[A] - lbk - OPC, Arden blue, 2003, Z20LET
- Sebu$
- -#Administrator
- Posty: 8190
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
- Auto: Yaponiec
- Model: Inne
- Oznaczenie silnika: Pb1.5
- Gender:
- Kontakt:
Grzesiu, to dwa niezależne sterowania.gRZENIU pisze:lbk, Radyjko i efekt jak najbardziej
Ale zastanawiam się jak chcesz obsługiwać dwa radia z kierownicy ???? Chodzi mi o obsługę BC i Pionieer .
Sterowanie radia odpinasz i podpinasz pod nowe.
Sterowanie BC bez zmian.
Z tym sterowaniem to chcę z kierownicy tylko sterować głośnością, przy czym chciałbym mieć ponownie władzę nad BC Nie chce mi się sięgać pod fotel pasażera
Czeka mnie lutowanie, ale z tym poczekam na trochę wolnego czasu.
Czeka mnie lutowanie, ale z tym poczekam na trochę wolnego czasu.
Trochę kosztowało no ale faceci o pieniądzach nie rozmawiająMaćku pisze:I kolorystycznie wsio pasuje!! cena gruba za to radyjko?
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
U Ciebie Sebu$ to nie ma problemu bo masz mid-a,a jak masz Cid-a to inna bajka ... Bo po obu stronach obsługuję się przełącznikami BC a nie manetką ...Sebu$ pisze:Grzesiu, to dwa niezależne sterowania.gRZENIU pisze:lbk, Radyjko i efekt jak najbardziej
Ale zastanawiam się jak chcesz obsługiwać dwa radia z kierownicy ???? Chodzi mi o obsługę BC i Pionieer .
Sterowanie radia odpinasz i podpinasz pod nowe.
Sterowanie BC bez zmian.
Lbk jak możesz ,to po lutowaniu napisz jak działa ... czekam na opis...
Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, 05:08 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sebu$
- -#Administrator
- Posty: 8190
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 20:43
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Śląsk / Niemcy
- Auto: Yaponiec
- Model: Inne
- Oznaczenie silnika: Pb1.5
- Gender:
- Kontakt:
OK. Rozumiem.
Ale sterowanie radia te z koła kierownicy ma coś wspólnego z BC ? Bo powinno to być niezależne sterowanie z możliwością podłączenia dowolnego radia które współpracuje.
Ale sterowanie radia te z koła kierownicy ma coś wspólnego z BC ? Bo powinno to być niezależne sterowanie z możliwością podłączenia dowolnego radia które współpracuje.
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
No właśnie z wyświetlaczem CID ma bo za pomocą sterowania zmieniasz zakładki BC, Informacje komunikacyjne o żarówkach , poziomach płynu itp. , ale również służy do obsługi radia. Za pomocą sterowania w kierownicy możesz poruszać się po wszystkich zakładkach : radio , cd, navi, bc , zmieniarki i sterować funkcjami w tych zakładkach.Sebu$ pisze:OK. Rozumiem.
Ale sterowanie radia te z koła kierownicy ma coś wspólnego z BC ? Bo powinno to być niezależne sterowanie z możliwością podłączenia dowolnego radia które współpracuje.
Można to robić również guzikami z panelu radia , ale jeżeli mamy radio pod fotelem to robi się to upierdliwe. Podłączając sterowanie innego radia stracimy możliwość pełnego korzystania z BC ... Ja osobiście wolał bym mieć pełną możliwość obsługi BC ...
Ale nie powiem ,że ciekawi mnie sposób podłączenia sterowania w kierownicy do dwóch radioodbiorników Więc z niecierpliwością czekam na opis i ewentualną fotorelację z danego zabiegu
Nowe modyfikacje:
Wskaźnik doładowania i temperatury oleju
Kamera cofania
Podłokietnik
Założone są też nowe opony zimowe bo tamte mimo bardzo dobrego bieżnika nie dawały rady.Ultra grip 9 czuwają teraz nad bezpieczeństwem
Wymieniony został też mieszek wraz z zestawem naprawczym lewarka- przywrócenie fabrycznego jego ruchu
Wskaźnik doładowania i temperatury oleju
Kamera cofania
Podłokietnik
Założone są też nowe opony zimowe bo tamte mimo bardzo dobrego bieżnika nie dawały rady.Ultra grip 9 czuwają teraz nad bezpieczeństwem
Wymieniony został też mieszek wraz z zestawem naprawczym lewarka- przywrócenie fabrycznego jego ruchu