Astra GSi C20NE by Lukasz85
-
- Przeglądacz
- Posty: 52
- Rejestracja: 27 mar 2015, 05:39
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Biała Rawska
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Astra GSi C20NE by Lukasz85
Chcę wam przedstawić następce Fioletowej astry...
A mianowicie moje dawne niespełnione marzenie :hurra:
Marka: Opel
Model: Astra Gsi
Rocznik: '93
Silnik: C20NE
Kolor: E270
Zasilanie: Benzyna
Przebieg: 222000 (02.06.2013, dzień zakupu)
Zakupiona: Łódź, 02.06.2013
Wyposażenie:
- ABS
- El. Lusterka i podgrzewane
- El. Szyby
- El. Szyberdach
- Podgrzewane fotele
- Halogeny
- Poduszka kierowcy
- Komputer pokładowy
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
- Zawias seria
Zmiany:
- Manetka wycieraczek z regulacja prędkości pracy od omegi kombi
- Regulowana kolumna kierownicy z cali
- Podświetlane daszki z omegi
- Lampy tył irmscher
- Alufelgi z Calibry Turbo
- Dystanse przód 20mm, tył 25mm
- Tarcze przód 288mm, tył 286mm
- Amortyzatory Koni z regulacją twardości
- Sprężyny Eibach Pro-kit
- Tłumik tył z kwasówki
Plany:
Kilka rzeczy będzie przełożonych z fioletowej
- Zmiana silnika
- Przełożenie hantli i rozstawu śrub z 4x100 na 5x110 --> zrobione
- Przełożenie el. szyberdachu --> zrobione
- Lampy tył irmscher --> zrobione
- Daszki przeciwsłoneczne podświetlane --> zrobione
I fotki kiepskiej jakości, ale mam tylko takie...
Tutaj z powrotu do domu
W takim stanie była do lata 2014.
Gdzie zostało przełożone całe zawieszenie z układem hamulcowym i kołami z byłej już astry
Po drodze parę zakupów
Sprężyny Eibach Pro-kit
regulowaną kolumnę z Cali
rozpórka wiechers
spryskiwacze reflektorów
nowiutkie halogeny do gsi
A w roku 2015 nastąpiły następne zmiany
Po roku zebrałem się i zamontowałem regulowaną kolumnę kierowniczą
Antenka z Corsy C
Następne zakupy
Czerwone żarówki z Forda
Zakup dystans 20mm na próbę, bo mnie denerwowały już tak schowane fele
Tak było bez dystansów...
A tak z dystansami na aucie...
Finalnie dystansy mają 20mm z przodu a z tyłu 25mm
Tak jest z przodu z dystansem 20mm
A tak z tyłu z dystansem 25mm
I kilka fotek całego auta
A mianowicie moje dawne niespełnione marzenie :hurra:
Marka: Opel
Model: Astra Gsi
Rocznik: '93
Silnik: C20NE
Kolor: E270
Zasilanie: Benzyna
Przebieg: 222000 (02.06.2013, dzień zakupu)
Zakupiona: Łódź, 02.06.2013
Wyposażenie:
- ABS
- El. Lusterka i podgrzewane
- El. Szyby
- El. Szyberdach
- Podgrzewane fotele
- Halogeny
- Poduszka kierowcy
- Komputer pokładowy
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
- Zawias seria
Zmiany:
- Manetka wycieraczek z regulacja prędkości pracy od omegi kombi
- Regulowana kolumna kierownicy z cali
- Podświetlane daszki z omegi
- Lampy tył irmscher
- Alufelgi z Calibry Turbo
- Dystanse przód 20mm, tył 25mm
- Tarcze przód 288mm, tył 286mm
- Amortyzatory Koni z regulacją twardości
- Sprężyny Eibach Pro-kit
- Tłumik tył z kwasówki
Plany:
Kilka rzeczy będzie przełożonych z fioletowej
- Zmiana silnika
- Przełożenie hantli i rozstawu śrub z 4x100 na 5x110 --> zrobione
- Przełożenie el. szyberdachu --> zrobione
- Lampy tył irmscher --> zrobione
- Daszki przeciwsłoneczne podświetlane --> zrobione
I fotki kiepskiej jakości, ale mam tylko takie...
Tutaj z powrotu do domu
W takim stanie była do lata 2014.
Gdzie zostało przełożone całe zawieszenie z układem hamulcowym i kołami z byłej już astry
Po drodze parę zakupów
Sprężyny Eibach Pro-kit
regulowaną kolumnę z Cali
rozpórka wiechers
spryskiwacze reflektorów
nowiutkie halogeny do gsi
A w roku 2015 nastąpiły następne zmiany
Po roku zebrałem się i zamontowałem regulowaną kolumnę kierowniczą
Antenka z Corsy C
Następne zakupy
Czerwone żarówki z Forda
Zakup dystans 20mm na próbę, bo mnie denerwowały już tak schowane fele
Tak było bez dystansów...
A tak z dystansami na aucie...
Finalnie dystansy mają 20mm z przodu a z tyłu 25mm
Tak jest z przodu z dystansem 20mm
A tak z tyłu z dystansem 25mm
I kilka fotek całego auta
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Gratulacje spełnienia marzeń ... Jedno można odchaczyć ...
A tak na poważnie to super wyposażona Twoja Asia jest ... Seryjne grzane fotele to rzadkość , silnik prosty i dający wielką frajdę , niby 115 Ps ,ale jego elastyczność jest jak dla mnie bardzo dobra....
Jeszcze raz wielkie gratki za udany zakup i życzę miliona kilometrów ...
A tak na poważnie to super wyposażona Twoja Asia jest ... Seryjne grzane fotele to rzadkość , silnik prosty i dający wielką frajdę , niby 115 Ps ,ale jego elastyczność jest jak dla mnie bardzo dobra....
Jeszcze raz wielkie gratki za udany zakup i życzę miliona kilometrów ...
- ojciec polak
- Zafiromaniak
- Posty: 1216
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:54
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ciepielów (WLI)Maz
- Auto: Ford
- Model: SMAX
- Oznaczenie silnika: Durat2.0L
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Ja miałem u siebie x25xe na podtlenku azotu. Dawało radę. Na początku miałem zapiętą skrzynię f16 i tak jakby ją rozszarpało urwało cały układ różnicowy.
Potem przerobiłem skrzynię z cali 4x4 na przednią ośkę i już nie było problemu. Mogłem startować z 2 biegu. Jedyne co było słychać to jak opony skwierczą :D
Potem przerobiłem skrzynię z cali 4x4 na przednią ośkę i już nie było problemu. Mogłem startować z 2 biegu. Jedyne co było słychać to jak opony skwierczą :D
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, 15:21 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomekx9
- Mieszkaniec
- Posty: 342
- Rejestracja: 23 gru 2014, 13:00
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Biała Rawska
- Auto: Zafira OPC
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Jeśli chodzi o z28net to średnio udane silniki. A 3.2 mocne silniki, kolega miał taki biturbo, 524km i 700Nm napędzała się konkretnie.
Sumik skrzynie miałeś od calibry turbo 4x4? A co do GSI 3.2 4x4, jest w Gorzowie Wielkopolskim Astra F sedan, zakuty z32se turbo z Haldexem. Jedzie ogniem
Maćku zapraszam na pw.
Sumik skrzynie miałeś od calibry turbo 4x4? A co do GSI 3.2 4x4, jest w Gorzowie Wielkopolskim Astra F sedan, zakuty z32se turbo z Haldexem. Jedzie ogniem
Maćku zapraszam na pw.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Sumik skrzynie miałeś od calibry turbo 4x4? [/quote]
Tak jest. Kupiłem ją za bezcen bo sprzedający nie wiedział co sprzedaje. Przeróbka zajęła ok 2 godzin. Potrzebowałem sworznia tłoka ze stara, dobrego tokarza i zaślepki łożyska od strony dłuższej półosi. Do tego trzeba było zrobić kilka gwintów w korpusie i skrzynia jak ta lala
Z tego co wiem to do dzisiaj jeździ w tej konfiguracji w jakiej ją sprzedałem a minęło już z 5 lat.
Tak jest. Kupiłem ją za bezcen bo sprzedający nie wiedział co sprzedaje. Przeróbka zajęła ok 2 godzin. Potrzebowałem sworznia tłoka ze stara, dobrego tokarza i zaślepki łożyska od strony dłuższej półosi. Do tego trzeba było zrobić kilka gwintów w korpusie i skrzynia jak ta lala
Z tego co wiem to do dzisiaj jeździ w tej konfiguracji w jakiej ją sprzedałem a minęło już z 5 lat.