Lewarek zmiany biegów ZAFIRA A
Moderator: Sebu$
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
PAWL pisze:Witam
właśnie zamówiłem ten '" dzinks" za 110 pln nie ma szans znalezć taniej . Jak dzwoniłem do sklepu oplowskiego to koleś mi mówił że nie słyszał o takim czymś .Zobaczymy jak przyjdzie i jak mi to pójdzie
pzdr
ie zapomnij go dobrze zwymiarowac i sfotografowac z kazdej strony... kolega sie oferowal ze dlubnie gadzet, jak tak to sie rozloza koszty na mniejsze.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
pytanie: czy zanim się rozsypał się ten plastik to drążek w pozycji "luz" miał u Was wahania lewo-prawo po 3, 4 cm? i czy po wymianie takowy luz całkowicie zniknął? bo mam taki luz, ale z kolei biegi wchodzą wyśmienicie
Mam spory luz, zwłaszcza ciągnąc lewarek do siebie (czyli do wrzucenia 1 i 2) - biegi wchodzą (jeszcze) w miarę dobrze; zdecydowanie lepiej po rozgrzaniu oleju w skrzyni niż na zimno.rzadki pisze:pytanie: czy zanim się rozsypał się ten plastik to drążek w pozycji "luz" miał u Was wahania lewo-prawo po 3, 4 cm? i czy po wymianie takowy luz całkowicie zniknął? bo mam taki luz, ale z kolei biegi wchodzą wyśmienicie
Czuję, że będę musiał zainteresować się tematem w przeciągu 6ciu miesięcy.
Of kors jestem zainteresowany manualem wymiany step-by-step; wrzucenie go na forum może być pogwałceniem praw autorskich, więc sugeruję zapytanie do sprzedawcy, albo kolportaż przez priv.
Witam
Dzisiaj odebrałem "Dzinks " do lewarka biegów , już rozmontowałem tunel niestety póżno już zrobiło i ciemno a na dodatek nie mam pewnch kluczy do odkręcenia lewarka więc 2 etap robót przekładam do jutra , póki co bez tunelu też można jeżdzić Kolego Mattai prośiłeś o zwymiarowanie i zdięcia tego elementu jeżeli chodzi o zdięcia to nie mam problemu natomiast ze zwymiarowaniem będzie problem , ciężko będzie to opisć a potem według tego opisu zrobić to ,ża dużo tu szczegółów , niewiem co o tym myslisz ?
pzdr
//scalome//
rzadki napisał/a:
pytanie: czy zanim się rozsypał się ten plastik to drążek w pozycji "luz" miał u Was wahania lewo-prawo po 3, 4 cm? i czy po wymianie takowy luz całkowicie zniknął? bo mam taki luz, ale z kolei biegi wchodzą wyśmienicie
witam
U mnie wygląda to podobnie luz w lewo i w prawo po 3, 4 cm ale jedynkę nie można wrzucić z luzu wypracowaliśmy z żoną metodę z 2 biegu pieknie wchodzi 1 i tak już jeżdzimy 3 lata , gorzej tylko to że jak wsiadam do innego auta to też tak robię . Jak zamontuje nowy plastik to napiszę co i jak .
P.s moim zdaniem w każdej Zafirze objawy po wypracowaniu tego plastiku będą nie te same ale raczej podobne . Ale jak piszesz że u ciebie biegi wchodzą wyśmienicie , ja na twoim miejscu bym tego nie ruszał póki co .
pzdr
_________________
Pawełek
Dzisiaj odebrałem "Dzinks " do lewarka biegów , już rozmontowałem tunel niestety póżno już zrobiło i ciemno a na dodatek nie mam pewnch kluczy do odkręcenia lewarka więc 2 etap robót przekładam do jutra , póki co bez tunelu też można jeżdzić Kolego Mattai prośiłeś o zwymiarowanie i zdięcia tego elementu jeżeli chodzi o zdięcia to nie mam problemu natomiast ze zwymiarowaniem będzie problem , ciężko będzie to opisć a potem według tego opisu zrobić to ,ża dużo tu szczegółów , niewiem co o tym myslisz ?
pzdr
//scalome//
rzadki napisał/a:
pytanie: czy zanim się rozsypał się ten plastik to drążek w pozycji "luz" miał u Was wahania lewo-prawo po 3, 4 cm? i czy po wymianie takowy luz całkowicie zniknął? bo mam taki luz, ale z kolei biegi wchodzą wyśmienicie
witam
U mnie wygląda to podobnie luz w lewo i w prawo po 3, 4 cm ale jedynkę nie można wrzucić z luzu wypracowaliśmy z żoną metodę z 2 biegu pieknie wchodzi 1 i tak już jeżdzimy 3 lata , gorzej tylko to że jak wsiadam do innego auta to też tak robię . Jak zamontuje nowy plastik to napiszę co i jak .
P.s moim zdaniem w każdej Zafirze objawy po wypracowaniu tego plastiku będą nie te same ale raczej podobne . Ale jak piszesz że u ciebie biegi wchodzą wyśmienicie , ja na twoim miejscu bym tego nie ruszał póki co .
pzdr
_________________
Pawełek
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, 21:40 przez PAWL, łącznie zmieniany 2 razy.
teraz jak tak sobie pomyślę ;faktycznie da się tylko trochę ciasno ,ale jak już wymontowałem tunel to przynajmniej dobrze odkurzę w tym miejscuTodek pisze:Tak sobie czytam, i czytam, i zastanawiam się po co zdejmować tunel do wymiany tego plastiku. Może jest trudniej a le da się wymienić ten plastik bez demontowania tunelu. Mi to zajęło około 30-40 min.
pzdr
witam
No i zamontowałem kawałek plastiku. Dla mnie jest wart tej ceny 110 pln , 8 razy mniej niż za całe urządzenie do zmiany biegów .Trochę się namęczyłem głównie z zapięciem linek pod lewarek ale biegi teraz wchodzą idealnie . Swoią drogą podziwiam kolegę Todka że zrobił to bez wymontowania tunelu ja to bym chyba klną na czym świat stoi
pzdr
No i zamontowałem kawałek plastiku. Dla mnie jest wart tej ceny 110 pln , 8 razy mniej niż za całe urządzenie do zmiany biegów .Trochę się namęczyłem głównie z zapięciem linek pod lewarek ale biegi teraz wchodzą idealnie . Swoią drogą podziwiam kolegę Todka że zrobił to bez wymontowania tunelu ja to bym chyba klną na czym świat stoi
pzdr
To fakt. Linkę z mocowaniem było ciężko zapiąć na ten przegub kulowy na końcu lewarka. Musiałem dorobić "specjalny" przyrząd z drutu do jej zapięcia, ale wymieniłem.PAWL pisze:witam
No i zamontowałem kawałek plastiku. Dla mnie jest wart tej ceny 110 pln , 8 razy mniej niż za całe urządzenie do zmiany biegów .Trochę się namęczyłem głównie z zapięciem linek pod lewarek ale biegi teraz wchodzą idealnie . Swoią drogą podziwiam kolegę Todka że zrobił to bez wymontowania tunelu ja to bym chyba klną na czym świat stoi
pzdr