Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No nie, skończyłem technikum elektroniczne. Ale mam też sepy do 1 kV a i pracowałem przez jakiś czas jako informatyk. A jako mechanik pracuje kolo 1,5roku. Wiec wszystkiego po trochu
...teraz to już tego nie ogarniam .
Znasz się na tym silniku czy nie ? Znam paru gości co prawię śpią z tymi silnikami.
Czego oczekujesz od takich ludzi - zakuć , zmienić turbo , program czy coś jeszcze bardziej wyrafinowanego.
Chce jeszcze zmienić wtryski. Potrzeba będzie cała mapę zrobić od podstaw może jeszcze być problem z przepływomierzem firmy z warszawy i okolic nie chcą się dotykać do Opla z tym silnikiem jakieś problemy z tym sterownikiem mają z silnikiem saba nie ma problemu coobik kreatorzymocy vtech i inni już nazw nie pamiętam po usłyszeniu opel 2.0t było odrazu dziękuję albo jeden zaproponował żeby wymienic sterownik na ecumasteremu.
Niby sterownik spoko bo go znam ale następne koszta. W googlach wszyscy piszą ze robią ten silnik ale w standardzie zdejmują ograniczenia producenta i tyle a tu już rozkładają ręce
Korek jest dobry w temacie a nawet bardzo dobry:)
T z Sabba to inna bajka możesz go kręcić pod 500 bo już w serii zakuty...
A ecumaster to podstawa przy Lecie dokładanym do innego auta
................................................................
Tak na poważnie to zainteresuj się tym forum http://www.racingforum.pl/
-tu się wie czym się jedzie
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 21:20 przez DzidekGb, łącznie zmieniany 1 raz.