[A] Kasowanie błędów
Moderator: Mariusz
[A] Kasowanie błędów
czy istnieje możliwość bezserwisowego kasowania błędów strzelił mi wąż gumowy w zafirze 2,2 dti od turbo do interkulera wąz zrobiłem ale autko chodzi w trybie awaryjnym jestem na wczasach mam 100 km do serwisu może idzie jakos zresetowac komp pozdrawiam pogoda nad morzem debest
Ostatnio zmieniony 03 maja 2015, 14:13 przez jaca19665, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam,
Pisze w sprawie zczytywania błedów za pomocą pedału hamulca i gazu. Mam zafire A (z18XE) i świeci mi się check engine. Spróbowałem tę metodę i po wćiśnięciu gazu i hamulca zaczyna migać kontrolka auta z kluczykiem. Miga ona seriami. Np. mignie raz potem chwile przerwy i mignie np 7 razy. Wydaje mi się, że to jest migowe zczytywanie błedów gdyż liczyłem te migania i by się zgadzało bo na fejsie miałem błędy 130 i 170. Ale to nie wszystko. Gdy ta seria mignięć się skończyła trzymałem dalej gaz i hamulec i po chwili mignęłą kontrolka check engine i po uruchomieniu silnika kontrolka nie świeci. Błąd się skasował. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie czy też się błąd skasuje? Dopowiem tyle że jak auto z kluczykiem przestanie migać do dość długą chwilę trzeba jeszcze trzymać wćiśnięte pedały.
Pisze w sprawie zczytywania błedów za pomocą pedału hamulca i gazu. Mam zafire A (z18XE) i świeci mi się check engine. Spróbowałem tę metodę i po wćiśnięciu gazu i hamulca zaczyna migać kontrolka auta z kluczykiem. Miga ona seriami. Np. mignie raz potem chwile przerwy i mignie np 7 razy. Wydaje mi się, że to jest migowe zczytywanie błedów gdyż liczyłem te migania i by się zgadzało bo na fejsie miałem błędy 130 i 170. Ale to nie wszystko. Gdy ta seria mignięć się skończyła trzymałem dalej gaz i hamulec i po chwili mignęłą kontrolka check engine i po uruchomieniu silnika kontrolka nie świeci. Błąd się skasował. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie czy też się błąd skasuje? Dopowiem tyle że jak auto z kluczykiem przestanie migać do dość długą chwilę trzeba jeszcze trzymać wćiśnięte pedały.
Witam.
Niestety spróbowałem tej metody i nic się nie zmieniło. U mnie wyświetla się komunikat: ‘Remlicht Control’ oraz ‘Pemvoeringen’ oczywiście z ‘Check’. Czy możesz dokładniej opisać jak to wszystko wykonałeś? Tzn. stacyjka była zapewne przekręcona w pozycji „Zapłon włączony”, ale:
1) czy pedały były już naciśnięte podczas włączania?
2) czy trzeba pedał gazu docisnąć do końca?
3) czy najpierw przyciskamy pedał gazu potem hamulca – jaka kolejność?
4) kiedy zapalamy silnik – po dłuższym odczekaniu?
Pozdrawiam.
Niestety spróbowałem tej metody i nic się nie zmieniło. U mnie wyświetla się komunikat: ‘Remlicht Control’ oraz ‘Pemvoeringen’ oczywiście z ‘Check’. Czy możesz dokładniej opisać jak to wszystko wykonałeś? Tzn. stacyjka była zapewne przekręcona w pozycji „Zapłon włączony”, ale:
1) czy pedały były już naciśnięte podczas włączania?
2) czy trzeba pedał gazu docisnąć do końca?
3) czy najpierw przyciskamy pedał gazu potem hamulca – jaka kolejność?
4) kiedy zapalamy silnik – po dłuższym odczekaniu?
Pozdrawiam.
Witam.
Z tego co doszukałem się w sieci (u konkurecji na forum, tutaj ), to oznacza to: Remlicht Control. - sprawdzenie świateł stopu. Dzisiaj poproszę kogoś o obserwację z tyłu samochodu czy wszystkie światła świecą, a dodatkowo poruszam żaróweczkami, aby poprawić/zmienić styk.
Pozdrawiam.
Z tego co doszukałem się w sieci (u konkurecji na forum, tutaj ), to oznacza to: Remlicht Control. - sprawdzenie świateł stopu. Dzisiaj poproszę kogoś o obserwację z tyłu samochodu czy wszystkie światła świecą, a dodatkowo poruszam żaróweczkami, aby poprawić/zmienić styk.
Pozdrawiam.
nic dziwnego - rozmawiacie o dwóch różnych CHECK'ach.progan pisze:Witam.
Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie udało mi się w ten sposób skasować 'Check'. Szkoda.
Pozdrawiam.
Co innego "CHECK" o którym piszesz (na wyświetlaczu komputera) - ten podaje co trzeba sprawdzić, a co innego kontrolka "Check Engine" która informuje o błędach w związanych z silnikiem / elektryką samochodu.