Nie mogę odpalić mojej ZAFIRY
Moderator: Sebu$
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Jeśli nie działa obrotomierz to czujnik zepsuty.
Ewentualnie kompem sprawdzić błąd bo zepsuty czujnik wywala błąd.
Ewentualnie w blokach pomiarowych sprawdzić czy pokazuje prędkość silnika.
Ewentualnie kompem sprawdzić błąd bo zepsuty czujnik wywala błąd.
Ewentualnie w blokach pomiarowych sprawdzić czy pokazuje prędkość silnika.
Błędy mam 3
P0725 - Brak sygnału obwodu wejścia sen- sora prędkości silnika
(0D) - Nie występuje
P1335 - Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego
(0A) - Nie występuje
P1631 - Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 4
(07) - Nie występuje
obroty falowały od 0 do 1500 i silnik nie równo chodzi jak dam mu gaz w podłogę to nie idzie w ogóle bo zaraz błędy wywala i dzieję sie to tylko na rozgrzanym silniku a czujniki wału tak chyba mają że jak silnik się rozgrzeje to świrują chyba? oczywiście jak są zepsute ale nie wiem dokładnie. Dodam jeszcze że jak wywalają błędy to świecą dwie kontrolki samochód z kluczykiem i układ chłodzenia silnika.
P0725 - Brak sygnału obwodu wejścia sen- sora prędkości silnika
(0D) - Nie występuje
P1335 - Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego
(0A) - Nie występuje
P1631 - Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 4
(07) - Nie występuje
obroty falowały od 0 do 1500 i silnik nie równo chodzi jak dam mu gaz w podłogę to nie idzie w ogóle bo zaraz błędy wywala i dzieję sie to tylko na rozgrzanym silniku a czujniki wału tak chyba mają że jak silnik się rozgrzeje to świrują chyba? oczywiście jak są zepsute ale nie wiem dokładnie. Dodam jeszcze że jak wywalają błędy to świecą dwie kontrolki samochód z kluczykiem i układ chłodzenia silnika.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2015, 08:15 przez Puzon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 19:50
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
witam, w sobotę zaczęły mi się problemy z zafirka. miałem jechać na 7 do pracy, wyszedłem wcześniej zagrzać ja, po przekręceniu kluczyka wiadomo świece i zapłon ale zagadała tylko na chwile i zgasła, po kilku próbach wkońcu zaskoczyła, póżniej cały dzień ładnie paliła, wczoraj ponowił się problem tyle że po 8 godz w pracy na parkingu pojawił się ten sam problem, co to może być? do speców nie chce prowadzać bo praktycznie wszystko sam robię sam przy niej
-
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 19:50
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
-
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 19:50
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
więc postanowiłem oddać zafire w ręce mechanika. mieli wymienic filtr paliwa. wężyki od przelewów, założyli zaworek zwrotny. po zdjeciu filtra okazało sie ze jest w nim czarne paliwo.wszystko oczyscili. łącznie z bakiem, smok był oblepiony jakimś osadem,mechanik dziwił sie ze wogóle zafira paliła,zalali paliwa, odpowietrzyli, dziś rano próba odpalenia auta i znów to samo, pierwszy strzał zaskakuje na chwile i gaśnie , pózniej znowu trzeba ją bardzo długo kręcic.jak wkoncu złapie to to już pali cały dzień
-
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 19:50
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
Opowiem ci na Moim przypadku.
Kopiłem zafirę z tym samym problemem. na prostym jak stała cala noc to nie paliła a wystarczyło postawić z górki przodem w dół i odpalała za każdym razem. Winna była uszczelka na śrubie blokującą pompę.Zdiagnozowałem to wpuszczając sprężone powietrze w układ paliwowy przy filtrze, śruba znajduje się pod termostatem w dół. Po wymianie odpala cały czas. Mi wystarczyło postawić na krawężniku
Kopiłem zafirę z tym samym problemem. na prostym jak stała cala noc to nie paliła a wystarczyło postawić z górki przodem w dół i odpalała za każdym razem. Winna była uszczelka na śrubie blokującą pompę.Zdiagnozowałem to wpuszczając sprężone powietrze w układ paliwowy przy filtrze, śruba znajduje się pod termostatem w dół. Po wymianie odpala cały czas. Mi wystarczyło postawić na krawężniku
-
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 19:50
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
Kolego Lukasz , Zafiry A w dieslu , nie mają elektrycznej pompki w baku , całą prace wykonuje tutaj pompa wtryskowa i dlatego sa w tych modelach takie cyrki z zapowietrzaniem i odpalaniem aut gdy gdzieś pojawiają się problemy ze szczelnością. Tak jak pisał kolega wyżej, poszukaj nieszczelności bo ewidentnie nadal je gdzies masz w układzie.
-
- Przeglądacz
- Posty: 57
- Rejestracja: 04 kwie 2015, 19:50
- Lokalizacja: Kielce
- Model: