[B] - wampir - ZAFIRA 2.0T

Moderatorzy: Tunio999, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#91 Post autor: wampir11111 »

Marcin chetnie sie poradze ;)

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#92 Post autor: wampir11111 »

Jak by ktos potrzebowal to tu jest szkic pod postawe czujnika cisnienia :lol: Picassem niejestem ale mysle ze da rade ;)
Załączniki
Detal.jpg

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#93 Post autor: Sumik »

wampir11111 pisze:Picassem niejestem ale mysle ze da rade ;)
Ja również :piwo:
Może Tobie lub komuś innemu się przyda zwymiarowana podstawka pod TOPHAT-a na przepustnicę. Rysunek poglądowy:
Obrazek
Ja zrobiłem o grubości 10mm. Do tego pasują śruby M6 o długości 80mm z łbem na imbus.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2016, 12:41 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#94 Post autor: gRZENIU »

Same dobrodziejstwa ... :lol: Napewno z tych arcydzieł skorzystam ;) :piwo:

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#95 Post autor: wampir11111 »

Po ciezkich bolach z dostawa dotarl olej do skrzyni FUCHS 75W85 SINTOPOID :mrgreen: Wlalem 2,6 litra a starego wylecialo 2,2 litra lekko brazowawy byl ;)

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#96 Post autor: Rafoooo »

U mnie nie był lekko brązowawy stary olej, lecz ciemno brązowy z błyszczącą powierzchnią, wyglądało jakby pływała w nim miedź która się pięknie błyszczała :lol: :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony 03 mar 2016, 20:18 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#97 Post autor: wampir11111 »

Tak jak pisalem wczesniej wizyta na laserach i jest podstawa na przepustnice pod nowy dolot :lol: Teraz tylko spawanko ;)

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#98 Post autor: Sumik »

To mi się zaczyna podobać :D Szacun. Idziesz w dobrym kierunku :ok:

I tutaj moja 1 propozycja. Pomyśl nad kolanem 90 stopni. Pod podszybiem jest naprawdę ciasno i trzeba mocno wszystko kompresować. Gdybym to robił 2 raz to na pewno z podstawki wyszedłbym kolanem a potem połączył silikonem.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2016, 20:11 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#99 Post autor: wampir11111 »

Dzieki Marcin za doping ;) Ja postawilem na silikon bo jest mozliwosc regulacji na boki :D tylko jakie rury dac mysle nad 63 mm bo od srodka maja 59 mm :?
Ostatnio zmieniony 05 mar 2016, 20:29 przez wampir11111, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#100 Post autor: Rafoooo »

wampir11111 pisze:Tak jak pisalem wczesniej wizyta na laserach i jest podstawa na przepustnice pod nowy dolot :lol: Teraz tylko spawanko ;)
... ile Was takie coś kosztuje? I z czego to jest wykonane ??? .... pytam bo takie elementy to ja robie w parę minut ... zależnie od potrzeb ... :>
Ostatnio zmieniony 05 mar 2016, 22:00 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#101 Post autor: Sumik »

Ja postawilem na silikon bo jest mozliwosc regulacji na boki tylko jakie rury dac mysle nad 63 mm bo od srodka maja 59 mm
Dlatego tez zrobilem na silikonie. Zeby moc regulowac :D
Co do srednicy rur to dalem 63 bo chyba nie ma sensu dawac wiekszych skoro przepustnica ma 57mm. Znaczy na wejsciu i wyjsciu ma 62 ale jest przewezona do 57mm. Pomysl rowniez o IC. Czy montujesz 550x230 czy 550x180. Ten pierwszy ma we/wy 63mm a drugi ma we/wy 57mm. Ja planowalem ten wiekszy i dla tego robilem na 63mm jednak wyszlo jak wyszlo i potem musialem i tak redukowac przy IC. 57 mm wychodzi ok 15% taniej niz 63mm. Dodatkowo jak bedziesz juz przegladal oferty firm tuningowych to zwroc uwage na mtuning. Maja graty z turbo worksa. Sa one tansze niz z fmic.pl a nie sadze zeby byly gorszej jakosci czy wytrzymalosci. To jest 2 lub 3 podpowiedz jak zrobic to taniej :piwo:

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#102 Post autor: Sumik »

... ile Was takie coś kosztuje? I z czego to jest wykonane ???
Ja dalem za wykonanie takiej podstawki 40 zl. Frozowana na CNC. Tak samo zaplacilem za element pod czujnik cisnienia. Material do wyboru. Albo alu PA6 albo nierdzewka TiAl304.
Ja postawilem na silikon bo jest mozliwosc regulacji na boki tylko jakie rury dac mysle nad 63 mm bo od srodka maja 59 mm
Dlatego tez zrobilem na silikonie. Zeby moc regulowac :D
Co do srednicy rur to dalem 63 bo chyba nie ma sensu dawac wiekszych skoro przepustnica ma 57mm. Znaczy na wejsciu i wyjsciu ma 62 ale jest przewezona do 57mm. Pomysl rowniez o IC. Czy montujesz 550x230 czy 550x180. Ten pierwszy ma we/wy 63mm a drugi ma we/wy 57mm. Ja planowalem ten wiekszy i dla tego robilem na 63mm jednak wyszlo jak wyszlo i potem musialem i tak redukowac przy IC. 57 mm wychodzi ok 15% taniej niz 63mm. Dodatkowo jak bedziesz juz przegladal oferty firm tuningowych to zwroc uwage na mtuning. Maja graty z turbo worksa. Sa one tansze niz z fmic.pl a nie sadze zeby byly gorszej jakosci czy wytrzymalosci. To jest 2 lub 3 podpowiedz jak zrobic to taniej :piwo:

Awatar użytkownika
gRZENIU
Zafiromaniak
Posty: 2136
Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Błonie
Auto: Signum
Model: Polift
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#103 Post autor: gRZENIU »

Robi się ciekawie ... :ok: Niedługo będziemy mieli same ... :f1:

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#104 Post autor: wampir11111 »

Ja IC chce 550x180 ale przespawam wyjscie na 63 :lol: A co do podstswki to zrobilem z aluminium 10mm gr i mam to za friko :D A co do spawania to Tato pracuje w zakladzie gdzie maja TIGa wiec :piwo: i spawamy :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 09:46 przez wampir11111, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#105 Post autor: Sumik »

wampir11111 pisze:Ja IC chce 550x180 ale przespawam wyjscie na 63
Jest sens spawać na większą średnicę?? tak poza tym masz zamiar przerabiać icka tak jak ja mam czy będziesz przerabiał zbiorniczek jak Wojti??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zafira B”