[A] - wojtowca - Moja "Zośka" 2,2DTI 2002r SELECTI
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
wojtowca jeśli to nie tajemnica to ile taki zestaw amorów?
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Chciałem KYB ale akurat nie było, a kumpel powiedział że te też będą good więc wziąłem . Mateusz zestaw 550zł....ryba1 pisze:wojtowca, czyli nie KAYABY???
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
wojtowca, dzięki za info
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Wygrał zdrowy rozsądek Ja nie żałuję decyzji o rezygnacji z gwintu i twoje Wojtku wypowiedzi mnie w tym uświadczyły jeszcze mocniej... teraz przynajmniej inne elementy metalowo- gumowe wytrzymają kilkadziesiąt tysięcy więcej
Co do wyboru amorków to sie nie wypowiem, bo nie mam doświadczenia z tą marką by dobre resorowały przez jak najdłuższy czas
Co do wyboru amorków to sie nie wypowiem, bo nie mam doświadczenia z tą marką by dobre resorowały przez jak najdłuższy czas
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
W zeszłym roku planowałem już wymienić na tegoroczną wiosnę kpl. amortyzatorów dlatego nie ubolewam nad tym. Gwint się trafił w międzyczasie a z racji tego, że podoba mi się niższe autko na ładnej feldze postanowiłem spróbować. Niestety nie spasowało mi to i wracam do założonego celu. Cieszę się tylko, że nie sprzedałem czerwonych sprężyn a kupcy byli oj byli . A jeszcze bardziej się cieszę Maćku, że mogłem Ci pomóc
Co do wyboru TRW to zdałem się na doświadczenie kolegi mechera i czas pokaże jak będzie... Jedno jest pewne, cokolwiek bym nie założył nowego to i tak będzie lepsze od tego co miałem .
ps. z kumplem się śmiejemy, że jeszcze ze dwa razy i możemy startować w zawodach na czas wymiany zawieszenia w mojej Zafirze
Co do wyboru TRW to zdałem się na doświadczenie kolegi mechera i czas pokaże jak będzie... Jedno jest pewne, cokolwiek bym nie założył nowego to i tak będzie lepsze od tego co miałem .
ps. z kumplem się śmiejemy, że jeszcze ze dwa razy i możemy startować w zawodach na czas wymiany zawieszenia w mojej Zafirze
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 07:40 przez wojtowca, łącznie zmieniany 2 razy.
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Nowy zestaw TRW zamontowany . Poprostu WOW! Na sportowych sprężynach komfortowo w miarę nisko i równo, bardzo dla mnie zadowalająco. Ciut wyżej od gwintu . Teraz to się jeździ, normalnie radość! Fotki wrzucę jak się wypogodzi :>. Dla nie zdecydowanych polecam takie rozwiązanie
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 22:41 przez wojtowca, łącznie zmieniany 1 raz.
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
wojtowca pisze:z kumplem się śmiejemy, że jeszcze ze dwa razy i możemy startować w zawodach na czas wymiany zawieszenia w mojej Zafirze
Wojtek tak błyskawicznie zmieniasz zawias w Zośce , że faktycznie jakieś zawody trzeba będzie zorganizować
Ważne ,że komfort już jest odpowiedni Czekamy na fotki z niecierpliwością
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Krzyśku pare postów wyżej pisałem o tym właśnie, ale dwa tysie za nowy trzeba dać wtedy jest inna jazda, ale czy jest to potrzebne mi akurat? jestem zadowolony z obecnego obniżenie też słuszne, przynajmniej jadę bezpiecznie bez ryzyka zostawienia elementówryba1 pisze:Maćku, gwint można założyć ale nie nisko budżetowy.polecam KW w II z regulacją twardości amorka.tak było u mnie w byłej qp.komfort jazdy rewelacja przy najmiekszym ustawieniuMaćku pisze:Ja nie żałuję decyzji o rezygnacji z gwintu i twoje Wojtku wypowiedzi mnie w tym uświadczyły jeszcze mocniej...
Wojtek na spocie zrobimy sesje siostrzyczek... może nawet do kalendarza się uda
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
wojtowca, jest pięknie