AutokrakAnia82 pisze:Sprawa sie juz wyjasnila teraz prosze czy ktos moglby mi polecic gdzie moglabym zregenerowac pompe wtryskowa w jakiejs sprawdzonej dobrej firmie?
Problemy związane z pompą wtryskową
Moderator: Sebu$
Ja mam auto z koncs 2002 przedliftowe i pompa dwu wtykowa i co ?? W czasie jazdy dziwnie przerywa ale odpala na tyk i nawet w te mrozy . Dziwne jest to przerywanie . Dolalem na pol baku 200 ml srodka liqi moly i od tego sie zaczelo cos pierniczyc . Wywalilo dzisiaj na OBD2 kody P1612 , P1811 , P1590 P1614 P0335 . Czy jest ktos kto ma taki motor jak ja i mi cokolwiek pomoze wytlumaczy ?jarecki69 pisze:Zalezy jaki masz rocznik auta . Jesli masz Zafirę przed liftem do 2002roku to masz prawdopodobnie pompę VP 44 ale jednowtykową a po 2002 roku jest VP 44 PSG 16 , dwuwtykowa wraz z elektronicznym EGR. Sprawdź sobie czy masz EGR podciśnieniowy tylko , czy dochodzą do niego jakieś przewody elektryczne. Ponoć ta jednowtykową daje sie taniej zregenerować a to po lifcie to juz wydatek rzędu 2500-3000zł .
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Zerknij sobie na film https://m.youtube.com/watch?v=RO4sjJKkHnE
Dotyczy vectry ale z tym samym silnikiem.
Dotyczy vectry ale z tym samym silnikiem.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Koło i nie tylko koło.
Zapewnę obudowę filtra powietrza, nadkole prawe, dekiel rozrządu, rozrząd itd.
Kupujesz pompę ze sterownikiem i powinno działać.
W jakim celu chcesz zmienić pompę?
Czujesz się na siłach przy demontażu i montażu pompy? Bo to jest trochę roboty.
Zapewnę obudowę filtra powietrza, nadkole prawe, dekiel rozrządu, rozrząd itd.
Kupujesz pompę ze sterownikiem i powinno działać.
W jakim celu chcesz zmienić pompę?
Czujesz się na siłach przy demontażu i montażu pompy? Bo to jest trochę roboty.
Pompę zmieniam bo mi padł sterownik Próbowałem sam zrobić ale chyba gorzej popsulem. Aż w końcu wyczytałem że i tak by sterownik padł wcześniej czy później. Więc na allegro już pompę znalazłem i jutro będę dzwonił pytał. A facet z filmiku jeszcze komputer zmieniał ale po co to nieiwem.
Pompę będzie zmieniał kolega mechanik tylko ze musze go do siebie przywieźć 50 km i chciałbym troszkę sam rozebrać z wierzchu aby mu było lepiej i szybciej
Pompę będzie zmieniał kolega mechanik tylko ze musze go do siebie przywieźć 50 km i chciałbym troszkę sam rozebrać z wierzchu aby mu było lepiej i szybciej
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Moim zdaniem skoro masz padnięty sterownik to wystarczy go naprawić.
Nie ma sensu pchać się w wymianę pompy.
Skąd wiesz jaką kupisz?
Napraw sterownik i jeszcze pośmigasz na tej co masz.
Ja naprawiałem sterownik i autko śmiga dalej.
No chyba że sterownik już załatwiłeś na amen.
Nie ma sensu pchać się w wymianę pompy.
Skąd wiesz jaką kupisz?
Napraw sterownik i jeszcze pośmigasz na tej co masz.
Ja naprawiałem sterownik i autko śmiga dalej.
No chyba że sterownik już załatwiłeś na amen.
No właśnie raczej załatwiłem sterownik i wątpię czy ktoś się podejmie naprawy a pompa nie była robiona jeszcze więc to kwestia czasu by tez padła.Rybka pisze:No chyba że sterownik już załatwiłeś na amen
Sam juz niewiem co robić
A gdzie sterownik naprawiałeś?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016, 22:13 przez pawko81, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Musisz poczytać lub popytać firmy które naprawiają te sterowniki czy nie wystarczy podmiana sterownika na sprawny w twoim przypadku.
Sterownik mi robił znajomy mojego szefa.
Taki magik u nas na podkarpaciu.
Sterownik mi robił znajomy mojego szefa.
Taki magik u nas na podkarpaciu.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2016, 22:17 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja swoja pompe regenerowalam w serwisie boscha dalam 3800, ale odkad mechanik ja zalozyl do auta ciagle sa problemy , auto w czasie jazdy szarpie, raz ma raz nie ma mocy, jezdzi jak chce a w sobote wogole juz nie odpalilo, podpinalismy pod komp i niby brak bledow pompy, mechanik mowi ze to nie pompa ale nie wie co jest ja pilnie potrzebuje auta i nie wiem co juz robic tyle kasy juz poszlo w to auto ale jak nie jezdzilo to nie jezdzi dalej