Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:15 przez BajBus, łącznie zmieniany 1 raz.
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
Najlepiej sprawdzić oscyloskopem jak masz do niego dostęp,wpinasz się w obwód czujnika i kręcisz kołem i od razu widać jak czujnik pracuje,w orginalnym Tech-u jest funkcja oscyloskopu ale to w serwisie..
H,Łajszczak pisze:Najlepiej sprawdzić oscyloskopem jak masz do niego dostęp,wpinasz się w obwód czujnika i kręcisz kołem i od razu widać jak czujnik pracuje,w orginalnym Tech-u jest funkcja oscyloskopu ale to w serwisie..
Jeśli nie działa sam wskaźnik i wskazówka czasami tak dziwnie drga to trzeba sprawdzić wtyczkę licznika, coś tam nie łączy a fejs diagnost. tego nie wykryje.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:15 przez timi68, łącznie zmieniany 1 raz.
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
to do muzyki dokładane, a co to ma wspólnego z prędkościomierzem?
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
ale przy tym pinie do radia nie idzie żaden przewód...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
od instalacji auta do iso dochodzi ten przewód, ale od iso do radia nie ma nic...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
Rozumiem. To szukajmy dalej. Nie jestem pewien, czy przy Twoim silniku jest Immo 1 czy Immo 2. Jeśli jakimś cudem byłoby 1, to wtedy tam też trzeba poszukać błędów
błędów nie ma, furman sprawdzał całe auto... a impuls prędkości jak idzie to na lapie też się zmienia wartość, dodam że od 2ch dni jest odpukać spokój...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)
Wepnij się z oscyloskopem w przewód niebieski z czerwonym paskiem przy samej wtyczce ABS. Jeśli sygnał będzie zanikał, jest prawdopodobne, że masz zimny lut przy gnieździe