wamka18 -ASTRA G COUPE Bertone 1.8 116KM, 2000r.
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
wamka18 -ASTRA G COUPE Bertone 1.8 116KM, 2000r.
Wyposażenie z VINu:
VIN: W0L0TGF07YB009944 Kod modelu: 0BP07 Kod opakowania: KBS2 Adnotacje REG: M0040353R Data produkcji: 23062000
Typ silnika: X18XE1 Nr seryjny silnika: 20P53505 Kod GM*Drive: XXLS
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F07:COUPE
Y:2000
B:Bertone
B:Minsk
009944:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
43L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
B69 = SCHOWEK,PŁYTY KOMPAKTOWE
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
CU3 = DLA FRANCJI
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW3 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QTQ = OPONY,205/50 R16-87V
T6R = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,SKÓRA
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3D
U55
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
VE6 = ZDERZAK,MALOWANY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
W6R = WYKOŃCZENIE,SKÓRA
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
XJ8 = LITERNICTWO,STAR
XK2 = DLA FRANCJI
Y55 = PAKIET,COMFORT
Z0W = DLA FRANCJI
Z1M = PAMIĘĆ,WERSJA
W końcu jak jestem pewien że zakup był udany nadeszła chwila prezentacji Asterki.
Ze względu na to że starej Astrze skończył się silnik (i tak dużo wytrzymał młodzieńczych moich lat ) i nie opłacało się go robić auto trafiło na żyletki. Sentyment pozostał do modelu Astry to zakupiłem ZŁOTKO.
Trochę historii od poprzedniego właściciela -auto miała jego mama od 2007 sprowadzona z Francji i zakupiona za 22tys z przebiegiem 140tys. , dostał ją 3 lata temu i wtedy założył LPG BRC (zakładana w tej samej firmie co Zosia). Dbał o nią co odzwierciedla stan auta. Dostałem fakturę z lipca wzeszłego roku na ponad 3tys. która obejmowała 4 nowe opony, rozrząd kpl., olej 5w40, amortyzatory przód, tarcze klocki przód, filtry oraz jakieś końcówki. Z minusów to to że jest malowana cała oprócz dachu i naprawiany tylni błotnik ale nic poważnego bo grubość szpachli nie przekracza 1000 mikronów a od środka nie widać śladów wstawiania ćwiary. W aucie nic nie puka nie stuka do zrobienie były drobiazgi.
Zakupiona pod koniec lutego z przebiegiem 210tys. Od tego czasu zrobione 5 tys. i mogę powiedzieć że auto w stanie b.dobrym w szczególności silnik suchy i bez większych ubytków oleju wziął coś około 300ml i jak na razie się nic nie popsuło. Ale ja, ja kto ja te parę usterek usunąłem czyli zrobione od tego czasu:
-wymienione lusterko wewnętrzne stare było brzydkie
-wymieniona linka otwarcia fotela orginał z opla coś około 60zł
-naprawiony wyświetlacz MID i spolszczony- jak to w oplach nie było wszystkich pikseli
-dołożony przycisk TC z VB -czeka oryginaly panel ale jak na razie brak przycisku
-dołożony układ tempomatu -manetka, czujnik sprzęgła, wymieniony czujnik stopu, silniczek z linką z VB
-zreanimowany zacisk tył (bosch) zobaczymy na jak długo
-wymienione radio z oryginalnego cdr 500 na kenwooda +moduł sterowania kierownicy
-dołożony wzmacniacz subwoofer wraz z okablowaniem
-wymieniony łącznik elastyczny wydechu
-serwis LPG filtry
VIN: W0L0TGF07YB009944 Kod modelu: 0BP07 Kod opakowania: KBS2 Adnotacje REG: M0040353R Data produkcji: 23062000
Typ silnika: X18XE1 Nr seryjny silnika: 20P53505 Kod GM*Drive: XXLS
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F07:COUPE
Y:2000
B:Bertone
B:Minsk
009944:SERIAL NUMBER
2F4 = RADIO,CDR 500
2H9 = SILNIK BENZYNOWY 18
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
43L = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
B69 = SCHOWEK,PŁYTY KOMPAKTOWE
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY
C60 = KLIMATYZACJA
CU3 = DLA FRANCJI
D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW3 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QTQ = OPONY,205/50 R16-87V
T6R = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,SKÓRA
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ
U3D
U55
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
VE6 = ZDERZAK,MALOWANY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
W6R = WYKOŃCZENIE,SKÓRA
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
XJ8 = LITERNICTWO,STAR
XK2 = DLA FRANCJI
Y55 = PAKIET,COMFORT
Z0W = DLA FRANCJI
Z1M = PAMIĘĆ,WERSJA
W końcu jak jestem pewien że zakup był udany nadeszła chwila prezentacji Asterki.
Ze względu na to że starej Astrze skończył się silnik (i tak dużo wytrzymał młodzieńczych moich lat ) i nie opłacało się go robić auto trafiło na żyletki. Sentyment pozostał do modelu Astry to zakupiłem ZŁOTKO.
Trochę historii od poprzedniego właściciela -auto miała jego mama od 2007 sprowadzona z Francji i zakupiona za 22tys z przebiegiem 140tys. , dostał ją 3 lata temu i wtedy założył LPG BRC (zakładana w tej samej firmie co Zosia). Dbał o nią co odzwierciedla stan auta. Dostałem fakturę z lipca wzeszłego roku na ponad 3tys. która obejmowała 4 nowe opony, rozrząd kpl., olej 5w40, amortyzatory przód, tarcze klocki przód, filtry oraz jakieś końcówki. Z minusów to to że jest malowana cała oprócz dachu i naprawiany tylni błotnik ale nic poważnego bo grubość szpachli nie przekracza 1000 mikronów a od środka nie widać śladów wstawiania ćwiary. W aucie nic nie puka nie stuka do zrobienie były drobiazgi.
Zakupiona pod koniec lutego z przebiegiem 210tys. Od tego czasu zrobione 5 tys. i mogę powiedzieć że auto w stanie b.dobrym w szczególności silnik suchy i bez większych ubytków oleju wziął coś około 300ml i jak na razie się nic nie popsuło. Ale ja, ja kto ja te parę usterek usunąłem czyli zrobione od tego czasu:
-wymienione lusterko wewnętrzne stare było brzydkie
-wymieniona linka otwarcia fotela orginał z opla coś około 60zł
-naprawiony wyświetlacz MID i spolszczony- jak to w oplach nie było wszystkich pikseli
-dołożony przycisk TC z VB -czeka oryginaly panel ale jak na razie brak przycisku
-dołożony układ tempomatu -manetka, czujnik sprzęgła, wymieniony czujnik stopu, silniczek z linką z VB
-zreanimowany zacisk tył (bosch) zobaczymy na jak długo
-wymienione radio z oryginalnego cdr 500 na kenwooda +moduł sterowania kierownicy
-dołożony wzmacniacz subwoofer wraz z okablowaniem
-wymieniony łącznik elastyczny wydechu
-serwis LPG filtry
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
tez miałem złotko
wymień przednie lampy bo seryjnie każda qp miała ciemne lampy przednie
dobry gadżet.sam miałem zakladac w 1-szej qp ae nie zdążyłem.w nastepnej była już elektroniczna przepustnicawamka18 pisze:-dołożony układ tempomatu -manetka, czujnik sprzęgła, wymieniony czujnik stopu, silniczek z linką z VB
wymień przednie lampy bo seryjnie każda qp miała ciemne lampy przednie
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Lampy są brane pod uwagę bo raz że tak jak piszesz powinny być ciemne, dwa trochę zmatowiały, trzy coś poprzedni właściciel wspominał że marudzą na nie na przeglądzie bo coś nie idzie ich ustawić czy coś chociaż są oryginalne hella ale muszę poczekać do jesieni do przeglądu aby mieć pretekst do wymiany i nie słuchać marudzenia - bo był dobre po co wymieniać.
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
- Tygrysek3005
- Bywalec
- Posty: 133
- Rejestracja: 28 sty 2015, 13:07
- Lokalizacja: Końskie
- Model:
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Asterka dostała nowe lampy (Depo) oraz do zestawu nowe żarówki Philipsa oraz postojówki.
Montaż prosty bez większych przeszkód. A o to efekt.
Montaż prosty bez większych przeszkód. A o to efekt.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2016, 22:03 przez wamka18, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
trzeba było poszukać oryginałów.te lampy nie są zbyt dobrze wykonane.już nie wspomnę o świeceniu w nocy bo to jakaś porażkawamka18 pisze:nowe lampy (Depo)
do kompletu wymień tył na dymioną
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Tez mam te lampy w swojej Asi swieca juz 5 lat I swieca super Co do tylnych tez mam Depo czarne I tez saryba1 pisze:trzeba było poszukać oryginałów.te lampy nie są zbyt dobrze wykonane.już nie wspomnę o świeceniu w nocy bo to jakaś porażkawamka18 pisze:nowe lampy (Depo)
do kompletu wymień tył na dymioną