LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Ssico

#676 Post autor: Ssico »

Zastanawiam się nad czymś takim Lovato smart
Z tego co widzę to w skład wchodzi

- reduktor RGJ3 lovato
- filtry
- listwa wtryskowa JP lovato
- przełącznik lovato
- sterownik lovato smart
- czujnik temperatury lovato

Ceny w mojej miejscowości to około 2 400 do 2 600.
Co o tym sądzicie, zostać przy tym czy zmienić na coś innego.

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#677 Post autor: gRZENIU »

Ja miałem w Vectra B 2.0 ... i nie narzekałem ... tylko tankowałem ...

jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#678 Post autor: jacek76 »

wamka18 pisze:Mi nie chodziło o podcinanie tylko perfidne pocięcie dywanu(kilka nacięć w każdą stronę) na podłodze w bagażniku bo się go nie chciało demontować, wystarczyło go wyciągnąć, przykręcić butle i założyć dywan i by nic nie było widać. A na dodatek kabli też nie wszyscy lutują tylko na skrętkę po polsku bo tak łatwiej i szybciej gwarancje wytrzyma a potem jak zaśniedzieje to przynajmniej klient wróci z awarią i się go dodatkowo skroi. No i oczywiście instalacja kabli, węży na sztukę wciśnięta w komorę silnika wszystko luźne i się wala bo parę opasek to za duży koszt. Tak wyglądają instalacje u tych co robią taniej.

Ja u siebie w zafirze widzę tylko wtryskiwacze reszta tak sprytnie pochowana że tylko sprawne oko wszystko znajdzie.
Trochę Cię fantazja poniosła. U nas nawet za 1800 jest zrobione porządnie. Po prostu jest na tańszych komponentach , chociaż te tańsze nie znaczy że są dużo bardziej gorsze :)
Opasek się nie żałuje , lutuje się wszystko i nic się nie wala bo szkoda czasu na poprawki ;)
A z tym chowaniem , to bym polemizował. Fajnie kiedy nic nie widać w przypadku kiedy się jeździ z otwartą maską. Ale kto jeździ z otwartą maską? Ale jeśli chodzi o serwisowanie , to lepiej kiedy wszystko jest na wierzchu :lol:
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia

shadoworg
Przeglądacz
Posty: 95
Rejestracja: 07 paź 2014, 09:57
Imię: Piotr
Lokalizacja: Jaroszów
Auto: Opel Zafira A i B
Model: ZAiZB
Oznaczenie silnika: ZiX18XEiR

#679 Post autor: shadoworg »

Lovato polecam sam przeszedłem z staga na lovato
P.S niedaleko mojej miejscowości jest warsztat który od lat -nastu instaluje gaz i goście znają się na rzeczy dzięki nim przeszedłem na Lovato i nie żałuje

Awatar użytkownika
wamka18
Zafiromaniak
Posty: 923
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
Imię: Piotr
Lokalizacja: koronowo
Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#680 Post autor: wamka18 »

Wszędzie gdzie się orientowałem na tamten czas polecali BRC a że w astrze mam też coś z tej firmy dokładnie BLOSa co w jej przypadku działa pięknie choć nikt go nie chce regulować a nawet twierdzą że to dziadostwo ja latam 7 lat i chodzi. A co do ceny może i by dało rade taniej ale jeszcze kwestia była opinii.

A co do otwartej maski to może i się nie jeździ z otwartą ale lubię sprawdzić czy jest pod nią wszystko ok i widzieć ład i porządeka i od czasu do czasu się pochwalić w końcu to OPC, a serwis to zależy kto na to patrzy dla mnie ma być ładnie i schludnie a oni jak założyli to i przegląd oraz naprawy też zrobią. Bo nie jedni założą ale serwisować już nie chcą .

Ssico

#681 Post autor: Ssico »

shadoworg pisze:Lovato polecam sam przeszedłem z staga na lovato
P.S niedaleko mojej miejscowości jest warsztat który od lat -nastu instaluje gaz i goście znają się na rzeczy dzięki nim przeszedłem na Lovato i nie żałuje
Podaj mi namiary, zobaczę gdzie to jest. Bo po miejscowości widzę Jaroszów, a to spory kawałek tuż obok Wrocławia.
Wszędzie gdzie się orientowałem na tamten czas polecali BRC a że w astrze mam też coś z tej firmy dokładnie BLOSa co w jej przypadku działa pięknie choć nikt go nie chce regulować a nawet twierdzą że to dziadostwo ja latam 7 lat i chodzi.
Każdy twierdzi, że jak nie jest jego to jest dziadostwo, a jak jego to mistrz w wykonaniu.
Dla takich to ja mam :czerwona:

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#682 Post autor: gRZENIU »

Ja zakładałem Lovato tu: http://www.stacjakontroli.com/

shadoworg
Przeglądacz
Posty: 95
Rejestracja: 07 paź 2014, 09:57
Imię: Piotr
Lokalizacja: Jaroszów
Auto: Opel Zafira A i B
Model: ZAiZB
Oznaczenie silnika: ZiX18XEiR

#683 Post autor: shadoworg »


Ssico

#684 Post autor: Ssico »

Chyba muszę zaktualizować profil . . .
Kto tu pisał, że Brc nikt nie stroi. Ja u człowieka ze Świdnicy widzę, że robi wszystkie instalację po kolei.

jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#685 Post autor: jacek76 »

Spoko. Podrzucę linka koledze z suwałk . Na pewno ich odwiedzi :lol:
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia

Ssico

#686 Post autor: Ssico »

jacek76 pisze:
Spoko. Podrzucę linka koledze z suwałk . Na pewno ich odwiedzi :lol:
Nie rozklejaj mnie, poszukaj na stronie producenta. Przecież wielu firmowców udziela informacji o warsztatach, chcesz mnie zadziwić czy rozbawić takim wpisem ? :lol:
Wszędzie gdzie się orientowałem na tamten czas polecali BRC ,a że w astrze mam też coś z tej firmy dokładnie BLOSa co w jej przypadku działa pięknie choć nikt go nie chce regulować a nawet twierdzą że to dziadostwo ja latam 7 lat i chodzi.
Rozmawiałem z mechanikiem, brc wydało nową instalację 36. Podobno jest lepsze od brc 24 i szczerze powiem, że nie wiem czy to dobry pomysł. Myślę też jeszcze nad lovato. Ceny są podobne.
Chociaż w warsztacie bardziej mnie namawiano na brc.

Awatar użytkownika
wamka18
Zafiromaniak
Posty: 923
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
Imię: Piotr
Lokalizacja: koronowo
Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#687 Post autor: wamka18 »

A jaki koszt BRC proponowali :?:

Ssico

#688 Post autor: Ssico »

Około 3 koła

Awatar użytkownika
Aliass
Zafiromaniak
Posty: 1061
Rejestracja: 28 lip 2015, 23:55
Lokalizacja: Siemianowice Slaskie
Model:
Kontakt:

#689 Post autor: Aliass »

w Pietek 7 sierpinia oddaje autko do zagazowania.. założą instalacje STAG 300 iso2 ktora sie sama dopasowuje do auta... Czy ktos znający sie na temacie moze opisac tą instalacje?
Obrazek

jacek76
Mieszkaniec
Posty: 234
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:17
Lokalizacja: Pruszków
Model:

#690 Post autor: jacek76 »

aliass pisze:w Pietek 7 sierpinia oddaje autko do zagazowania.. założą instalacje STAG 300 iso2 ktora sie sama dopasowuje do auta... Czy ktos znający sie na temacie moze opisac tą instalacje?
Bardzo dobra elektronika. Do Twojego auta zupełnie zbędna, bo z opcji dodatkowych dostępnych w sterowniku nikt nigdy nie skorzysta. Isa2 to pic na wodę, karzesz to wylaczyc potygodniu. Lepsza opcja bedzie sprawdzony 4eco lub plus.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”