Światła Dzienne - wersja skandynawska
Moderator: Sebu$
Witam, wczoraj zamontowałem światełka dzienne do Zafiry swojej:), bardzo ładnie sie prezentuje z tym, oraz znacznie ułatwia jazde, nie jest to uciążliwe włączanie świateł mijania, bardzo jestem zadowolony i polecam innym:), nie orientuje sie ktoś kiedy mają sie wyłaczać dzienne światla czy po światłach pozycyjnych czy mijania ?, bo zrobiłem na razie pod pozycyjne ale coś czytam ze pod mijania trzeba czy to bez roznicy raczej?, wazne aby sei wylaczaly chyba:).
Ps. Jak by ktoś chciał to mam okazyjnie do sprzedania dwie tył lampy do zafirki A 99r.
Ps. Jak by ktoś chciał to mam okazyjnie do sprzedania dwie tył lampy do zafirki A 99r.
Tutaj kolego raczej bardzo dokładnie to jest napisane, wystarczy pogooglać http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat ... y_dziennej
Ostatnio się przepisy zmieniły.
Ostatnio się przepisy zmieniły.
"Światła do jazdy w dzień mają moc od kilku do kilkunastu watów"tomekuza pisze:Tutaj kolego raczej bardzo dokładnie to jest napisane, wystarczy pogooglać http://pl.wikipedia.org/w..._jazdy_dziennej
wnioskuję z tego, że światła postojowe mogą służyć jako dzienne.- tak czy nie ??
Kupiłem z allegro właśnie o te co podaje linka Światła dzienne OSRAM a zdjęcia dorzucę później bliżej południa jakoś jak wygląda to na autku
nawet w tej aukcji jest pokazany filmik jak to wygląda podczas jazdy i podczas postoju na autku
na pewno światła pozycyjne nie mogą służyć jako dzienne, wątpie.
Miały być zdjęcia w południe ale zrobiłem już, jak wyglądają światełka na mojej Zosi
przy okazji wrzuce zdjęcie lamp do zafki jakie nie dawno nabyłem ;p
nawet w tej aukcji jest pokazany filmik jak to wygląda podczas jazdy i podczas postoju na autku
na pewno światła pozycyjne nie mogą służyć jako dzienne, wątpie.
Miały być zdjęcia w południe ale zrobiłem już, jak wyglądają światełka na mojej Zosi
przy okazji wrzuce zdjęcie lamp do zafki jakie nie dawno nabyłem ;p
Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 10:24 przez djrafix, łącznie zmieniany 1 raz.
Światła pozycyjne nie mogą służyć jako światła do jazdy dziennej.
djrafix - fajnie to wygląda. Widzę, że masz założone jeszcze listwy ledowe pod światłami, ja zostałem zatrzymany w drodze ze zlotu, za takie ledy. Policjant zapytał mnie o homologację
A na tych dziennych światełkach masz oznaczenie E4 i RL??
djrafix - fajnie to wygląda. Widzę, że masz założone jeszcze listwy ledowe pod światłami, ja zostałem zatrzymany w drodze ze zlotu, za takie ledy. Policjant zapytał mnie o homologację
A na tych dziennych światełkach masz oznaczenie E4 i RL??
Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 12:39 przez sQcha, łącznie zmieniany 1 raz.
no mam, podpięte pod światła pozycyjne, i tak tylko przeciez swiatel mijania w nocy uzywam jak mam dzienne, wczesniej te swiatla ledowe mialem na miejscu dziennych a teraz zmienilem tak blisko lampy ze swiatlami mijania zeby sie komponowaly i w oczy nie rzucaly , a niby po co na to homologacja jak ich sie nie uzywa jako dziennych ?, a gdzie je miales przymocowane i masz je dalej?
Kopernik - nam chodziło o tą listwę ledową (wrzucam zdjęcie tej listwy ), ją mam zamontowaną pod reflektorami i nie bardzo ją można mieć bo homologacji na niej nie ma, a do świateł dziennych policjant nie ma prawa się przyczepić, bo mają homologację i są ok.
Co chodzi o podłączenie to jest banalnie proste są 3 przewody podaje kolejność podłączenia:
1. pod biegun minusowy z akumulatora
2. pod światłą mijania (dzięki czemu światła dzienne gasną po włączeniu świateł mijania - wymaga tego przepis)
3. pod + który daje prąd po włączeniu zapłonu (aby światła dzienne od razu po włączeniu zapłonu się paliły)
i tyle
Co chodzi o podłączenie to jest banalnie proste są 3 przewody podaje kolejność podłączenia:
1. pod biegun minusowy z akumulatora
2. pod światłą mijania (dzięki czemu światła dzienne gasną po włączeniu świateł mijania - wymaga tego przepis)
3. pod + który daje prąd po włączeniu zapłonu (aby światła dzienne od razu po włączeniu zapłonu się paliły)
i tyle
Witam
zaciekawila mnie ta wersja skandynawska
pytanie:
jezeli sa kontankty do bezpiecznika 32 to na ile moge byc pewny
ze tez istnieje w naszej Zafirce owe gniazdko dla tego AWS (K59)?
bo nie pewien czy juz zamawiac tego AWS (K59), czy brac sie za
wyjmowaniu tablicy bezpieczników, ktore, jak wniozkuje z postow
kolegow tomekuza i MieHor ma byc wysmielitym
czwiczeniem sprawnosci palcow
pozdr.
zaciekawila mnie ta wersja skandynawska
pytanie:
jezeli sa kontankty do bezpiecznika 32 to na ile moge byc pewny
ze tez istnieje w naszej Zafirce owe gniazdko dla tego AWS (K59)?
bo nie pewien czy juz zamawiac tego AWS (K59), czy brac sie za
wyjmowaniu tablicy bezpieczników, ktore, jak wniozkuje z postow
kolegow tomekuza i MieHor ma byc wysmielitym
czwiczeniem sprawnosci palcow
pozdr.