[A] - wamka18 - 2.0T OPC, 192KM, 2002r.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Zośka Asterix rodzina Opla jak się patrzy silnik x18xe1 mam małe wątpliwości, mam nadzieję że w lepszy stanie niż mój
Jazdy jazdy i bezawaryjności
Jazdy jazdy i bezawaryjności
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 08:18 przez Maćku, łącznie zmieniany 1 raz.
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Troszkę się ostatnio mało działo ze względu na brak czasu ale w końcu dotarłem do Zosi. Trzeba było wymienić klocki bo się zbliżały ku końcowi. Po rozebraniu okazało się że klocki zewnętrzne brały całą powierzchnią ale wewnętrzne już nie. Ciekawe dla czego??
Po zmierzeniu że warto zabrałem je do firmy na tokarkę aby ściągnąć rdze brzegów.
Jak już wszystko miałem to przyszedł czas na montaż. zeszło prawie 1,5h ale wszystko zostało rozebrane wyczyszczone i to co wymagało nasmarowane.
Po wymianie klocków przyszedł czas na wizytek u znajomego mechanika aby napełnił i odgrzybił klime jak należy raz w roku.
Przy okazji nowy filtr kabinowy. Stary był tak brudny że jak bym sam go rok temu nie wymieniał to powiedział bym że parę lat już ma
Plan na najbliższe dni to zakup sprężyn bo okazało się że obie są pęknięte na ostatnim zwoju od dołu w końcu swoje lata mają. Po wstępnych poszukiwaniach okazuje się problem bo w zmienikach jest brak do 2.0T a pewnie w oplu powiedzą cenę z kosmosu zostają jedynie używane które też nie mało kosztują jak na używane
Po zmierzeniu że warto zabrałem je do firmy na tokarkę aby ściągnąć rdze brzegów.
Jak już wszystko miałem to przyszedł czas na montaż. zeszło prawie 1,5h ale wszystko zostało rozebrane wyczyszczone i to co wymagało nasmarowane.
Po wymianie klocków przyszedł czas na wizytek u znajomego mechanika aby napełnił i odgrzybił klime jak należy raz w roku.
Przy okazji nowy filtr kabinowy. Stary był tak brudny że jak bym sam go rok temu nie wymieniał to powiedział bym że parę lat już ma
Plan na najbliższe dni to zakup sprężyn bo okazało się że obie są pęknięte na ostatnim zwoju od dołu w końcu swoje lata mają. Po wstępnych poszukiwaniach okazuje się problem bo w zmienikach jest brak do 2.0T a pewnie w oplu powiedzą cenę z kosmosu zostają jedynie używane które też nie mało kosztują jak na używane
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
W końcu przyszły, używki ale w dobrym stanie i orginalne.
Po wymienianie auto poszło o około 1cm do góry.
Ze względu na brak czasu nie było kiedy napisać że wlałem coś takiego do Zosi i Astry oraz Scenica.
Silnik, skrzynia i paliwo jak na razie za mało kilometrów aby ocenić ale jeszcze nic się nie rozsypało . Jak już będą odpowiednie kilometry to przedstawię wyniki testu na temat spalania i zużycia oleju.
Po wymienianie auto poszło o około 1cm do góry.
Ze względu na brak czasu nie było kiedy napisać że wlałem coś takiego do Zosi i Astry oraz Scenica.
Silnik, skrzynia i paliwo jak na razie za mało kilometrów aby ocenić ale jeszcze nic się nie rozsypało . Jak już będą odpowiednie kilometry to przedstawię wyniki testu na temat spalania i zużycia oleju.