Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Flora pisze:Potrzebuję listy numerów modułów CIM do ZB z odbiornikiem radiowym na częstotliwość 433MHz. W EPC Online jest tylko 93183451. Wiem, że jest tego znacznie więcej,, bo sam mam 13236784, a właśnie poszukuję jakiegoś zamiennika.
------------
13276153
13236783 ??
Najlepszym zamiennikiem będzie 93183451
Tak jak bodek napisał w ASO już nie kupisz innego na 433Mhz.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
To oczywiste Szukaj na alegroszu.Na PW podałem Ci przykładowego linka.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Czy restet (wylogowanie) CIMa usuwa z niego informacje o przypisanych kluczach?
Czy jest jakiś problem z przypisaniem do innego CIMa aktualnych kluczy?
Pytam na wszelki wypadek, żeby w razie problemów z programowaniem nowego CIMa spokojnie wrócić do starego.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2016, 12:33 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawie, cały czas wydawało mi się, że wylogowanie polega właśnie na resecie.
Jest to osobną funkcja?
Mógłby to ktoś wyjaśnić zanim unieruchomię samochód? :>
Ostatnio zmieniony 03 mar 2016, 21:55 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
Ponawiam prośbę.
Czy może mi ktoś wyjaśnić kwestię wylogowania CIM?
Załatwi to reset modułu, czy jest gdzieś jakaś osobna funkcja do wylogowania?
Zegary wylogowałem przez reset i wszystko zadziałało jak należy, ale z CIMem trochę boję się eksperymentować.
Robisz reset nie ma innej opcji.
Stary CIM po prostu wyciągasz nic w nim nie grzebiesz.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
drahe już ci napisał wyjmujesz wkładasz drugiego i wszystko wpisujesz co potrzeba do tego cima.Tylko nie wiem czy nie będziesz musiał zrobić kalibracji kąta skrętu kierownicy.
Kalibracja jest wymagana na 100%.
Skoro jest tak jak piszesz to dlaczego zegary i REC muszą być wylogowane żeby zamontować w innym samochodzie? Wystarczyłoby zasymulować instalację CIMa, który podepnie sobie te moduły. A jednak to dopiero po instalacji zresetowanego wcześniej modułu przypisuje się do niego kod przez CIM / immobiliser. Można zresetować te moduły już po zainstalowaniu CIMa?
Niekoniecznie (oczywiście żaden problem ją zrobić)
Flora pisze:
Skoro jest tak jak piszesz to dlaczego zegary i REC muszą być wylogowane żeby zamontować w innym samochodzie?
Nie muszą wystarczy że znasz kod i sam je sobie zresetujesz.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Martwi mnie jeszcze programowanie wariantu (indeksu). Nie mogę sprawdzić jaki jest w Starym CIMie i nie wiem czy ustawiać coś w nowym. Czy programuje się tu indeks?
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.