[B] - Glider - Zaf B OPC-Line, 1.8, 2009
Dzięki bardzo
Przyznam szczerze, że szukałem mniej skomplikowanej wersji - prostej. Jako, że nie było mi dane wybierać w salonie, kupiłem taki egzemplarz jaki przyjechał. Nie potrzebny mi IDS+, system kontroli ciśnienia w oponach, listwy obniżające (krawężniki...), koła 18" (lato). Za to rewelacyjne są bi-xenony. Choć muszę powiedzieć, że Meriva, którą mieliśmy wcześniej miała więcej możliwości świecenia. Nie dość, że "patrzyła" za zakrętem (jak ta Zafira zresztą), to podczas skrętu kierownicą o 45st, jak i włączenia wstecznego biegu, zapalała się dodatkowa żarówka oświetlająca pobocze. W Zaf jest system sterowania radiem oraz odtwarzaczem z kanapy tylnej - nie potrzebuję, gdyż dzieci mi nawet tam nie sięgną. Irytuje włączenie klimatyzacji poprzez menu, a nie jak "mówi stara szkoła" guzikiem.
Po za tym auto jest bardzo fajne, dużo miejsca, komfort. Silnik 1.8 zapewnia odpowiednie osiągi, choć po przesiadce ze 160-konnego diesla, dynamika nie powala. Ma za to inne plusy.... dziś zrobiłem przegląd (filtry+olej), został wymieniony pasek rozrządu, wspawana nowa plecionka w wydech i zapłaciłem 1060pln, co w moim Volvo wystarczyło ledwo na same "czynności przeglądowe".
Przyznam szczerze, że szukałem mniej skomplikowanej wersji - prostej. Jako, że nie było mi dane wybierać w salonie, kupiłem taki egzemplarz jaki przyjechał. Nie potrzebny mi IDS+, system kontroli ciśnienia w oponach, listwy obniżające (krawężniki...), koła 18" (lato). Za to rewelacyjne są bi-xenony. Choć muszę powiedzieć, że Meriva, którą mieliśmy wcześniej miała więcej możliwości świecenia. Nie dość, że "patrzyła" za zakrętem (jak ta Zafira zresztą), to podczas skrętu kierownicą o 45st, jak i włączenia wstecznego biegu, zapalała się dodatkowa żarówka oświetlająca pobocze. W Zaf jest system sterowania radiem oraz odtwarzaczem z kanapy tylnej - nie potrzebuję, gdyż dzieci mi nawet tam nie sięgną. Irytuje włączenie klimatyzacji poprzez menu, a nie jak "mówi stara szkoła" guzikiem.
Po za tym auto jest bardzo fajne, dużo miejsca, komfort. Silnik 1.8 zapewnia odpowiednie osiągi, choć po przesiadce ze 160-konnego diesla, dynamika nie powala. Ma za to inne plusy.... dziś zrobiłem przegląd (filtry+olej), został wymieniony pasek rozrządu, wspawana nowa plecionka w wydech i zapłaciłem 1060pln, co w moim Volvo wystarczyło ledwo na same "czynności przeglądowe".
- leszek 997
- Debiutant
- Posty: 38
- Rejestracja: 14 lut 2016, 11:50
- Imię: Bogdn
- Lokalizacja: Polska
- Auto: opel zb
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: z18xer
- Gender:
- Kontakt:
Niech służy długo.
Kupiłem chyba taki sam model - zderzaki i ksenony / 1,8 2008r. Co do ksenonów, ja nie widzę aby były skrętne i nie wiem jak to sprawdzić. Święcą jasno i tyle.
Kupiłem chyba taki sam model - zderzaki i ksenony / 1,8 2008r. Co do ksenonów, ja nie widzę aby były skrętne i nie wiem jak to sprawdzić. Święcą jasno i tyle.