[A] - Norris_85 - ZA OPC 2.0T ~220KM Black Devil
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Tak sobie czytam ostatnie posty w moim temacie i zastanawiam się co ja takiego piłem, że pisałem o uszczelce pod głowicą zamiast o uszczelce pod pokrywą zaworów aż musiałem w fakturę zerknąć, żeby sprawdzić jak bardzo zgłupiałem.... oczywiście wymianie uległa uszczelka pokrywy zaworów
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2015, 18:25 przez norris_85, łącznie zmieniany 1 raz.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
pewnie bym to zrobił gdyby nie regulaminowy czas, który dawno minąłRafoooo pisze:Wystarczyło edytować ostatnie posty i zmienić na ..."Uszczelka nad głowicą"
a mnie męczyło dlaczego się tak zdziwiłeś i dlatego kilkukrotnie czytałem te posty, aż mnie oświeciłoWojti pisze:Dlatego sie tak zdziwiłem he he Teraz wszystko jasne Bo już myślałem że tylko ja przesadzam z nadgorliwością
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2015, 20:38 przez norris_85, łącznie zmieniany 1 raz.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Wziąłem sobie dzień urlopu i ogarnąłem kilka spraw dot auta:
- Zakończyłem przygodę z Woliński Diesel Centrum. Dalej więc nie mam zrobionej szczelności, całe szczęście mój mechanik zadeklarował, że w takim wypadku sam nabędzie niezbędne przyrządy i zrobi tą szczelność
- Zakleiłem wreszcie mały odprysk na przedniej szybie, który irytował mnie od dnia zakupu... co prawda szyba w tym miejscu już utleniła się na tyle, że delikatna kropka pozostała ale rysa zniknęła całkowicie po raz kolejny w takiej sprawie pomocnym okazało się Hanesco
- Podjechałem na oględziny przeddetalingowe i wstępną wycenę ale przed samym detalingiem będę musiał ogarnąć przemalowanie narożnika tylnego zderzaka bo z racji wieku w tym miejscu lakier "zestarzał się" (powstały takie linie jak na dłoniach po zbyt długim moczeniu w wodzie), a detalingowa korekta lakieru niestety tego nie wyciągnie
- Zakończyłem przygodę z Woliński Diesel Centrum. Dalej więc nie mam zrobionej szczelności, całe szczęście mój mechanik zadeklarował, że w takim wypadku sam nabędzie niezbędne przyrządy i zrobi tą szczelność
- Zakleiłem wreszcie mały odprysk na przedniej szybie, który irytował mnie od dnia zakupu... co prawda szyba w tym miejscu już utleniła się na tyle, że delikatna kropka pozostała ale rysa zniknęła całkowicie po raz kolejny w takiej sprawie pomocnym okazało się Hanesco
- Podjechałem na oględziny przeddetalingowe i wstępną wycenę ale przed samym detalingiem będę musiał ogarnąć przemalowanie narożnika tylnego zderzaka bo z racji wieku w tym miejscu lakier "zestarzał się" (powstały takie linie jak na dłoniach po zbyt długim moczeniu w wodzie), a detalingowa korekta lakieru niestety tego nie wyciągnie
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2015, 10:05 przez norris_85, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
norris_85 pisze: to nowa turbina zakładana przez Bartka ciągnie ole
podobno chyba gdzieś w Wielkopolsce jest jakis spec o regeneracji(kumpel robił tam hybrydę).dowiem się bo ja akurat używaną kupiłemnorris_85 pisze:regeneracja, nowa fabryczna czy inna?
przy tym setapie co masz to tylko LET.norris_85 pisze:jeśli inna to jaka?
co nowa to nowa.Wojti pisze:Ja zdecydowałbym się na nową
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2015, 20:37 przez ryba1, łącznie zmieniany 2 razy.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Dzięki, tutaj właśnie na Twoją opinię liczyłemryba1 pisze:przy tym setapie co masz to tylko LET.norris_85 pisze:jeśli inna to jaka?
mi podpowiadano Starachowice bodajże, ale wolałbym nie wysyłać bo poźniej ewentualna reklamacja to ryzyko że zostanie odrzucona bo np "montaż był źle przeprowadzony" itpryba1 pisze:podobno chyba gdzieś w Wielkopolsce jest jakis spec o regeneracji(kumpel robił tam hybrydę).dowiem się bo ja akurat używaną kupiłem
i chyba przy tym pozostanęryba1 pisze:co nowa to nowa.Wojti pisze:Ja zdecydowałbym się na nową
podpowiesz gdzie kupowałeś i jaki to rząd wielkości? z tego co wiem regeneracja oscyluje zazwyczaj w okolicach 600-700zł, ale gdzie i za ile kupić nowe to ni cholery nie potrafię znaleźćWojti pisze:Regeneracja bardzo trudna sprawa aby była rzetelna z długa gwarancja(ale może gdzieś z polecenia ) + większa moc .Ja zdecydowałbym się na nową .Koszta duże ale masz pewność że sporo pojeździ
Kupiłem włanie to turbo od formułowicza Predator z forum astra cupe ... wyglądała dobrze bez luzów i czysta ... nie ma się co bać regeneracji ale dobra to koszt 1200-do 1500zł ... za 600-700 nie robił bym.... mam kolesia w warszawce dobrego specjaliste ....albo zrób hybryde pod wieksz moc http://perunturbo.pl/ wielu ludzi robi do focuw st i RS ,subaru , pozdro
nowe .. http://www.ebay.pl/itm/Turbolader-90423 ... 4aeb2dddde
nowe .. http://www.ebay.pl/itm/Turbolader-90423 ... 4aeb2dddde
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2015, 05:52 przez Leny v40, łącznie zmieniany 1 raz.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Leny v40 pisze: nowe .. http://www.ebay.pl/itm/Turbolader-90423 ... 4aeb2dddde
takie to na alledrogo w okolicach 1,5tyś stoją...Stan:
Regenerowany: Odpowiednio odnowiona część samochodowa.
i słusznie ale jak miałbym regenerować swoją czy kupować regenerowaną to tak jak pisałem wcześniej tylko u kogoś kto zdejmie starą i założy nową, żeby uniknąć kłopotów przy reklamacji więc dalszy wyjazd raczej odpadaLeny v40 pisze:Kupiłem włanie to turbo od formułowicza Predator z forum astra cupe ... wyglądała dobrze bez luzów i czysta ... nie ma się co bać regeneracji ale dobra to koszt 1200-do 1500zł ... za 600-700 nie robił bym....
ale dzięki Krzyśkowi znalazłem BRAND NEW i chyba się na nią skuszę
a żebyś wiedział, że krąży mi jeszcze po głowie coś takiego tylko budżet na to potrzeba dwukrotnie większy a i nie wiem jak z dopasowaniem....Leny v40 pisze:albo zrób hybryde pod wieksz moc http://perunturbo.pl/ wielu ludzi robi do focuw st i RS ,subaru , pozdro
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
norris_85, ta turbina pasuje plug&play tyle ze jest pod większe moce.jak planujesz okolice 300PS to bierz.jeśli nie to szkoda kasy bo nie będzie wykorzystana w 100%