Wymiana tarcz hamulcowych i klocków przód i tył
Moderator: Sebu$
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Jeszcze tarcze, w zwykłej są 280 mm a w OPC 308 mmMaćku pisze:przekładka w Zafirze A hamulców z OPC do zwykłej wersji jest ciężka czy nie? trzeba zmienić jarzma, zaciski?
Przyznam się bez bicia, że poszedłem za radą kolegów z hurtowni motoryzacyjnej i założyłem kpl. Wertteile przód/tył przy okazji wymiany. Przejechane 4 tysiące i w sumie pomiędzy TRW a Wertem różnicy wielkiej w hamowaniu nie odczuwam. Zobaczymy czy wytrzymają dłużej niż TRW. Cena korzystna Kpl przód tył klocki tarcze 400 z kawałkiem.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Ilością reklamacji się nie sugerujcie. Sugerujcie się stosunkiem reklamacji do sprzedaży Wiadomo, że jak się czegoś sprzedaje bardzo dużo, to i reklamacji będzie dużo. Jak się sprzedaje jakieś "wynalazki" w małych ilościach, to wiadomo że reklamacji też jest mało... Statystyka i tylePainball pisze:No właśnie byłem na rekonesansie co mamy w hurtowniach w jakich pieniądzach. No i generalnie dowiedziałem się, że na TRW (Tarcze) jest spooooro reklamacji ostatnimi czasy. Już mniej na chińszczyznę np. WERTTEILE I kpl. Wertteile przód/tył zafira/astra Kosztuje poniżej 500zł :)
Ja celuje w Textar/ATE
Ja tam polecam Bosch, Ate, Textar, TRW... Textara kiedyś kiedyś Opel montował podobno fabrycznie do bębnów na tył w Vectrach A, Astrach F... Ale chyba najchętniej Ate...
Przy zakupie sugeruję się nie tylko ceną, ale i wymiarami i masą np tarcz wentylowanych. Zwróćcie uwagę, że tarcza może mieć grubość XX mm. To jak mierzymy od zewnątrz. A zwrócić trzeba jeszcze uwagę jakiej grubości są bieżnie tarczy, jaka szczelina chłodzenia pomiędzy dwiema tarczami. Kiedyś sam przykładałem tarcze "noname" ze swojej starej VA do nowych Boscha. Widać było różnicę gołym okiem na korzyść tej drugiej.
Janusz