[A] Brak mocy w Zafirze

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
ufo01@wp.pl

#136 Post autor: ufo01@wp.pl »

rozumiem ze po ten emulator to musiałbym zglosic sie do jakiego warsztatu posiadajace takie urzedzenie?

Czy przypadkiem to jest jakis niedrogi gadzet ktory sie moze przydac ( heh pomarzyc se moge :-) )

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#137 Post autor: Dziadek13 »

Koszt 15zł samemu możesz zrobić i zapomnieć na wieki o egr i klapkach, podciśnienie tylko obsługuje ez turbo i wspomaganie hamulców .
Ten mod na dole tematu na fotkach.
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony 07 maja 2016, 20:37 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

ufo01@wp.pl

#138 Post autor: ufo01@wp.pl »

taki emulator to raczej ponad moje siły

konradviking

#139 Post autor: konradviking »

No ale jeśli zawór egr jest nowy to nie ma sensu robić emulatora, jak dla mnie to zostają jeszcze takie rzeczy jak zatkany katalizator, co czasem się zdarzało w tych autach, albo może głowica już przepuszcza ciśnienie, sprawdziłeś mnóstwo rzeczy i powinno być już ok...

A zafira dymi, szarpie itd czy raczej ładnie działa ale po prostu nie jedzie? Może jedź na hamownie wiesz to auto trochę wazy i parę lat ma może przywykłeś do mocniejszych aut :D

ufo01@wp.pl

#140 Post autor: ufo01@wp.pl »

dymi na biało przy rozruchu na mrozie ale jak silnik sie nagrzeje to juz nie. Nie szarpie jedzie płynnie tyle ze brak mocy. Heh tylko ze kilka kilkanascie razy odzyskala moc wiec wiem ze potrafi wiecej niz aktualnie z tym ze po tym "odzyslaniu mocy jak zgasilem silnik to albo caly dzien jezdzila dobrze ale juz po ponownym przekreceniu znow byl brak mocy


jeszcze chwile sie pobawie i poszukam ale chyba faktycznie pojade na hamownie

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#141 Post autor: Dziadek13 »

ufo01@wp.pl pisze:dymi na biało przy rozruchu na mrozie ale jak silnik sie nagrzeje to juz nie.
Uszczelniacze trawersów do wymiany, a jak odłączysz przed zapaleniem silnika wtyczke z czujnika temperatury cieczy to dobrze pali bez białego dymu. Biały dym to paliwo bogate w powietrze czego nie powinno być, jak odłączysz przelewy to nie powinno być białego dymu.
Zrób coś takiego i próba.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 maja 2016, 18:12 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.

ufo01@wp.pl

#142 Post autor: ufo01@wp.pl »

moge zrobic cos takiego tylko pytanie teraz bo u mnie powrot z przelewow nie idzie do pompy paliwa tylko nie wiem czy do filtra paliwa czy do baku tak mi sie wydaje a napewno wezyk idzie w tamtym kierunku


czy nieszczelne trawersy badz przelewy moga powodowac brak mocy?

Awatar użytkownika
Dziadek13
Zafiromaniak
Posty: 2004
Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
Imię: Jorg
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: VW Turan była zafira DTL
Model: Turan
Oznaczenie silnika: AVQ
Gender:

#143 Post autor: Dziadek13 »

Jeżeli wężyk z przelewów idzie do powrotu do baku to możesz zapomnieć o zapowietrzaniu się ze strony przelewów.Ale sprawdź dokładnie gdzie idzie ten wężyk będzie łatwiej coś wymyśleć.

ufo01@wp.pl

#144 Post autor: ufo01@wp.pl »

A więc wybrałem sięna diagnostyke na hanownie i autko chyba sie wystraszyło bo w drodze do mechaników odzyskało moc od tak ..No a podczas diagnostyki stwierdzili ze autko w 100% sprawne nie ma sie do czego.przyczepić jedynie podejrzewa minimalne zużycie pompy paliwa ponieważ kąt wtrysku mu podpadał. Zwiększyli lekko dawke paliwa autko jezdzi teraz super. Oby tak zostało

Pabloo
Świeżak
Posty: 19
Rejestracja: 15 lis 2018, 19:20
Imię: Paweł
Auto: Opel Zafira A 1.8
Model: ZA
Oznaczenie silnika: X18xe
Gender:

#145 Post autor: Pabloo »

Witam. Problem jak w temacie czyli auto nie odiąga pełnej mocy , błędów żadnych też niema . Na pb i lpg tak samo. Dodam że mam do wymiany kolektor wydechowy bo mi pękł i tutaj mam ciekawe obserwacje. Zanim wymienię na nowy podkleiłem pęknięcie cementem i po tym zabiegu auto dostało drugie życie , pełna moc. Czyli zadowolony że mam przyczyne zaczołem szukac kolektora nowego. Troszkę taki kosztuje wiec poszukiwania trwają. Jako że cement pękł sytuacja wróciła do niechlubnej normy. Podkleiłem znowu z tym że teraz grubiej ale ku mojemu zdziwieniu już nie było takiej poprawy jak przy pierwszej próbie. Troszke zwątpiłem . Co jest grane? Ktos cos podpowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”