łącznik stabilizatora
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Też jestem na kupnie, tylko do ids+, ale powiem tak ........... Meyle, Trw czy Lemforder ......... który będzie tańszy to ten kupię ................. i pojeżdzę jak na każdym innym .................... czyli nie dłużej niż rok ................. takie mamy drogi, że wszystkiemu dadzą radę
http://allegro.pl/listing/listing.php?d ... i-1-4-0203
http://allegro.pl/listing/listing.php?d ... i-1-4-0203
Ostatnio zmieniony 04 lut 2016, 15:23 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Marcin - to nie jest prawda do ZB bez IDS są plastikowe Lemfordery i takie mają byćFlora pisze:.......
Podwoziłem ostatnio mechanika, który wyłapał stuki i przy okazji dowiedziałem się że przy zamiennikach należy szerokim łukiem omijać łączniki plastikowe, więc z Twojej listy zostaje Meyle.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Debiutant
- Posty: 39
- Rejestracja: 27 lis 2013, 20:35
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
W jakim celu łączniki mają się złamać??
Z tego co mi wiadomo, to produkowane są plastikowe, by zmniejszyć tzw. masę nieresorowaną, są lżejsze od metalowych.
Z tego co mi wiadomo, to produkowane są plastikowe, by zmniejszyć tzw. masę nieresorowaną, są lżejsze od metalowych.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Z zafirą B mam na razie mało doświadczenia, ale w poprzednie A, zawieszenie było bardzo wytrzymałe. Kupiłam auto z przebiegiem ok 150 000km, zrobiłem prawie drugie tyle sam i łączniki stabilizatora nie były ruszane. W zawieszeniu wymieniałem tylko tylne amortyzatory.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308