[A] konradviking - Zafira A 2.0 DTI Y20DTH 101KM 2003r
W połowie lipca wybieram się zafira do Chorwacji, jestem z okolić Wrocławia, wyprawa szykuje się w dość odległe rejony Chorwacji więc jakieś 1300km w jedną stronę.
Przed wyjazdem trzeba usunąć parę usterek, zaczęłem od paska wielorowkowego
Ok roku temu wymieniłem pasek na nowy, Contitech 6PK1863, po roku pasek w takim stanie jak na zdjęciach, oczywiście wymianiałem razem z napinaczem z górnej półki. oczywiście pasek od poczatku i tak skakał jak głupi podczas stania w korku w wysokich temperaturach...
Kupiłem zamiast tego na próbę nico krótszy pasek firmy Dayco czy coś takiego a więc 6PK1856 i powiem że póki co efekt jest na plus, pasek w końcu nie skacze, napinacz spokojnie sobie z nim radzi, a ze względu na jego budowe nie jest on mocniej naciągnięty... czy ktoś jeszcze próbował takiego rozwiązania? Czy to aby bezpieczne A pasek strzępił się od tego skakania czy po prostu firma Contitech jest do bani? dodam tylko że wszystkie rolki są w bdb
stanie...
Przed wyjazdem trzeba usunąć parę usterek, zaczęłem od paska wielorowkowego
Ok roku temu wymieniłem pasek na nowy, Contitech 6PK1863, po roku pasek w takim stanie jak na zdjęciach, oczywiście wymianiałem razem z napinaczem z górnej półki. oczywiście pasek od poczatku i tak skakał jak głupi podczas stania w korku w wysokich temperaturach...
Kupiłem zamiast tego na próbę nico krótszy pasek firmy Dayco czy coś takiego a więc 6PK1856 i powiem że póki co efekt jest na plus, pasek w końcu nie skacze, napinacz spokojnie sobie z nim radzi, a ze względu na jego budowe nie jest on mocniej naciągnięty... czy ktoś jeszcze próbował takiego rozwiązania? Czy to aby bezpieczne A pasek strzępił się od tego skakania czy po prostu firma Contitech jest do bani? dodam tylko że wszystkie rolki są w bdb
stanie...
Autentycznie jest to roczny pasek, i już sam nie wiem czy od "skakania" paska między kołem na wale a klimą, czy przez to że nie mam osłony pod silnikiem, czy po prostu szajs a nie pasek...
Nie mówiąc o tym że na koniec tak świszczał na wolnych obrotach że nie było już słychać mojego dieslowskiego kle kle kle kle kle kle
Nie mówiąc o tym że na koniec tak świszczał na wolnych obrotach że nie było już słychać mojego dieslowskiego kle kle kle kle kle kle
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
konradviking, na Twoim miejscu przejrzał bym się koła pasowe na osprzęcie oraz wale, bo to one mogą odpowiadać za szybsze zużycie paska
Ostatnio zmieniony 09 cze 2016, 16:29 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
Otóż koła wszystkie wyglądają na dobre, obracają się tak jak innym, jedynie co to może to na wale jest już stare, bo jeszcze oryginalne, ale nie jest popękane, wymiana może by coś zmieniła tak jak u nie których, ale jeśli by nie zmieniła to będę w plecy te 400zł, a to starczy na... 10 pasków A póki co ten Dayco daje rade zdam raport za pól roku jak go trochę bardziej potestuje