[A] - Stecyk - moja zafira 2.2 benzynka 2003r.
No po czterech dniach i zrobieniu 2 tys km jest dobrze:) na drugi dzień od montażu miałem problem z obrotami, silnik się dlawil i w ogóle cyrki. Na szczęście wyszło że nowy sterownik był popsuty i dostałem nowy, teraz hula aż miło no i spalanie to bajka. Jeżdżę 60% trasa, 40% miasto i wyszło mi z tankowania 9 l gazu
Samochód do tej pory zaskakuje mnie pozytywnie do tego stopnia ze myślę nad nową zafira z salonu:)
W przyszłym tygodniu przyciemniam szybki i będzie miodzio
Samochód do tej pory zaskakuje mnie pozytywnie do tego stopnia ze myślę nad nową zafira z salonu:)
W przyszłym tygodniu przyciemniam szybki i będzie miodzio
To tylko taki symbol/oznaczenie, pokazujący że w schowku pod tapicerką bagażnika jest schowany fabrycznie trójkąt ostrzegawczy Dlatego taki znaczek jest tez zielony plusik na lewym boku w bagażniku który pokazuje że tam jest fabrycznie Apteczka
A jestes zadowolony z osiągów tego 2.2? Wszyscy mówią że duzo pali ale 9l LPG to jak dla mnie bardzo pozytywny wynik Dobrze że trafiłeś na wersję bez bezpośredniego wtrysku
A jestes zadowolony z osiągów tego 2.2? Wszyscy mówią że duzo pali ale 9l LPG to jak dla mnie bardzo pozytywny wynik Dobrze że trafiłeś na wersję bez bezpośredniego wtrysku
Nie mógł trafić na taką wersję, bo ma ZA, a wersję z bezpośrednim wtryskiem montowali dopiero w ZB. Znam jednego człowieka, który ma ZA 2,2 z gazem i do tego w automacie, auto ma nalatane ponad 300kkm (sądząc po wyglądzie kierownicy) i bardzo sobie chwali autko, spalanie u niego ok. 10-11 gazu, więc jest bardzo dobrze... masa ludzi narzeka na te silniki, ale ja uważam inaczej - jak dbasz tak masz, więc nawet gro ludzi jeżdżących Lagunami nie ma numerów do laweciarzy w telefoniekonradviking pisze:Dobrze że trafiłeś na wersję bez bezpośredniego wtrysku
Cieszy nas kolejny zadowolony użytkownik
- oliver84
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 cze 2016, 12:59
- Imię: Don
- Lokalizacja: Kalisz
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
Olej przy lancuchu tylko 0w30 lub 5w30 żaden inny. Chyba ze chcesz się prosić o problemy.Stecyk pisze:Dzięki wielkie wszystkim:)
stan na dzień dzisiejszy, wymienione końcówki drążków, ustawiona zbieżność i zawitały nówki oponki:) poza tym wsio wporządku:) teraz mam problem jakim zalać olejem?? niestety żadnej informacji pod maską nie mam co tam było lane, co polecacie jaki olej??
Spalanie w tym aucie mnie zaskakuje, dziś wybrałem się do Lublina i tam w koło komina jakieś 100km i spalanie wyszło 9,2l/100km w lagunie z 2litrowym turbo miałem około 12-13 litrów. Co do kluczyka to prawdopodobnie elektronika nie jest z tego auta, bateria nowa, poprawione luty, kluczyk sprawdzony i wysyła sygnały ale nie da się go zakodować z autem:( na zapłonie trzymałem guzik z 5 minut i nic, brakuje mi tego pilota.
A jakieś uzasadnienie twojej wypowiedzi?? bo według aso ma być castrol c 5w40 i taki też wlałem.oliver84 pisze:Olej przy lancuchu tylko 0w30 lub 5w30 żaden inny. Chyba ze chcesz się prosić o problemy.Stecyk pisze:Dzięki wielkie wszystkim:)
stan na dzień dzisiejszy, wymienione końcówki drążków, ustawiona zbieżność i zawitały nówki oponki:) poza tym wsio wporządku:) teraz mam problem jakim zalać olejem?? niestety żadnej informacji pod maską nie mam co tam było lane, co polecacie jaki olej??
Spalanie w tym aucie mnie zaskakuje, dziś wybrałem się do Lublina i tam w koło komina jakieś 100km i spalanie wyszło 9,2l/100km w lagunie z 2litrowym turbo miałem około 12-13 litrów. Co do kluczyka to prawdopodobnie elektronika nie jest z tego auta, bateria nowa, poprawione luty, kluczyk sprawdzony i wysyła sygnały ale nie da się go zakodować z autem:( na zapłonie trzymałem guzik z 5 minut i nic, brakuje mi tego pilota.
- oliver84
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 cze 2016, 12:59
- Imię: Don
- Lokalizacja: Kalisz
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
Po 1 teoria sprawdzona na innych autach marki opel z lancuchem rozrządu. Czym bardziej lepki tym szybciej sie zuzywal i byl glosniejszy.
Po 2 gdzies wyczytane jako zalecany przez opla....tu nie poprę niczym bo nie pamiętam adresu zrodla. M.in ze względu na dysze.
Po 3 5w30 zalecany jako pierwszy wybor przez wielu producentów olejów.
Po 4 ASO w PL jak i w De potrafią lać do nowych aut z hydro popychaczami 15w40. Jak dla mnie ASO najmniej wiarygodna intytucja. Zrobisz jak zechcesz ale roznica w lepkości 5w30 a 5w40 jest kosmiczna. Wystarczy zima porównać jego plynnosc mając go w dwóch bańkach.
Po 2 gdzies wyczytane jako zalecany przez opla....tu nie poprę niczym bo nie pamiętam adresu zrodla. M.in ze względu na dysze.
Po 3 5w30 zalecany jako pierwszy wybor przez wielu producentów olejów.
Po 4 ASO w PL jak i w De potrafią lać do nowych aut z hydro popychaczami 15w40. Jak dla mnie ASO najmniej wiarygodna intytucja. Zrobisz jak zechcesz ale roznica w lepkości 5w30 a 5w40 jest kosmiczna. Wystarczy zima porównać jego plynnosc mając go w dwóch bańkach.