[B] - Piasek - Cosmo 1.8 XER - 2008r
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Generalnie zakup z potrzeby niezależności. Żeby się nie prosić w razie W jakichś "pseudo-speców" z uniwersalnymi KTS`ami który potrafi odczytać KODY błędów, bez opisów i skasować za to 50 albo więcej.
A że wielu kumpli ma ople no to każdy ma podobny problem jak już potrzeba jakiejś diagnozy co to tam się zapaliło i co za awarię sygnalizuje
A że wielu kumpli ma ople no to każdy ma podobny problem jak już potrzeba jakiejś diagnozy co to tam się zapaliło i co za awarię sygnalizuje
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
No to dzisiaj nadzialałem:
- zmieniłem buty na letnie alu 205/55 R16 ZR 91Y (nóweczki Vredestein) - z przednimi zimowymi stalówkami było ok ale tylne... całe szczęście że kapcia żadnego nie złapałem bo bym lawetę wzywał - przyspawane normalnie na piastach. Po zdjęciu pilnikiem opiłowałem korozję i przesmarowałem starym olejem żeby się historia nie powtórzyła (za szybko)
- zimóweczki umyte z soli, błota i czego tam jeszcze. Poczekają sobie do jesieni w chłodnym budynku
- podpiąłem i uruchomiłem interface. Faktycznie banalnie proste ( miodzik). Pogrzebałem z pół godziny wszędzie gdzie się dało, generalnie wszystko pracuje i działa - na reszcie się nie znam
- i w końcu wgrałem spolszczenie do DVD90 i zapodałem najnowszą mapę PL. Działa bez problemu
Więcej lepszych fotek zamieszczę jak umyje auto bo już mi się dzisiaj nie chciało
- zmieniłem buty na letnie alu 205/55 R16 ZR 91Y (nóweczki Vredestein) - z przednimi zimowymi stalówkami było ok ale tylne... całe szczęście że kapcia żadnego nie złapałem bo bym lawetę wzywał - przyspawane normalnie na piastach. Po zdjęciu pilnikiem opiłowałem korozję i przesmarowałem starym olejem żeby się historia nie powtórzyła (za szybko)
- zimóweczki umyte z soli, błota i czego tam jeszcze. Poczekają sobie do jesieni w chłodnym budynku
- podpiąłem i uruchomiłem interface. Faktycznie banalnie proste ( miodzik). Pogrzebałem z pół godziny wszędzie gdzie się dało, generalnie wszystko pracuje i działa - na reszcie się nie znam
- i w końcu wgrałem spolszczenie do DVD90 i zapodałem najnowszą mapę PL. Działa bez problemu
Więcej lepszych fotek zamieszczę jak umyje auto bo już mi się dzisiaj nie chciało
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 21:09 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
skąd ja to znam ja to biłem siekierką przez kawałek drewna kiedyś od tej pory stosuje smar miedzianyZafek80 pisze: zmieniłem buty na letnie alu 205/55 R16 ZR 91Y (nóweczki Vredestein) - z przednimi zimowymi stalówkami było ok ale tylne... całe szczęście że kapcia żadnego nie złapałem bo bym lawetę wzywał - przyspawane normalnie na piastach. Po zdjęciu pilnikiem opiłowałem korozję i przesmarowałem starym olejem żeby się historia nie powtórzyła (za szybko)
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Dzisiaj zauważyłem że drży mi wkład lewego lusterka. Buja się tak jakby miało wypaść ale ręką sprawdzałem żeby delikatnie docisnąć czy coś to nie ma zamiaru nic się dociskać czy "wskoczyć" w jakieś zatrzaski. Po prostu jakby miało większy luz, jakieś mocowanie się poluzowało albo coś i tak się buja delikatnie. Irytuje to strasznie bo zmienia się odbijany obraz i wrażenie że zaraz wypadnie i się rozbije. Jak się do tego dostać żeby sprawdzić co ta tam cuduje ?
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, 23:29 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt: