Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Czy samą wtyczkę żeby podłączyć się pod kostkę haka idzie dostać ?? potrzebuje kabelki od świateł kierunków itd. no i najprostrzym sposobem jest podłączenie sie pod tą wtyczkę tylko nie znam dokładnie który jest od czego pin dla tego najlepsza była by wtyczka i schemacik .
Czy oryginalny moduł haka z ZB trzeba przed wyciągnięciem wylogować aby zamontować go w innej zosi ?
Czy wystarczy tylko aktywacja modułu w op-com w nowym aucie ?
Mam pewien problem. Pewny byłem, że mam kompletny i kompatybilny zestaw do zamontowania haka... Niestety pojawił się problem z wiązką, a dokładniej z końcową wtyczką wiązki, bo jest ona okrągła i nie pasuje do modułu. Zresztą cała wiązka jest za krótka, tak jakby brakowało jakiejś przejściówki.
aroniusz pisze:Brakuje Ci kabla ok 30 cm który z jednej strony ma okrągłą wtyczkę a z drugiej prostokątną którą wkładasz do modułu, a ten do skrzynki REC.
Nie widziałem nigdzie samego kabla. Wydaje mi się że był on stosowany tylko z fabrycznymi hakami. Ja kupiłem wymontowany z zofii hak oris z modułem i tam miałem ten patent.
Witam. Ten kabel był montowany w wiązce i ktoś kto wymontowywał hak nie wyciął go z wiązki - pewnie myślał że ma go każda zafirka a miały tyko te z hakiem montowanym fabrycznie.. Mnie dorobił go elektryk samochodowy. Pozdrawiam.
witam mam zafirę z 2003 r. z orginalnym fabrycznym hakiem firmy westfalia niestety brak kuli samej czesci którą się w pina i zamyka na kluczyk - pytanie czy podejdzie inna kula od innego samochou [bmw , audi] czy musi byc od opla zafiry
adam214 pisze:witam ... czy podejdzie inna kula od innego samochou [bmw , audi] czy musi byc od opla zafiry
Ja mam ZB jednak dobierałem kulę haka do swojej Zosi bo krzywą miałem (hak Orisa)... Na każdej kuli są wybite numery i ich należy się trzymać. Poproś kogoś o odczytanie numerków (jeżeli nie masz kuli) i wtedy szukać np na alldrogo czy olx. Ja osobiście zakupiłem na olx i kula siedziała w Maździe 6. Więc mogą pasować od innych marek. Ważne są te numerki (są rożne gniazda, chodzi tu o odsadzenie od zderzaka, kąty, długość pałąka, wysokość kuli itd). Dla przykładu od Astry H niby taki sam, różnił się dwoma numerkami i juz nie pasował - za blisko zderzaka.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2015, 15:11 przez Skasowany użytkownik 17961, łącznie zmieniany 2 razy.
czyli wejśćia są takie same tylko trzeba patrzeć na odległość od zderzaka a ile w cm. musi myć min. ? zeby założyć od gory zaczep od przyczepki ? a i lepiej żeby kula była wyżej czy niżej od górnej części wchodzącej do gniazda mocowania bo na zdjęciach np. od bmw jest niżej a od audi wyżej od vektry widziałem że jest tak na równo
nazwałbym to raczej gniazdem - one mogą się różnić jakimś szczegółem. W Orisie różnie kliny ograniczające były umiejscowione - jak wypadał w innym miejscu jak w gnieździe otwór to nie włożyłbyś kuli, jak w Westfalii to nie wiem
adam214 pisze: ...tylko trzeba patrzeć na odległość od zderzaka a ile w cm. musi myć min. ? zeby założyć od gory zaczep od przyczepki ? a i lepiej żeby kula była wyżej czy niżej od górnej części wchodzącej do gniazda mocowania bo na zdjęciach np. od bmw jest niżej a od audi wyżej od vektry widziałem że jest tak na równo
W tych kwestiach pomogą Ci z pewnością koledzy z Twoim modelem
Witam
Mam pytanie,czytam wasze wpisy odnośnie podłączenia instalacji haka i mowa jest o skrzynce z z lewej strony. A u mnie jest jakaś wtyczka pod lampą z prawej czy to nie do instalacji haka???
Witam ja mam oryginał hak GM tylko nie mam modułu, w ręce wpadła mi cała wiązka z modułem od Merivy tylko moduł nie jest wpinany w boczek a zainstalowany jest na wiązce, i tu pytanie czy mogę coś takiego wykorzystać?