Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
szukałem i nie ma drugich końców przewodów w miejscu gdzie piszesz
z lewej strony włącznika awaryjnych mam złącze ale myślałem że to pod wyłącznik TC której zresztą nie mam
zazwyczaj na klemie "+" jest bezpiecznik jak go niema to trzeba poszukać. np. w nissanie micra jest na klemie ale już na VW T4 2.4 jest na grodzi silnika. A amperomierz powinien być na tym bezpieczniku z którejś strony.
Dzisiaj stojąc w korku zauważyłem jakiś dziwny chyba przycisk między ruchomą osłoną kolumny kierowniczej a zabudową. Dokładnie po środku kolumny na wysokości kolan, jeśli trzeba zrobię zdjęcie. Kiedyś znajomy wpadł Fiatem palio do rowu i auto mu nie chciało zapalić dopiero po naciśnięciu podobnie ukrytego przycisku zapaliło bezproblemowo. Czy jest to cos w rodzaju czujnika " przechyleniowego" ? Czy może tylko u mnie jest taki przycisk ?
Moze to przycisk od tzw.antynapadu podlaczano to do alarmu i umiejscowiano w roznych miejscach,czesto w okolicu oslony kolumnu kierowniczej.Czesc ludzi wywalalo jepozniej bo wkurzajace bylo przyciskanie przed uruchomieniem silnika zwierając przewody a sam przycisk pozostawal.pzdr
Chyba to będzie ten antynapad, napewno jest odłączony nic sie nie dzieje ani na włączonym zapłonie ani na wyłączonym. wiec proponuję zamknąć temat i dziękuje za oświecenie.
czy jest możliwe że z fabryki auto wyjechało z matami podgrzewanymi w fotelach i wystarczy uzupełnić dalszą część instalacji od złącza do przycisków podgrzewania??? :
?:
jeśli chodzi o zieloną wtyczkę to wydaje mi się że jest ona od zmieniarki gdyż druga taka sama jest pod fotelem pasażera ale to jeszcze sprawdzę
po czym rozpoznać czy w fotelu jest zamontowana mata grzewcza nawet jeśli jest niepodłączona???
abram1_1 pisze:czy jest możliwe że z fabryki auto wyjechało z matami podgrzewanymi w fotelach i wystarczy uzupełnić dalszą część instalacji od złącza do przycisków podgrzewania??? :
jest to możliwe... i częste...instalacja jest poprowadzona ale bez przycisków regulacji (obok włącznika awaryjnych)
generalnie chyba najszybciej to sprawdzić można przez odkręcenie konsoli klimatyzacji i sprawdzenie czy do dwóch zaślepek obok świateł awaryjnych jest poprowadzona instalacja...
(tak miał janko79 w swojej poprzedniej zafirze - maty i instalacja była a brakowało przycisków)
można też odkręcić fotel i sprawdzić co gdzie idzie...