[B]Tuleja zawieszenie tylne
-
- Mieszkaniec
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 mar 2015, 14:42
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
Witam mam pytanie czy te ściągacze które pokazał kolega Bodek pasują do tulei belki w zafirze A.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2015, 21:40 przez Mariusz 79, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Zapytaj gościa z tej aukcji: http://allegro.pl/sciagacz-tulei-tylnej ... 00561.htmlMariusz 79 pisze:Witam mam pytanie czy te ściągacze które pokazał kolega Bodek pasują do tulei belki w zafirze A.
ma napisane Astra H i Zafira B
Tak wyglądają tuleje do ZB i ZA:
troszkę się różnią.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 mar 2015, 14:42
- Lokalizacja: Kielce
- Model:
Panowie, chciałbym pokusić się o małe podsumowanie tematu tulei:
1. Jeśli coś stuka w "dziwnych" momentach w czasie jazdy (nie na dziurach, ani przy bujaniu autem) to w większości przypadków są to tuleje.
2. tuleje mogą wyglądać ładnie itp. ale luzy mogą pojawić się np. w obsadzeniu tulei (u mnie tak było - po odkręceniu mogłem sobie tuleje wyjąć bez wysiłku)
3. NIE KUPOWAĆ ZAMIENNIKÓW - różnią się one tym od Lemfordrera lub oryginału, że w miejscu wcisku mają perforację lub wypustki, które imitują rozszerzanie się tulei na całym obwodzie w Lem... lub oryginale. Dlatego zamienniki długo nie pociągną (u mnie Sasic - pół roku), bo ta perforacja/wypustki szybko się zużywają
4. Robota wbrew pozorom nie jest specjalnie trudna, jak ktoś ma pojęcie o naprawach, to jest to raczej robota z pogranicza kowalstwa (podane tu wcześniej opisy w zupełności wystarczają)
Z góry przepraszam za wymądrzanie i dziękuję za pomoc w poprzednich pytaniach w tym wątku.
1. Jeśli coś stuka w "dziwnych" momentach w czasie jazdy (nie na dziurach, ani przy bujaniu autem) to w większości przypadków są to tuleje.
2. tuleje mogą wyglądać ładnie itp. ale luzy mogą pojawić się np. w obsadzeniu tulei (u mnie tak było - po odkręceniu mogłem sobie tuleje wyjąć bez wysiłku)
3. NIE KUPOWAĆ ZAMIENNIKÓW - różnią się one tym od Lemfordrera lub oryginału, że w miejscu wcisku mają perforację lub wypustki, które imitują rozszerzanie się tulei na całym obwodzie w Lem... lub oryginale. Dlatego zamienniki długo nie pociągną (u mnie Sasic - pół roku), bo ta perforacja/wypustki szybko się zużywają
4. Robota wbrew pozorom nie jest specjalnie trudna, jak ktoś ma pojęcie o naprawach, to jest to raczej robota z pogranicza kowalstwa (podane tu wcześniej opisy w zupełności wystarczają)
Z góry przepraszam za wymądrzanie i dziękuję za pomoc w poprzednich pytaniach w tym wątku.
Witam ponownie tutaj . Byłem właśnie na przeglądzie autka i jest tak jak podejrzewałem. Auto mi ściągało raz a za jakis czas jechało prosto . Zbiezność ustawiona idealnie a ściągało.. walczyłem z tym długo i dziś moje przypuszczenia się sprawdziły. Tylna prawa tuleja popękana i oberwana. Tak więc czeka mnie wymiana obydwu bo jak juz robić takie sprawy to za jednym razem sie lepiej pomęczyć i basta . teraz poluje na mechanika , który ma ten sprytny ściągacz ...poszukiwania zaczne od jutra...
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt: