Wzmacniacz jak wprowadzić kable z akumulatora do wnętrza
Moderator: Sebu$
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Montuję wzmacniacz pod siedzeniem kierowcy. Obecnie próbuję znaleźć przejście przez grodź silnikową dla zasilania wzmacniacza.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
spróbuj wykorzystać wejście na kable do QH (jak nie masz) Temat; https://translate.google.pl/translate?s ... edit-text=paweldm pisze:Obecnie próbuję znaleźć przejście przez grodź silnikową dla zasilania wzmacniacza.
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Niestety mam grzanie. próbowałem tamtędy ale nie poszło. Wykorzystałem do przeprowadzenia przejście wiązki przewodów nad pedałem sprzęgła (foto 3). Przejście wypełnione jest jakimś białym uszczelniaczem o konsystencji gumy do żucia. Przed przepychaniem przewody przepchałem przejście plastykowym kołkiem rozporowym fi 6, następnie fi8 a następnie już sam przewód. By było lżej przepychać przewód posmarowałem wazeliną techniczną. powyższą operację przeprowadzałem od strony kabiny. Od strony silnika by wyciągnąć przewód należy zdemontować zbiornik płynu chłodzącego z mocowania - nie trzeba spuszczać płynu ani odczepiać węży, jedynie należy odłączyć przewód od czujnika poziomu płynu. Następnie demontujemy mocowanie pompy abs (foto 2 element zaznaczony jako 1). Gdy przewód przeszedł na stronę silnika łapiemy kombinerkami i ciągniemy potrzebującą nam długość. Dodatkowo przewód zabezpieczyłem na całej długości do bezpiecznika peszlem.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- tOmki
- Zafiromaniak
- Posty: 536
- Rejestracja: 09 wrz 2013, 16:32
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Słupsk
- Auto: Zafira
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: B14NET
Te sterowanie od webasto idzie tym przejściem jak w ruskim manualu od quickheat:
Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 11:34 przez tOmki, łącznie zmieniany 1 raz.
ZB
ZC
ZC