[B] Wymiana klocków i tarcz hamulcowych - przód i tył.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Żeby mieć żylety to wpierw trzeba zrobić zaciski nowy płyn ewentualnie jak pompa ma luzy to i ją zrobić nawet drogie hamulce Ci nie pomogą ja reszta układu nie jest w stanie zrobić swoją robotę...WojtekJ pisze:Witam . Mam pytanie Czy miał ktoś z was do czynienia z tarczami i klockami:
Tarcze Brembo Max klocki EBC Green?
Zafirą jezdzimy z żoną już 3 lata ale cały czas tęsknimy do hamulców z poprzedniego auta.
Chodzi mi oto czy tarcze nie krzywią sie szybko . Trwałość to odrębna sprawa.
pozdrawiam
Brat ma żyletki ale on ma wsio nowe poprzedni właściciel wymieniał na większe tarcze i zaciski więc i pompa i cała reszta musiała zostać zmieniona....
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 00:36 przez Maćku, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochód jest w pełni sprawny. Pracuję na stacji diagnostycznej i wiem co i jak działa, I wiem co można zrobić aby poprawić hamulce. chodzi mi tylko o to czy ktoś już testwał owe produkty. Droga hamowania zafiry nie odbiega od normy,ale w porównaniu do poprzednika działa mniej efektywnie podczas jazdy zimą w deszczu itp. i nie piszcie ze trzeba przychamowac zagrzać itp
-
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sie 2015, 23:04
- Lokalizacja: Warszawa-Wyszków
- Model:
- Kontakt:
Kolego kup klocki i tarcze textar i będziesz zadowolony. Ewentualnie ate . Zasada jest taka że tarcze i klocki powinny być jednej firmy aby została uznana ewentualna reklamacja.
...:::www.PioMar.co:::...
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
chyba logiczne z jedno i drugieWojtekJ pisze:Chodzi ci o tarcze czy klocki.
są zestawy które hamują od samego początku ale są przystosowane na miasto i nie trzeba ich dogrzewać.sam się teraz zdecydowałem na nacinane BREMBO ale ja mam 300KM i nie chce żeby po paru hamowaniach z 200km/h spuchły hamulce.wcześniej miałem gładkie brembo + ferodo
- Wojti
- Zafiromaniak
- Posty: 6240
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: ZB 400ps/502nm
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: z20leh
- Gender:
- Kontakt:
Wojtek ja zakupiłem oryginały w serwisie i hamują rewelacyjnie nie puchną wcale. Przyznam że pedał hamulca nie jest taki sztywny i wysoki jak w innych autach . Jeśli masz wszystko wymienione to dziwne te objawy... a może po prostu się przyzwyczaiłeś że pedał jest twardy i bierze zaraz z góry Poczytałem różne opinie i zamienniki nie zawsze dają rade Nawet Brembo jak i Zimmermann także mogą być wadliwe i się powyginać
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
Panowie, pytanie troszke z innej beczki . Czy ktoś wymieniał płyn hamulcowy w swojej Zośce? Pytam bo mam zamiar to uczynić na wiosnę tyle ,że ja mam ESP a ponoć wymiana płynu w pojazdach z ESP wygląda inaczej niż tradycyjnie a po drugie , w niektórych autach nie daje sie taki układ dobrze odpowietrzyć , trzeba zaprząc komputer (peugeot). Prosze o info i sugestie jak sie do tego tematu rzeczowo zabrać
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt: