łącznik stabilizatora

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Rafoooo
Zafiromaniak
Posty: 1949
Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
Lokalizacja: Limanowa
Model:
Kontakt:

#16 Post autor: Rafoooo »

Też jestem na kupnie, tylko do ids+, ale powiem tak ........... Meyle, Trw czy Lemforder ......... który będzie tańszy to ten kupię :mrgreen: ................. i pojeżdzę jak na każdym innym .................... czyli nie dłużej niż rok :lol: :lol: :lol: ................. takie mamy drogi, że wszystkiemu dadzą radę :evil:

http://allegro.pl/listing/listing.php?d ... i-1-4-0203
Ostatnio zmieniony 04 lut 2016, 15:23 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać. :P

Skasowany użytkownik 8511

#17 Post autor: Skasowany użytkownik 8511 »

Lemforder

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#18 Post autor: Bodek »

Flora pisze:.......

Podwoziłem ostatnio mechanika, który wyłapał stuki i przy okazji dowiedziałem się że przy zamiennikach należy szerokim łukiem omijać łączniki plastikowe, więc z Twojej listy zostaje Meyle.
Marcin - to nie jest prawda do ZB bez IDS są plastikowe Lemfordery i takie mają być ;)
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

Awatar użytkownika
Flora
Zafiromaniak
Posty: 3178
Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
Imię: Marcin
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Gender:

#19 Post autor: Flora »

Ja się generalnie nie znam, ale akurat dzień wcześniej miałem mechanika w samochodzie i takie opinie usłyszałem.

Napster_89
Debiutant
Posty: 39
Rejestracja: 27 lis 2013, 20:35
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#20 Post autor: Napster_89 »

Bodek ma rację, powinny być plastikowe. W sumie nie wiem po co robią metalowe zamienniki skoro w razie czego kolwiek mają się po prostu złamać. Taki element bezpieczeństwa.

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#21 Post autor: paweldm »

W jakim celu łączniki mają się złamać??
Z tego co mi wiadomo, to produkowane są plastikowe, by zmniejszyć tzw. masę nieresorowaną, są lżejsze od metalowych.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

dampat
Bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 04 sie 2013, 13:43
Imię: Damian
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#22 Post autor: dampat »

ja tez kupiłem plastikowe ze średniej półki i nie narzekam a zrobiłem 10 tys.

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#23 Post autor: paweldm »

Z zafirą B mam na razie mało doświadczenia, ale w poprzednie A, zawieszenie było bardzo wytrzymałe. Kupiłam auto z przebiegiem ok 150 000km, zrobiłem prawie drugie tyle sam i łączniki stabilizatora nie były ruszane. W zawieszeniu wymieniałem tylko tylne amortyzatory.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

Awatar użytkownika
Czesław
Zafiromaniak
Posty: 1085
Rejestracja: 30 gru 2013, 22:38
Imię: Czesław
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Meriva B 1,4 120 KM
Model: B
Oznaczenie silnika: Nel
Gender:
Kontakt:

#24 Post autor: Czesław »

Ja w mojej Zafirce miałem IDS+ i wymieniałem łączniki na metalowe bo takie byly oryginalne koszt 2szt 62zł na alle--o +przesyłka 12zł :P zrobilem na nich 11tyś i nie wiem czy dalej są dobre bo nie mam już tego autka :|
czesiek_ze

roso89

#25 Post autor: roso89 »

Witam. Chciałbym się zapytać jak wcześniej miałem przednie amortyzatory z ids a teraz mam zwykle to potrzebuje zwykłego łącznika a nie do tego ids? Jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

Awatar użytkownika
kibic997
Mieszkaniec
Posty: 223
Rejestracja: 15 kwie 2013, 10:42
Lokalizacja: wałbrzych
Model:

#26 Post autor: kibic997 »

To ja mam pytanie czy warto wymieniac od razu z obu stron czy tylko ten uszkodzony?

Skasowany użytkownik 6483

#27 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Łączniki stabilizatora to nie amortyzatory a zatem nie ma potrzeby wymieniać ich parami. :)

roso89

#28 Post autor: roso89 »

jarecki69 pisze:Łączniki stabilizatora to nie amortyzatory a zatem nie ma potrzeby wymieniać ich parami. :)
A ja bym powiedział ze jednak trzeba wymieniać z obu stron😀

Awatar użytkownika
fredas
Zafiromaniak
Posty: 5222
Rejestracja: 30 lis 2014, 12:46
Imię: Ryszard
Lokalizacja: Sypniewo [cse]
Auto: Opel Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#29 Post autor: fredas »

roso89 pisze:
jarecki69 pisze:Łączniki stabilizatora to nie amortyzatory a zatem nie ma potrzeby wymieniać ich parami. :)
A ja bym powiedział ze jednak trzeba wymieniać z obu stron😀
Roso89 jestem takiego samego zdania co Ty :ok:
Obrazek
Obrazek

Skasowany użytkownik 6483

#30 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Panowie , wymiana łącznika to pikuś w naszych autkach zatem jaki ma sens wymieniać coś , co jest w pełni sprawne? Oczywiście można tak uczynić ale to i tak w niczym nie pomoże... Wybór nalezy do Ciebie kolego... :piwo:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”