[c] Baniek Zafira Tourer Cosmo 1.4t 2015

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
lawless
Zafiromaniak
Posty: 1167
Rejestracja: 08 lis 2013, 23:32
Imię: Adam
Lokalizacja: PCH
Auto: Opel Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z1.8XER
Gender:
Kontakt:

#16 Post autor: lawless »

Bezawaryjności i zadowolenia z auta :piwo: :piwo: :ok:
Myśl samodzielnie!

baniek

#17 Post autor: baniek »

mbaranek pisze:
baniek pisze: aczkolwiek jakby było 2.0 w benzynie to bym nie narzekał
tylko ze czegos takiego niestety nie ma ;-) co najwyzej 1.6

przecież jest wersja 2.0 turbo w benzynie równe 200 koni toto ma

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#18 Post autor: Wojti »

Dawid wersja 2,0 turbo tylko 200 koni he he :lol: Jednym wystarcza a drugim za mało na taki autobus :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

mbaranek

#19 Post autor: mbaranek »

Wlasnie sprawdzilem w katalogu:
najmocniejsza benzyna:
1.6 Turbo Ecotec (200 KM) Start/Stop
2 litry nie maja w zadnej konfiguracji i takiego tez nie bylo w Tourerze w 2015 jak swojego zamawialem

Najmocniejszy diesel:
2.0 CDTI Ecotec (170 KM)
w 2015 roku byl jeszzcze diesel 2.0 CDTI ECOTEC (195 KM) ale go juz wycofali.

Maćku
Zafiromaniak
Posty: 2451
Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
Auto: seria 3
Model: e46
Oznaczenie silnika: M47,M54

#20 Post autor: Maćku »

mbaranek pisze: 2015 roku byl jeszzcze diesel 2.0 CDTI ECOTEC (195 KM) ale go juz wycofali.
A to dlaczego? taką ostatnio znalazłem białą na OLX takie biturbo mmmm musi iść :mrgreen:
Obrazek

organista15

#21 Post autor: organista15 »

Piękne auto! Niech służy :) :piwo:

DD

#22 Post autor: DD »

mbaranek pisze:a mi sie wydaje ze system ruszania pod gore nie jest taki zly
Niestety system trzyma auto stojące pod górkę na hamulcu około 3 sekund i nawet dodanie gazu nie zwalnia hamulca. Gdy stoję na skrzyżowaniu na światłach pod górkę to nie mogę płynnie ruszyć wraz z poprzedzającym mnie pojazdem, a stojący za mną muszą te 3 sekundy poczekać. Oczywiście jest rozwiązanie - zaciągam ręczny i puszczam hamulec nożny wcześniej - ale to nie tak chyba powinno być.

Awatar użytkownika
norris_85
Zafiromaniak
Posty: 1211
Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Lublin, LU
Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#23 Post autor: norris_85 »

DD pisze:
mbaranek pisze:a mi sie wydaje ze system ruszania pod gore nie jest taki zly
Niestety system trzyma auto stojące pod górkę na hamulcu około 3 sekund i nawet dodanie gazu nie zwalnia hamulca. Gdy stoję na skrzyżowaniu na światłach pod górkę to nie mogę płynnie ruszyć wraz z poprzedzającym mnie pojazdem, a stojący za mną muszą te 3 sekundy poczekać. Oczywiście jest rozwiązanie - zaciągam ręczny i puszczam hamulec nożny wcześniej - ale to nie tak chyba powinno być.
a mnie się wydaje, że właśnie tak - w końcu po to na kursie a potem na egzaminie człowiek uczy się ruszania pod górkę właśnie z ręcznego, dzięki czemu ruszanie jest płynne

DD

#24 Post autor: DD »

norris_85 pisze:
DD pisze:
mbaranek pisze:a mi sie wydaje ze system ruszania pod gore nie jest taki zly
Niestety system trzyma auto stojące pod górkę na hamulcu około 3 sekund i nawet dodanie gazu nie zwalnia hamulca. Gdy stoję na skrzyżowaniu na światłach pod górkę to nie mogę płynnie ruszyć wraz z poprzedzającym mnie pojazdem, a stojący za mną muszą te 3 sekundy poczekać. Oczywiście jest rozwiązanie - zaciągam ręczny i puszczam hamulec nożny wcześniej - ale to nie tak chyba powinno być.
a mnie się wydaje, że właśnie tak - w końcu po to na kursie a potem na egzaminie człowiek uczy się ruszania pod górkę właśnie z ręcznego, dzięki czemu ruszanie jest płynne
Pisząc "ale to nie tak chyba powinno być" miałem na myśli, że nie tak ten system winien funkcjonować. Jak mam używać ręcznego to po co ten system? Żeby miało się co psuć?

Awatar użytkownika
Wegry_29
Mieszkaniec
Posty: 413
Rejestracja: 24 cze 2015, 21:44
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Lubin [DLU]
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#25 Post autor: Wegry_29 »

Bezawaryjnosci i miliona kilometrow pieknie wyglada :f1: :driver:
:zdrowko:

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2248
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#26 Post autor: chabretti »

Zadowolenia z Zośki i bezawaryjności :f1:

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#27 Post autor: paweldm »

Najlepszy system ruszania jest w automacie z przekładnią hydrokinetyczną. Puszczamy nogę z hamulca i auto rusza delikatnie, dodajemy gazu i już jedziemy.
W cytrynie miałem przekładnie mechaniczną sterowaną i tam system ruszania ze wzniesienia także był płynny. Tam było fajnie po po zatrzymaniu auta pod górkę zaciągał się automatycznie ręczny i dopiero dodanie gazu go zwalniało. Taka przekładnia gorzej sprawdzała się w korkach.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira Tourer”