[A] - Tomzam - 2,0 jeszcze DTL - niebawem 100KM 1999
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
Klima nabita - wszystko działa
Sprężarka się spina, zimno w środku się robi, wszystkie opcje nawiewów i sterowania działają prawidłowo. Pokasowałem wszystkie błędy i na liczniku już nic nie świeci, żadne poduszki ani enginy. Nie było możliwości połączenia się z panelem klimatronika, nie było go w spisie opcji w menu tech, może dlatego że w 99 roku nie występował a nie było czasu na próbowanie innych opcji rocznikowych.
W końcu dokończyłem też składanie deski - filtr kabiny, schowek i reszta plastików już na miejscu
Z zewnątrz też już ogarnięte
No i teraz już tylko cieszyć się jazdą
Po wszystkim zostało mi też trochę gratów. W związku z tym że na początku kompletowałem klimatronik z pojedynczych części a w końcu kupiłem cały komplet to zostało mi sporo elementów jakby ktoś coś potrzebował.
Jest prawie komplet do zamontowania poza:
- czujnikiem nasłonecznienia
- jeżem (opornik wentylatora)
- kostka panelu + kostka jeża
- silnik dmuchawy + silniczek obiegu wewn. (można zastosować z wersji ze zwykła klimą)
to są braki niezbędne, poza tym warto jeszcze mieć, popielniczkę w kolorze panelu, kratkę nawiewów na desce z miejscem na czujnik nasłonecznienia
Wady: ułamany jeden zatrzask jeża (siedzi on na tyle ciasno że i tak nigdzie nie wypadnie
Piecyk firmy Behr
Sprężarka się spina, zimno w środku się robi, wszystkie opcje nawiewów i sterowania działają prawidłowo. Pokasowałem wszystkie błędy i na liczniku już nic nie świeci, żadne poduszki ani enginy. Nie było możliwości połączenia się z panelem klimatronika, nie było go w spisie opcji w menu tech, może dlatego że w 99 roku nie występował a nie było czasu na próbowanie innych opcji rocznikowych.
W końcu dokończyłem też składanie deski - filtr kabiny, schowek i reszta plastików już na miejscu
Z zewnątrz też już ogarnięte
No i teraz już tylko cieszyć się jazdą
Po wszystkim zostało mi też trochę gratów. W związku z tym że na początku kompletowałem klimatronik z pojedynczych części a w końcu kupiłem cały komplet to zostało mi sporo elementów jakby ktoś coś potrzebował.
Jest prawie komplet do zamontowania poza:
- czujnikiem nasłonecznienia
- jeżem (opornik wentylatora)
- kostka panelu + kostka jeża
- silnik dmuchawy + silniczek obiegu wewn. (można zastosować z wersji ze zwykła klimą)
to są braki niezbędne, poza tym warto jeszcze mieć, popielniczkę w kolorze panelu, kratkę nawiewów na desce z miejscem na czujnik nasłonecznienia
Wady: ułamany jeden zatrzask jeża (siedzi on na tyle ciasno że i tak nigdzie nie wypadnie
Piecyk firmy Behr
Ostatnio zmieniony 01 cze 2016, 21:31 przez tomzam, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
tomzam, to teraz czas zmienić nagłówek w tytule auta
- ojciec polak
- Zafiromaniak
- Posty: 1216
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:54
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ciepielów (WLI)Maz
- Auto: Ford
- Model: SMAX
- Oznaczenie silnika: Durat2.0L
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
No STARY dopiero teraz przeczytałem Twój cały "garaż" Brak mi słów na wyrażenie tego co dokonałeś. Jesteś N I E S A M O W I T Y!!!!!!! Brawo za robote!!!!!!
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
Dzięki za uznanie, chociaż wcale tak trudno nie było.
Szukam teraz nowych wyzwań, zastanawiam się czy samemu nie pomalować klapy?
Jeszcze nigdy tego nie robiłem i może już czas spróbować, taniej pewnie nie wyjdzie niż oddać do lakiernika bo za pierwszym razem raczej się nie uda, ale zawsze to nowe doświadczenie nie wspominając o satysfakcji.
Póki co chwila przerwy, sprzątanie garażu, szukanie zaginionych narzędzi (oby nić nie zostało w silniku ) i weekend za kółkiem
Szukam teraz nowych wyzwań, zastanawiam się czy samemu nie pomalować klapy?
Jeszcze nigdy tego nie robiłem i może już czas spróbować, taniej pewnie nie wyjdzie niż oddać do lakiernika bo za pierwszym razem raczej się nie uda, ale zawsze to nowe doświadczenie nie wspominając o satysfakcji.
Póki co chwila przerwy, sprzątanie garażu, szukanie zaginionych narzędzi (oby nić nie zostało w silniku ) i weekend za kółkiem
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
Weekend minął i wyskoczyła usterka.
Najpierw przestał grać głośnik w tylnych drzwiach, a może i już wcześniej nie grał tylko nie zauważyłem a jak przestały się drzwi zamykać z centralnego to już zauważyłem.
- Przewody elektryczne pomiędzy słupkiem a drzwiami
Mimo że uszkodzone były tylko 3 uciąłem wszystkie i to jak najbliżej kostki aby w miejscu gdzie pracują wszystkie były świeże, często się zdarza że samo zlutowanie powoduje ułamanie przewodu w krótkim czasie zaraz przy miejscu lutowania.
Takie rozwiązanie i zastosowanie dłuższych kabli przedłuża żywotność wiązki, wszystkie połączenia są praktycznie poza obszarem pracującym podczas zamykania/otwierania drzwi
Niebawem przyjdzie pewnie czas na drugą stronę
Najpierw przestał grać głośnik w tylnych drzwiach, a może i już wcześniej nie grał tylko nie zauważyłem a jak przestały się drzwi zamykać z centralnego to już zauważyłem.
- Przewody elektryczne pomiędzy słupkiem a drzwiami
Mimo że uszkodzone były tylko 3 uciąłem wszystkie i to jak najbliżej kostki aby w miejscu gdzie pracują wszystkie były świeże, często się zdarza że samo zlutowanie powoduje ułamanie przewodu w krótkim czasie zaraz przy miejscu lutowania.
Takie rozwiązanie i zastosowanie dłuższych kabli przedłuża żywotność wiązki, wszystkie połączenia są praktycznie poza obszarem pracującym podczas zamykania/otwierania drzwi
Niebawem przyjdzie pewnie czas na drugą stronę
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Kawał dobrej roboty
A te przewody to chyba standard w zafirach.
Sprawdź jeszcze czy tylna klapa się zamyka z centralnego bo w mojej zapiekł się zamek i moczenie w ropie dopiero pomogło
A te przewody to chyba standard w zafirach.
Sprawdź jeszcze czy tylna klapa się zamyka z centralnego bo w mojej zapiekł się zamek i moczenie w ropie dopiero pomogło
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt: