Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rynna83, gdzies dzwoni ale nie wiesz w którym kościele
Do 280KM seria wytrzyma, zmienić by należało icka i śruby na korbach.
jak już to 300.dodaj wydech,wtryski,przepływka+filtr,na turbo mocniejszy DV i actuator,do tego sprzegło i robi się 10 tyśi do tego możesz założyć hybrydę że było 3 z przodu.śruby na korbach nie koniecznie trzeba zmieniać.przydało by się jeszcze wałek ssaćy xev i regulowane koło
po za tym dobra hybryda to koszt 6-8 tyś.a nie tylko z nazwy.bo z reguły te hybrydy polepszają tylko górny zakres obrotów
rynna83 pisze:Ja na paliwie nie oszczędzam i na samochodzie a Tico mega turbo eco samochód za 100zł zrobisz z 1000km a jakie wrażenia z jazdy już powyżej 60km/h
Powiedział co wiedział.z każdym następnym postem potwierdzasz całkowity brak wiedzy mechanicznej o tuningu nie wspomnę.
Krzychu, z kolegą już mamy spokój... Nie denerwuj się, Ci, którzy chcą znają Twoją wiedzę, a Ci którzy pomocy potrzebują w temacie i tak się do Ciebie zwrócą
liero1988 pisze:witam mam opla Zafire z 2002 r 2.0 dti z mechanicznym egr (plastikowy) mój problem jest dość skomplikowany (żaden mechanik nie wie co jest) podczas dodawania gazu odczuwalne jest szarpniecie i "dostaje mocy" najgorzej jest podczas ruszania. Myślałem ze to możne wina turbiny ale ona bardzo dobrze pompuje "po oględzinach mechanika" możne coś pomoże po szarpnięciu jest głośniejsza praca silnika niż na wolnych obrotach (większy klekot) nie jest to raczej jakieś uszkodzenie silnika bo praca jest ok i odpalanie również rzeczy które wymieniłem:
-zaworki podciśnienia
-egr również nowy
-klapki zawirowań wyczyszczone
-przepływomierz wymieniony (poprawiło przyspieszenie)
Proszę o pomoc dziękuje
Dobrze by było podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry podczas jazdy z momentem stuku, chodzi o obroty silnika i o obroty wałka pompy vp44 powinny być zawsze w każdym zakresie obrotów silnika 100% pompy 50% np 800/400.
Głośniejsza praca to brak doładowania, czyli ez od turbo, wg przy turbo źle podłączony układ podciśnienia nic nie piszesz o pomiarach podciśnienia za pompą wakum i między ez turbo i wg od turbo. Możliwa też zmiana kąta wtrysku przez czujnik temperatury oleju jak uszkodzony, no i jeszcze zostaje czujnik obrotu wału.
Na koniec należało by sprawdzić koło pasowe na wale czy guma się nie oberwała.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 21:04 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 2 razy.
Ok mój błąd ze nie przemierzył mi mechanik ile gdzie jest ale ja się za bardzo na tym nie znam..
ale przypomniałem sobie o jednej rzeczy może bardzo ważnej
jak kupiłem auto to był kompletny brak przyspieszenia (dlatego powymieniałem wszystko co pisałem wyżej) no i poprzestawiałem sztangę turbiny przed wymiana tych wszystkich części może być to przyczyna jeśli tak to jak ja można samemu ostawić aby była w prawidłowym położeniu lub gdzie takie coś mogą mi ustawić? jestem ze śląska
koło pasowe również wymieniałem ok 10-15tystemu
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2016, 12:24 przez liero1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam !
Zafira OPC 2003 benzyna - zapaliła sie kontrolka auto z kluczem - "wypedałowałem" błąd 1106 - mechanik bez zaglądania stwierdził turbina do wymiany (sporo dymi ale to na bank pierścienie żre olej od zakupu...) - tu moje pytanie czy mogę jeździć dalej bo mechanik coś marudził sam był nie pewny tego co mówi...