Nie mogę odpalić mojej ZAFIRY
Moderator: Sebu$
Posmarowałeś się a jednak auto nie działa I to przy prostej operacji wymiany podstawki filtra paliwa... Kolega dziadek13 ma taką wiedze że nie jeden zawodowy majster miałby się czego powstydzić wiec troche szacunku
Cięzko pomóc w aucie którym jest tak "nadrutowane" filtr z golfa, wymyślasz pompe paliwa w baku, mówisz że wszystko szczelne a ciągnie powietrze az nie chce jechać... Przeczytaj na spokojnie posty Dziadek13 i auto MUSI chodzić, chyba że to nie problem z paliwem
Cięzko pomóc w aucie którym jest tak "nadrutowane" filtr z golfa, wymyślasz pompe paliwa w baku, mówisz że wszystko szczelne a ciągnie powietrze az nie chce jechać... Przeczytaj na spokojnie posty Dziadek13 i auto MUSI chodzić, chyba że to nie problem z paliwem
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Jeżeli nie napisałeś a to ważna informacja w celu ustalenia problemu więc zapytałem i na tym koniec smaruj się dalej ale samuser31 pisze:Szacunek bylby gdyby nie pytal sie na jaki kolor dymi to jak jest niby tym ,, majstrem ,, to by sie nie pytal na jaki kolor dymi jak jest zapowietrzony .
Żadnych szacunków nie oczekuje mnie to zwisa forum jest po to żeby pomagać i tyle.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 18:35 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie , ja uważam ,że podstawa , nie eksperymentować bo skończy sie to jak u kolegi user31. Po jakie licho kombinujesz z jakimiś filtrami od np. Golfa. Stary, po części sam Jestes sobie winien ,że masz takie teraz problemy. Proponuje wrócić do natury czyli oryginalny układ zasilania - filtr itd . Ludzie chcą montować różne wynalazki a później robi sie problem.. . Kup sobie nawet uzywaną ale oplowska obudowę filtra paliwa , kup nowy filtr do Opla i założ to z wyczuciem. ja tez w swojej poprzedniej ZA 2,2 DTi wymieniałem filtr paliwa i auto wcale mi sie nie zapowietrzyło jak co u niektórych. trzeba rozwagi i wyobraźni
biedrona pisze:Witajcie kochani
Opowiem wam po krótce moje problemy z moją Zosia 2.0DTI 2004 r. Otóz pojechałem do mechanika na wymiane oleju filtrów,oleju paliwa itp. Wymiana przebiegała spokojnie tylko jak wymieniali filtr paliwa mechanik wykręcił cala puszke filtru paliwa i na zapleczu wymienił filtr założył i zakręcił puszke zalał paliwo do filtra. Zosia zapalila wie zapłaciłem i pojechałem do domku. Rano wsiadam do zosi odpalam samochód a zosia zapaliła i po 10 sekundach zgasła. Musiałem długo kręcic ale zapalila i pojechalem do mechanika raz jeszcze Tam stwierdzili ze winne sa przewody przelewowe. Wydłubali stare zalozyli nowe. Zosia zapalila i pojechalem sobie. Przyjechalem do domu a po pol godziny zosia znow nie zapalila. Wiec laweta i do innego mechanika. Ten mi powiedzial ze wyswietla sie jakis blad P1236 i ze pompa padla. Jak zosia zapali raz to potem zapala juz dobrze Tylko jak postoi troche dluzej to jest lipa. Jestem w rozpaczy Pomozcie mi i powiedzcie ze to nie pompa tylko jakies inne sprawy Pozdrawiam
Moze masz nieszczelny układ paliwowy przy wymianie. i przy wymianie sie zapowietrzył. a odpowietrzali ci układ paliwowy jak byłes u mechanika?
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 17:07 przez lukasz198666, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Andrzej nie daj się naciągnąć na pompę.
Pierwszy mechanik wymieniając filtr za mocno dokręcił pokrywę obudowy filtra.
Tym dokręceniem albo oring dobrze nie siadł na swoje miejce albo pękła obudowa.
Auto bedzie ci się zapowietrzać.
Poczytaj ten temat od początku oraz ten http://zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=3193
i powiedz mechanikowi niech zmieni jeszcze raz filtr, odpowietrzy i ma być ok.
Pierwszy mechanik wymieniając filtr za mocno dokręcił pokrywę obudowy filtra.
Tym dokręceniem albo oring dobrze nie siadł na swoje miejce albo pękła obudowa.
Auto bedzie ci się zapowietrzać.
Poczytaj ten temat od początku oraz ten http://zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=3193
i powiedz mechanikowi niech zmieni jeszcze raz filtr, odpowietrzy i ma być ok.
Jak odpalili z plaka to sam nie zgasł. Dopiero jak przyjechałem do domu gdzie autko postało chwile i już nie mogłem odpalic Tylko musiałem kręcić i kręcić. Teraz znów zapalił normallnie zaraz zgasł i znów musiałem kręcić dłużej aby zapalił.
Robert a jak powinni odpowietrzyć? Mówią że jak zaleją filtr paliwem i odpali to sam się odpowietrzy, albo plakiem atakuja aby odpalił. Nie wiem co już mam robić Byłem już u dwóch mechaniorów. Pozdrawiam
Robert a jak powinni odpowietrzyć? Mówią że jak zaleją filtr paliwem i odpali to sam się odpowietrzy, albo plakiem atakuja aby odpalił. Nie wiem co już mam robić Byłem już u dwóch mechaniorów. Pozdrawiam
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
jak już trochę pojechał to się odpowietrzył, ale najprawdopodobniej jest jakaś nieszczelność w obudowie filtra paliwa i jak postoi to paliwo spływa i się wtedy zapowietrza, odkręć i sprawdź uszczelki w filtrze i skręć, jak nie pomoże to obudowa do wymiany - potrafią pękać jak się je nieumiejętnie traktuje
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 21:33 przez tomzam, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Andrzej powiedz mechanikowi że winna jest albo pęknięta obudowa filtra albo źle siadł oring.
Niech to zweryfikują. Nic więcej niech nie ruszają. Skoro auto po odpaleniu chodzi to pompa jest ok.
Albo jedź do kumatego i uczciwego mechanika albo skasują cię za regeneracje pompy a wymienią tylko oring pokrywy filtra.
Ewentualnie jak masz trochę chęci to sam to powinieneś ogarnąć.
Teraz jeśli chcesz by np Zocha odpaliła ci rano to musisz zostawiać ją przodem do dołu by ropa grawitacyjnie nie cofała się do baku.
Parkuj chwilowo tyłem na wzniesieniu i odszukaj innego uczciwego mechanika.
Ach ci mechanicy :>
Niech to zweryfikują. Nic więcej niech nie ruszają. Skoro auto po odpaleniu chodzi to pompa jest ok.
Albo jedź do kumatego i uczciwego mechanika albo skasują cię za regeneracje pompy a wymienią tylko oring pokrywy filtra.
Ewentualnie jak masz trochę chęci to sam to powinieneś ogarnąć.
Teraz jeśli chcesz by np Zocha odpaliła ci rano to musisz zostawiać ją przodem do dołu by ropa grawitacyjnie nie cofała się do baku.
Parkuj chwilowo tyłem na wzniesieniu i odszukaj innego uczciwego mechanika.
Ach ci mechanicy :>
mam taki problem po przejechaniu wiecej niz 30 km po wyłaczeniu samochodu nie chce odpialic odczekam jakies 10 minut i wtedy bez problemu odpala, i rowniez jak sie skonczy gaz to rowniez gasnie i trzeba odczekac jakis czas aby auto odpalilo ponownie. co to moze byc bylam na komputerze i nic nie pokazlo.prosze o pomoc