Opel Zafira 1.6 7 osobowa Xenon Klimatronik Chełm

Moderator: Tunio999

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
paucio
Świeżak
Posty: 23
Rejestracja: 11 mar 2015, 12:15
Imię: Paweł
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira 1.6
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z16XE
Gender:

Opel Zafira 1.6 7 osobowa Xenon Klimatronik Chełm

#1 Post autor: paucio »

Witam, proszę o opinie poglądową

Obrazek

ogloszenie
Ostatnio zmieniony 23 sty 2016, 11:58 przez paucio, łącznie zmieniany 1 raz.

gbz83

#2 Post autor: gbz83 »

Jeżeli to jest to co szukasz to autko fajne.

Widać zadbane, bardzo dobrze wyposażone, tylko osobiście uważam że 1.6 to trochę mało, choć jak nie potrzebujesz dynamicznej jazdy to ok.

Na pewno w tej cenie, z tym wyposażeniem i poliftowej budzie to atrakcyjna oferta - oczywiście pod warunkiem że przebieg prawdziwy i nie bita była :)

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#3 Post autor: Bodek »

VIN: W0L0TGF7532227940 Kod modelu: 0QX75 Kod opakowania: IXS1 Adnotacje REG: DO-CN 2412 Data produkcji: 26042003

Typ silnika: Z16XE

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum

227940:SERIAL NUMBER

20X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-NIEBIESKI
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
4CU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE
AS1 = DLA SKŁADANEGO SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWEGO
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CT3 = DLA NIEMIEC
D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GT6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.19
J65 = PRZEDNIE I TYLNE HAMULCE TARCZOWE
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L91 = SILNIK BENZYNOWY 16
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHC
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
QE0 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,6JX16
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T97 = REFLEKTORY,KSENON
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U3A
U55
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VQ9 = ODEJMOWALNY SPRZĘG PRZYCZEPY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W01
W1G = DLA ZMIENIACZA PŁYT KOMPAKTOWYCH
W1S = ZESTAW,CZĘŚCI,INSTALACJA RADIA I TELEFONU SAMOCHODOWEGO
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W8T = RADIO,TELEFON
W9I = USZCZELNIENIE XENO / ELBA
W9U = DINKS
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE

;)
Ostatnio zmieniony 23 sty 2016, 12:14 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Kolo72

#4 Post autor: Kolo72 »

Ciekawe, czemu nie ma osłony na silniku.... :mysli:

Awatar użytkownika
paucio
Świeżak
Posty: 23
Rejestracja: 11 mar 2015, 12:15
Imię: Paweł
Lokalizacja: Lublin
Auto: Opel Zafira 1.6
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z16XE
Gender:

#5 Post autor: paucio »

Autko z przeznaczeniem na miasto do rozwożenia dzieciaków, ewentualnie raz w roku wyjazd na urlop. Ciekawe tylko w jakiej kondycji silnik bo czytałem o apetycie na oliwke w tych 16. Hak to nie przesada dla takiego silnika?

Awatar użytkownika
wamka18
Zafiromaniak
Posty: 923
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
Imię: Piotr
Lokalizacja: koronowo
Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Kontakt:

#6 Post autor: wamka18 »

Na przykładzie mojego ojca który ma 1.6 z 2005r byłą wersja CNG teraz LPG silnik od zmiany do zmiany nie potrzebuje dolewek oleju tym bardziej że ma prawdo podobnie najechane około 600 tys bo auto to była taryfa. No chyba że Niemcy jej silnik wymienili albo remont zrobili. Jak na moje to pancerny silnik tylko że nie jedzie, jak chcesz coś wyprzedzić to musisz się dwa razy zastanowić i pali około 11 l gazu tyle co mi OPC przy spokojnej jeżdzie. A co do prędkości max to 150 km/h i to but w podłodze. Moim zdaniem jest to za mały silnik do tej budy. A co do prezentowanego egzemplarza to raczej wg zdjęć to nie ma się czego przyczepić oprócz brakującego plastiku na silniku.

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#7 Post autor: Bodek »

Osłonę, zawsze można kupić ;)

dla tego nr nadwozia:

http://allegro.pl/oslona-silnika-opel-5 ... 73279.html

http://www.ebay.pl/sch/i.html?_odkw=132 ... 4&_sacat=0

55353144 - nr części

56 07 598 - nr katalogowy

KOŁPAK, POKRYWA GŁOWICY CYLINDRA
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Skasowany użytkownik 6483

#8 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Nie chce Cie zniechęcać tym bardziej ,że sam nie miałem auta z takim silnikiem ale uważam , jak kolega wyżej , 1,6 to za mało jak na ta budę. Proponuje poszukać 1,8 bo max prędkość w granicach 150km/h to może i duzo ale nie kosztem max obrotów i max apetytu na paliwo. Ważna jest dynamika tym bardziej ,że masz rodzinę , dzieci...a zatem jak przyjdzie do wyprzedzania to warto mieć ten zapas mocy pod butem . To moja opinia ale jesli uważasz inaczej , jedź , sprawdź i kup. Zrób tylko jazdę próbną i spróbuj z niego wycisnąć max moc by póxniej sie nie irytować podczas normalnego użytkowania :)

Awatar użytkownika
lawless
Zafiromaniak
Posty: 1167
Rejestracja: 08 lis 2013, 23:32
Imię: Adam
Lokalizacja: PCH
Auto: Opel Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z1.8XER
Gender:
Kontakt:

#9 Post autor: lawless »

Je też uważam że 1.6 to troszkę za mało no chyba że komuś to pasuję to nie ma sprawy.
optymalnym silnikiem to 1.8 ale to już do przemyślenia.
Myśl samodzielnie!

animag

#10 Post autor: animag »

A taki montaz haka to powinien byc karany. Zeby taka dziure w zderzaku wyciac

Awatar użytkownika
prymus2103
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 05 mar 2014, 23:04
Imię: Robert
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel Astra
Model: J
Oznaczenie silnika: A14NEL
Kontakt:

#11 Post autor: prymus2103 »

Ja bym 1,6 nie brał na pewno , jak już to 1,8.
https://www.facebook.com/autoserwisplos ... e=bookmark

Montaż Instalacji Gazowych LPG - http://www.lpgtech.pl/

Sprawy niemożliwe załatwiam od ręki , na cuda trzeba chwilę poczekać :-)

Obrazek

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#12 Post autor: paweldm »

Jak na podstawowy silnik, to super wyposażona.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

bravomen
Bywalec
Posty: 114
Rejestracja: 02 cze 2013, 21:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Opel Astra J 1.6 TB
Model: AJ
Oznaczenie silnika: A16LET
Gender:

#13 Post autor: bravomen »

To ogłoszenie nie jest już dostępne

Chyba można zamknąć ;)

Awatar użytkownika
GOTI
Zafiromaniak
Posty: 3401
Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
Auto: Insignia
Model: ZA
Oznaczenie silnika: A18XER
Gender:
Kontakt:

#14 Post autor: GOTI »

bravomen pisze:To ogłoszenie nie jest już dostępne

Chyba można zamknąć ;)
Archiwum
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Archiwum ogłoszeń - Zafira A”