nie działa prędkościomierz...

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#16 Post autor: BajBus »

Fejsem sprawdzaliśmy...
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:15 przez BajBus, łącznie zmieniany 1 raz.
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#17 Post autor: Harry200 »

Najlepiej sprawdzić oscyloskopem jak masz do niego dostęp,wpinasz się w obwód czujnika i kręcisz kołem i od razu widać jak czujnik pracuje,w orginalnym Tech-u jest funkcja oscyloskopu ale to w serwisie..

firek
Zafiromaniak
Posty: 1143
Rejestracja: 01 maja 2009, 12:23
Imię: Mirek
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira A 1,8 Elegance
Model: ZA
Oznaczenie silnika: X18XE1
Gender:

#18 Post autor: firek »

H,Łajszczak pisze:Najlepiej sprawdzić oscyloskopem jak masz do niego dostęp,wpinasz się w obwód czujnika i kręcisz kołem i od razu widać jak czujnik pracuje,w orginalnym Tech-u jest funkcja oscyloskopu ale to w serwisie..
lub poprostu miernikiem sprawdzając rezystancję

Awatar użytkownika
timi68
Zafiromaniak
Posty: 794
Rejestracja: 08 lip 2009, 16:50
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Volvo S60 D5 AWD 215/440
Model: II
Oznaczenie silnika: D5-2.4
Gender:

#19 Post autor: timi68 »

Jeśli nie działa sam wskaźnik i wskazówka czasami tak dziwnie drga to trzeba sprawdzić wtyczkę licznika, coś tam nie łączy a fejs diagnost. tego nie wykryje.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 19:15 przez timi68, łącznie zmieniany 1 raz.

Mihó

#20 Post autor: Mihó »

Radio fabryczne, czy dokładane ?

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#21 Post autor: BajBus »

że które radio?
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Mihó

#22 Post autor: Mihó »

to do słuchania muzyki

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#23 Post autor: BajBus »

to do muzyki dokładane, a co to ma wspólnego z prędkościomierzem?
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Mihó

#24 Post autor: Mihó »

Wyjmij je i zobacz wtedy. Do ISO wyprowadzony jest sygnał prędkości pojazdu SVC. Czasami niefabryczne radia wprowadzają zakłócenia

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#25 Post autor: BajBus »

ale przy tym pinie do radia nie idzie żaden przewód...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Mihó

#26 Post autor: Mihó »

Niebieskiego z czerwonym paskiem nie masz ?

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#27 Post autor: BajBus »

od instalacji auta do iso dochodzi ten przewód, ale od iso do radia nie ma nic...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Mihó

#28 Post autor: Mihó »

Rozumiem. To szukajmy dalej. Nie jestem pewien, czy przy Twoim silniku jest Immo 1 czy Immo 2. Jeśli jakimś cudem byłoby 1, to wtedy tam też trzeba poszukać błędów

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#29 Post autor: BajBus »

błędów nie ma, furman sprawdzał całe auto... a impuls prędkości jak idzie to na lapie też się zmienia wartość, dodam że od 2ch dni jest odpukać spokój...
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Mihó

#30 Post autor: Mihó »

Wepnij się z oscyloskopem w przewód niebieski z czerwonym paskiem przy samej wtyczce ABS. Jeśli sygnał będzie zanikał, jest prawdopodobne, że masz zimny lut przy gnieździe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”