Jak chcesz to mam numer tel do gościa który pracuje w ASO na Białołęckiej robi też prywatnie po robocie kiedyś mi wymieniał rozrząd w vectrze miałem ten sam silnik 16.16V i nie narzekałem na pewno będzie sporo taniej a być może i tak on by go robił w serwisie. Teraz z zośką też tylko do niego jeżdżę. Jak chcesz numer do niego napisz do nie na PW.
Pozdro
Wymiana rozrządu w Warszawie lub okolicy
Moderator: Sebu$
- dzarko
- Mieszkaniec
- Posty: 450
- Rejestracja: 01 maja 2010, 12:07
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
Długo czekałem na wyrobienie tablic, brakowało mi oryginału umowy sprzedawcy z niemcem i był byk w zaświadczeniu o zwolnieniu z VAT, ale już jeżdżę.
Na jutro jestem umówiony w firmie Motohurt-parts. Mają mi założyć komplet firmy INA z pompą KRAFT za 620 złotych. Zobaczymy, co będzie.
Na jutro jestem umówiony w firmie Motohurt-parts. Mają mi założyć komplet firmy INA z pompą KRAFT za 620 złotych. Zobaczymy, co będzie.
Błękitna Zocha z Białołęki
- dzarko
- Mieszkaniec
- Posty: 450
- Rejestracja: 01 maja 2010, 12:07
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
W Markach
Edit 17 maja 9:25:
Samochód zostawiony. Ma być wymiana filtra paliwa, olej Mobil 10W40 z filtrem, rozrząd z pompą, tylne tarcze i klocki i chłodnica klimatyzacji. Wszystko za 1410-1460 złotych. Zobaczymy....
Edit: 17 maja 17:12
Zrobione. Komplet rozrządu INA, pompa wody, tarcze tylne i klocki, 3,5 litra Mobila 10W40, filtr oleju, filtr paliwa 1070 złotych, z czego 325 za robociznę. Robił mi samochód pan Andrzej, taki starszy (50-50 lat) mechanik. Naprawdę sprawiał bardzo dobre wrażenie. Poopowiadał mi, co zrobił, pokazał części (BTW, klocki nie miały już w ogóle okładziny, a pompa wody ciekła). Jeśli ktoś chce tam zrobić, to mogę podać dokładniejszy namiar.
Można powołać się na błękitną Zafirę
Edit 17 maja 9:25:
Samochód zostawiony. Ma być wymiana filtra paliwa, olej Mobil 10W40 z filtrem, rozrząd z pompą, tylne tarcze i klocki i chłodnica klimatyzacji. Wszystko za 1410-1460 złotych. Zobaczymy....
Edit: 17 maja 17:12
Zrobione. Komplet rozrządu INA, pompa wody, tarcze tylne i klocki, 3,5 litra Mobila 10W40, filtr oleju, filtr paliwa 1070 złotych, z czego 325 za robociznę. Robił mi samochód pan Andrzej, taki starszy (50-50 lat) mechanik. Naprawdę sprawiał bardzo dobre wrażenie. Poopowiadał mi, co zrobił, pokazał części (BTW, klocki nie miały już w ogóle okładziny, a pompa wody ciekła). Jeśli ktoś chce tam zrobić, to mogę podać dokładniejszy namiar.
Można powołać się na błękitną Zafirę
Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, 17:16 przez dzarko, łącznie zmieniany 2 razy.
Błękitna Zocha z Białołęki
Panowie proszę o poradę:
Kupiłem Zośkę A 2003 rok 2.2 DTi 125KM w wersi SPORT, z tego co wiem to rozrząd jest na łańcuszku.
Zawsze robiłem tak, że zaraz po kupnie wymieniałem rozrząd (duży zestaw naprawczy), ale miałem tylko do czynienia z paskami
Czy w moim przypadku jest się czym obawiać i lepiej wymienić rozrząd, czy mogę spokojnie jeździć bez wymiany.
Mój przebieg to 145000 ale jest to mało prawdopodobne jeśli chodzi o tak wiekową Zosię 9autko przywiezione z Luxemburga, jeździ już po polskich drogach od 2006 roku.
Jeśli mam wymienić to poradźcie proszę gdzie najlepiej w okolicach Wrocławia i ile to mnie będzie kosztowało ?
Kupiłem Zośkę A 2003 rok 2.2 DTi 125KM w wersi SPORT, z tego co wiem to rozrząd jest na łańcuszku.
Zawsze robiłem tak, że zaraz po kupnie wymieniałem rozrząd (duży zestaw naprawczy), ale miałem tylko do czynienia z paskami
Czy w moim przypadku jest się czym obawiać i lepiej wymienić rozrząd, czy mogę spokojnie jeździć bez wymiany.
Mój przebieg to 145000 ale jest to mało prawdopodobne jeśli chodzi o tak wiekową Zosię 9autko przywiezione z Luxemburga, jeździ już po polskich drogach od 2006 roku.
Jeśli mam wymienić to poradźcie proszę gdzie najlepiej w okolicach Wrocławia i ile to mnie będzie kosztowało ?