Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sebu$ napisał/a:
przeglądam posty i nie zauważyłem informacji dotyczącej założenia instalacji w ZA OPC 2.0 Turbo, 192KM.
Robiliśmy zafirę OPC. Silnik w OPC to żadna kosmiczna technologia i gazuje się to jak wszystko inne
Włożyliśmy tam o ile pamiętam , KME silver , stag 4 i hany. Jeździ bez problemu. Koszt instalacji to jakieś 2500 pln.
hmmm, jednak przeoczyłem coś ...
dzięki
Im więcej będziesz jeździł , tym szybciej się zwróci ...
zgadza się, tylko że to auto weekendowe i wyłożyć tyle kasy to mi się nie podoba. Zwrot po kilku latach.
na co dzień mam służbówkę i kilometrów w cholerę do zrobienia
a w weekendy trzeba się odchamić i pojeździć dostojnie
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
Sebu$ pisze:a w weekendy trzeba się odchamić i pojeździć dostojnie
Sprzedaj OPC, kup Fiata Sienę i kapelusz z dużym rondem oraz bilety do operetki
normalnie już mnie prawie przekonałeś ...
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
jestem nowym posiadaczem Zafiry 1.8 16V z 1999 roku.
Chcę założyć do niej gaz.
Byłem w okolicznym warsztacie o którym słyszałem że robi w miarę nieźle. Zaproponowali:
Sterownik Zenit Pro
Reduktor Alaska
Wtryskiwacze Hercules
Co Wy o tym sądzicie?
Strasznie chyba Cię nie lubią . Podpadłeś im czymś że chcą Cię takim padłem uraczyć?
I jeszcze pytanie ile Ci za to krzyknęli ...
Ja bym Ci zaproponował :
Stag 200go fast
reduktor OMVL CPR ( prosty w konstrukcji i trwały , do 160 KM )
wtryskiwacze ac w01 ,hana 2000 lub barracuda ,
za jakieś 2200 ( hana lub barracuda + 100 pln.)
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
Witam ..
Mam pytanie , polecacie jakiś warsztat montujący eko (lpg) w warszawie lub okolicach ????
Chce założyć do swojej Zośki eko BRC z wtrysk. hana ...
gRZENIU pisze:Witam ..
Mam pytanie , polecacie jakiś warsztat montujący eko (lpg) w warszawie lub okolicach ????
Chce założyć do swojej Zośki eko BRC z wtrysk. hana ...
BRC z wtryskami hana przy twoim silniku to życzę powodzenia
Jeśli chodzi o BRC to ja mogę polecić http://autkogaz.pl/
Dzwoniłem i zaproponowali mi instalacje lovato w granicach 3000 zł Lub BRC w granicach 3400 zł.
Patryk a ty tam zakładałeś gaz ??? Czy servis tam robisz ???
gRZENIU pisze:Dzwoniłem i zaproponowali mi instalacje lovato w granicach 3000 zł Lub BRC w granicach 3400 zł.
Patryk a ty tam zakładałeś gaz ??? Czy servis tam robisz ???
Serwis. Instalacja jest tzw. fabryczna.
Co do ceny to normalka przy tych instalacjach za 2-3 tys (w zależności od warsztatu i pozostałego osprzętu) zamontujesz STAG-a. Ale STAG-a montują wszyscy - nawet ci co się nie znają (czytaj papraki) więc jest duże ryzyko trafienia na minę. BRC i Lovato montuje niewiele zakładów i raczej mają sprawdzoną jakość. Ja osobiście omijam ENERGY GAS chociaż mam ich prawie pod domem a to dlatego że mają słabe opinie na lpg-forum i sam się przekonałem że u nich liczy się tylko masówka i byle za bramę, a z reklamacjami to już jest problem.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2015, 13:44 przez cns80, łącznie zmieniany 1 raz.
cns80 pisze:
Co do ceny to normalka przy tych instalacjach za 2-3 tys (w zależności od warsztatu i pozostałego osprzętu) zamontujesz STAG-a.
Za staga i hany i wlew przy wlewie zapłacisz max 2500.
cns80 pisze: Ale STAG-a montują wszyscy - nawet ci co się nie znają (czytaj papraki) więc jest duże ryzyko trafienia na minę.
Ze stagiem jest o tyle dobrze ,że jeśli ktoś Ci spierdaczy montaż ,to łatwo znajdziesz takiego co to poprawi. Z brc już tak kolorowo nie będzie. Poza tym staga ogarnie nawet kowal. Więc jeśli będąc w podróży i Ci coś się w stagu rozkraczy to zrobi to każdy. Mając brc czy lovato , wisi nad Tobą wizja powrotu do domu na benzynce
I nie wierz tak bezgranicznie w poprawność montażu brc. Widziałem całą masę instalacji brc tak skopsanych ,że głowa boli. Mógłbym poprzeć to co najmniej kilkunastoma zdjęciami ale nie chce mi się bawić w hostingi . A tak przy okazji , wiesz może dlaczego w brc z obd nigdy nie zobaczysz check engine? Bo zanim zobaczysz check na desce , to sterownik już go wykasuje
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
jacek76 pisze:Ze stagiem jest o tyle dobrze ,że jeśli ktoś Ci spierdaczy montaż ,to łatwo znajdziesz takiego co to poprawi.
Prawda.
jacek76 pisze:Poza tym staga ogarnie nawet kowal. Więc jeśli będąc w podróży i Ci coś się w stagu rozkraczy to zrobi to każdy.
Prawda
jacek76 pisze:I nie wierz tak bezgranicznie w poprawność montażu brc. Widziałem całą masę instalacji brc tak skopsanych ,że głowa boli. Mógłbym poprzeć to co najmniej kilkunastoma zdjęciami ale nie chce mi się bawić w hostingi .
Założę się że jednak więcej widziałeś skopanych STAGów czy LPG TECHów ? Zresztą to przecież nie zależy od instalacji tylko od montera o czym dobrze wiesz
jacek76 pisze:A tak przy okazji , wiesz może dlaczego w brc z obd nigdy nie zobaczysz check engine? Bo zanim zobaczysz check na desce , to sterownik już go wykasuje
To zależy U mnie CE zobaczysz jeśli jest coś nie tak. To kwestia ustawień.
Sam nie wiem co myśleć .. Poprzednio miałem Vectre b z 1999r. i zakładałem Lovato smart i 2 lata bez obsługowo ... Tylko nie wiem jak to przy turbo ????
cns80 pisze:Założę się że jednak więcej widziałeś skopanych STAGów czy LPG TECHów ? Zresztą to przecież nie zależy od instalacji tylko od montera o czym dobrze wiesz
I byś przegrał
Właśnie o pomstę do nieba proszą instalacje pseudo fabryczne i właśnie brc , inne... różnie , przeważnie błędem jest brak wyobraźni u montera
W pseudo fabrycznych , jeśli dali pół metrowe węże od wtryskiwaczy do kolektora , to takie zakładają , pomimo że można by je skrócić do 5-ciu cm. Ale po co? Za ubogo ? Podlać benzyną Landi renzo w skodach
We włoszczyźnie jeśli coś działa to nie ruszają. U nas ciągle wchodzi coś nowego . W stagu czy techu dość często aktualizują soft , czy to potrzebne czy nie ale widać że coś robią. W grupie aeb do której należy m.in elpigaz , dopiero ze dwa lata temu zmienili soft , tak że można wyłączać pojedynczo wtryskiwacze i parę innych udogodnień . Wcześniej to była w porównaniu do innych epoka kamienia łupanego
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
gRZENIU pisze:Sam nie wiem co myśleć .. Poprzednio miałem Vectre b z 1999r. i zakładałem Lovato smart i 2 lata bez obsługowo ... Tylko nie wiem jak to przy turbo ????
Włoszczyzna jest dobra do zupy :D . Każdy sterownik obsługuje turbo , wystarczy zaptaszkować w sofcie :)
Robiliśmy astry i zafiry turbo niezależnie czy było to opc czy nie , ostatnio 2.0 turbo w AH...
Wszystkie jeżdżą i nikt nie narzeka :ok: Grunt to prawidłowy montaż i dobranie elementów.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
No to jestem zaskoczony STAGa najczęściej widuję jako wrzuconego szuflą pod maskę. Zero pomysłu na montaż tylko wszystko pieprznięte gdzie było wygodnie. Kable to istna pajęczyna. No i obowiązkowo zaznaczona autokorekta i spadaj kliencie. Miało być tanio to było. A po kilkudziesięciu tysiącach zapłakany pan taksówkarz musi kupić głowicę za parę tyśków, bo gniazda wypaliło aż przykro patrzeć. Rekordzista z montażu gdzieś pod Siedlcami ujechał 42 tysiące gdy głowica ogłosiła zgon. We włoszczyźnie widziałem różne błędy i tak jak mówisz kładą czasem półmetrowe węże, ale jeszcze głowicy wywalonej nie miałem.
Oczywiście wszystko o czym piszemy to nie wina instalacji tylko "monterów". Niestety paprak z instalacją lpg w ręku jest tak samo groźny jak małpa z brzytwą
gRZENIU, chcesz mieć dobrze zrobione i zestrojone turbo to znajdź na forum Subaru dane do gościa na ul. Młodzieńczej. Może nie będzie tanio, ale przynajmniej zobaczysz jak to się robi prawidłowo (zwłaszcza strojenie)
Chyba że kolega jacek76 Ci coś zaproponuje
Ostatnio zmieniony 08 lip 2015, 08:08 przez cns80, łącznie zmieniany 1 raz.