Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emilson pisze:Niespodziewałem się CAN'a w takim miejscu. Tylko co ciekawe ta z przodu podsufitki jest diodowa i bez CAN BUS i działa. Pogubiłem się...
Chodzi mi jedynie o opis sygnalizujący, że taka żarówka ma dodatkowy rezystor dociążający obwód. Produkty te są oznaczane jako "zgodne z CAN" ze względu na to, że w samochodach z CANem pojawiają się konkretne błędy, a w pozostałych "zwykłe żarówki diodowe" nie zawsze działają poprawnie. W samochodzie nie musi występować CAN. Problemem jest elektronika sterująca, która wymaga określonego obciążenia wyjścia.
Białe diody 5050 mają wewnątrz 3 struktury świecące, a niebieskie najprawdopodobniej tylko jedną, co dodatkowo wpływa na zmniejszenie pobieranego prądu. Możesz sprawdzić jak zachowa się oświetlenie gdy zamienisz białe diody na niebieskie i zostawisz zwykłą żarówkę z tyłu.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2015, 08:05 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, jestem nowy i nie mogę, znaleźć podobnego tematu. Chce wymienić sobie żarówki ze zwykłych "baniek" na LEDy ale dziś jak wyciągnąłem lampkę z podsufitki to się przeraziłem bo ona ma jakaś dziwną obudowę od góry od strony dachu i moje pytanie jak to rozebrać żeby nie zepsuć i nie kupować nowej na aledrogo??
Ok, po dłuższej nieobecności wracam żeby pokazać jak przerobiłem w swojej Zafirce oświetlenie kabiny na ledach, niestety ledy w takim układzie żarzą się po zamknięciu samochodu wiec trzeba było wlutować malutka żarówkę 2W żeby stanowiła jakikolwiek opór, wiec ledy wyglądają fajnie, ale z oszczędnością ma to niewiele wspólnego.
Witam, mam problem z oświetlenie bagażnika
Tzn, żarówka jest sprawna, masa jest, krańcówka sprawna, bezpiecznik sprawny, pozostałe lampki działają, brak jest plusa. Gdzie szukać przerwy w plusie by nie rozebrać pół samochodu?
Włącznik w bagażniku na pewno jest sprawny, ponieważ kiedy podłączyłem + z tylnego światła, to żarówka zaświeciła Teraz pytanie jak znaleźć przerwę w + ?? Kabel nie idzie przez żadne łączenie drzwi czy klapy tylko bezpośrednio pod obudową słupka w dół karoserii i gdzieś tam .... Ma ktoś pomysł gdzie szukać? Będę naprawdę wdzięczny.
Sawek8 mnie też czeka zabawa z włącznikiem, bo poprzedni właściciel coś miał w bagażniku i trzasnął klapą ze włącznik się obluzował i teraz czasem działa czasem nie, ale przerabiałem problem w innej zafirze, wystarczyło, rozebrać i złożyć niestety już nie pamiętam jak szły kable, ale dziwne, że ja mam leda z tyłu i mi się nic nie żarzy plusa możesz spróbować pociągnąć od tylnej lampki nad 2 rzędem siedzień, w podsufitce jest chyba na to miejsce.
U mnie właśnie problem jest z +, masa i włącznik jest sprawny. Jeżeli nie znajdę przerwy w przewodach to zrobię tak jak mówisz, ale wolałbym by było jak "fabryka" zrobiła. Chociaż kupując auto od polskiego Heluta słowo "fabryka" trzeba brać w duży "......"
EDIT
To dobrze, że LED się nie żarzy, Czyli instalacja sprawna.
Ja tylko lubię jak działa to co ma działać :-/
Posty pisane w krótkim odstępie czasowym edytujemy i scalamy - GOTI
Ostatnio zmieniony 11 cze 2015, 14:14 przez sawek8, łącznie zmieniany 1 raz.
sawek8, u mnie w opelku jest tak: lampka nad kierowcą jest połączona taśma z lampką nad drugim rzędem siedzeń, i chyba z od tej lampki idzie też zasilanie lampki bagażnika, ale nie jestem pewien, nie sprawdzę tego naocznie bo żona wyjechała na szkolenie. Jeżeli jest tak jak myślę to może gdzieś tam jest problem.