Przycisk SPORT

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
Jarek Janeczek

Przycisk SPORT

#1 Post autor: Jarek Janeczek »

Witam, chciałbym zapytac Was co tak naprawdę daje uruchomienie przycisku SPORT na konsoli w ZB? W instrukcji tak naprawdę nic o tym nie jest napisane. Pozdr

kicaj

#2 Post autor: kicaj »

szybsza reakcja na gaz, i jesli masz aktywne amortyzatory to ich utwardzenie

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#3 Post autor: Lorry »

to co wyżej plus cieżej (precyzyjniej) działające wspomaganie kierownicy.

Ja u siebie to naprawde czuje, auto jest o wiele bardziej zrywne, kiedyś na początku przygody z Zafirką uruchomiłem go sobie na serpentynach i żadnego bujania, nic , twarda jak deseczka śmigała po zakrętach jak głupia :D

Jak dla mnie bardzo fajny dodatek ;)

kicaj

#4 Post autor: kicaj »

fakt zapomnialem o kierownicy ;)

fiodork

#5 Post autor: fiodork »

Lorry pisze:szybsza reakcja na gaz, i jesli masz aktywne amortyzatory to ich utwardzenie plus cieżej (precyzyjniej) działające wspomaganie kierownicy.
w przypadku automatycznej skrzyni biegów powoduje jeszcze kręcenie silnika na poszczególnych biegach do około 4tyś obr/min.

Piotrek413

#6 Post autor: Piotrek413 »

A ja mam takie pytanko czy można domontować ten magiczny przycisk SPORT ?? Chciałbym jedynie aby była lepsza reakcja na gaz.

kicaj

#7 Post autor: kicaj »

ponoc mozna, tylko gdzie taki przycisk trafic, potem pewnie podpiecie i aktywacja kompem. tylko nie wiem czy wystarczy samo aktywowanie czy trzeba zmienic program... (czyt tylko w ASO techem2)

kubik_CDTi

#8 Post autor: kubik_CDTi »

Jak dorwiesz listwę przycisków z awaryjnymi,potem aktywacja już tylko.
Bez IDS+ zmienia się nastaw gazu i układu kierowniczego.
Pozdrawiam

Piotrek413

#9 Post autor: Piotrek413 »

Z przyciskiem to będzie najmniejszy problem moim zdaniem bo można przecież zamontować nie oryginalny gdzieś pod kierownicą albo poszukać od jakiegoś anglika. Miejsce mam po drugiej stronie awaryjnych. Będę musiał podjechać do jakiegoś elektromechanika lub do ASO i się dowiedzieć ile taka przyjemność kosztuje.

kicaj

#10 Post autor: kicaj »

Piotrek413, to jak sie dowiesz to daj znac ;) bo ja tez poluje...
musze do ASO podjechac...
tylko czy ktos wie moze jaki jest numer GM tego przycisku?

kubik_CDTi

#11 Post autor: kubik_CDTi »


Zdenek2007
Zafiromaniak
Posty: 853
Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
Lokalizacja: śląskie[SGL]
Model:

#12 Post autor: Zdenek2007 »

A może by tak odświeżyć temat? Co z tym przyciskiem ? Jak to aktywować?

Piotrek413

#13 Post autor: Piotrek413 »

Ja kiedyś trochę drążyłem temat ale od jednego elektronika usłyszałem, że będzie to koszt ponad 1000zł a od innego, że trzeba całą wiązkę wymieniać.

Do czerwca chciałem założyć ten magiczny przycisk i dodać kilka koników więcej pod niego ale jak zaczęły się awarię EGR i kolektora to odpuściłem. Może w wakacje będę dalej drążył temat jak założę nowy kolektor.

kubik_CDTi

#14 Post autor: kubik_CDTi »

Piotrek413,Pytałeś tam gdzie Ci mówiłem?

Piotrek413

#15 Post autor: Piotrek413 »

Nie, ponieważ miałem wtedy za dużo spraw na głowie, a potem awaria Zochy i budowa...

Mam zapisany numer, więc jak ogarnę kolektor to będę dowiadywał się co i jak.

Chyba, ze wymienią mi kolektor + chip + przycisk po promocyjnej cenie :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”