Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja miałem tak, że przyblokowało mi jeden klocek na tylnym prawym kole. czujnik jest na wewnętrznym klocku a u mnie wytarł się klocek zewnętrzny. całe szczęście, że widać było wytarty klocek z zewnątrz bez zdejmowania alufelgi. Dzięki temu nie przytarłem tarczy.
raczej nie przesadziłem. Z tyłu mam klocki z czujnikami niepodłączonymi do instalacji elektrycznej lecz w formie zamontowanej na klocku takiej specjalnej blaszki, która zaczyna trzeć o tarczę gdy okładziny jest odpowiednio mało. I dlatego miałem szczęście , że udało się dostrzec wytarcie na klocku bez tej blaszki.
Potwierdzam spostrzeżenie kolegi Boniek, u mnie jest dokładnie tak samo, natomiast do wszystkich piast są dołączone czujniki ABS (chyba wykorzystywane też przez TC)
No i znów się wyświetla
BREMSBELAG
diabli nadali....
Zworka puściła Niby lutowałem porządnie
Czy to jakieś inne cholerstwo
Ktoś miał ten komunikat pomimo zmostkowania czujnika?
Według schematu obydwa czujniki połączone są szeregowo,czujnik prawy zaczyna połączenie z masą dalej łączy się z czujnikiem lewym i następnie idzie do komputera..
Opisywałem wcześniej swoje działania z tymi czujnikami. Zmostkowałem jeden a krótko potem znów sie pokazało. Zmostkowałem drugi ... Przez dość długi czas był spokój a teraz znów wyszło
Rozumiem zatem, że jedynym wytłumaczeniem jest rozmostkowanie mostka