1,9 CDTi elektroniki c.d.

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
lapm

#31 Post autor: lapm »

Najlepiej ta listwe, ktore pewnie lezy na kolektorze, sciagnac, aby nie wyskakiwal blad, bo jak zablokuje sie listwa, blokuje silniczek, ktory nimi steruje i wywala blad. Oczywiscie, ze bez troche gorzej sie zbiera przy nizszych obrotach, gdy normalnie sie przymykaja.

gackowo

#32 Post autor: gackowo »

Słuchajcie, ZGASŁA KONTROLKA. Zafcia idzie jak burza. Jest jednak małe ale.... Ten błąd 2075 dalej jest. :?

Anony Mous

#33 Post autor: Anony Mous »

czyli problem z kolektorem nie ustał...

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#34 Post autor: Lorry »

Zatem kolektor do roboty :( Kolega jabolkg jak wyżej koledzy pisali zapewne pomoże--- tu konkretny link http://kolektorycdti.zafriko.pl/ Warto zaznaczyć ze to autorskie rozwiązanie i wyprobowane na sobie i kilkuset osobach minimum

kicaj

#35 Post autor: kicaj »

gackowo pisze:Słuchajcie, ZGASŁA KONTROLKA. Zafcia idzie jak burza. Jest jednak małe ale.... Ten błąd 2075 dalej jest. :?
to oznacza ze blad jest w pamieci, ale nie wystepuje...
najlepiej by bylo podpiac pod kompa zeby to potwierdzic - wtedy powinno wyjsc czy blad jest aktywny czy nieaktywny, skasowac go i sprawdzic czy sie nie pojawi ponownie...
ja bym jeszcze poczekal nie spieszyl sie z tymi kolektorami

lapm

#36 Post autor: lapm »

kicaj pisze: ja bym jeszcze poczekal nie spieszyl sie z tymi kolektorami
Najlepiej samemu sprawdzic, czy lata listwa czy nie, a blad od listwy ja mialem to ECN110961 P1109 - Wadliwe działanie nastawiennika komory wirowej.

kicaj

#37 Post autor: kicaj »

MieHor pisze: P2279 Nieszczelność w układzie wlotowym
lub
P2279 - Wykryto nieszczelność w układzie wlotu powietrza
ja bym od tego zaczal, czy nie ma jakiejs dziurym jakiejs nieszczelnosci na dolocie, skasowal wszystkie bledy i zobaczyl co sie dzieje...
klapy najdrozsze wiec lepiej wyeliminowac najpierw wszysto co tansze...

gackowo

#38 Post autor: gackowo »

to ja się dziś umawiam do innego mechanika i niech to sprawdzi. Jaka frajda z jady dziś rano mnie spotkała. Ale stres pozostał czy się nic nie zaświeci. Dzięki za kontakty, na pewno skorzystam bo 5 patoli to wole wydać na paliwo :D

gackowo

#39 Post autor: gackowo »

No to jestem po naprawach (mam , nadzieję, że na dłuższy czas). Wymienili mi ten DPF. Sam kabelek nie był najdroższy ale ładnie ze mnie zdarli za robociznę. No trudno. Ale do jabolkg zachowam namiary na wypadek niemca.
Póki co wszystkim dziękuje za pomoc i porady. :)

Anony Mous

#40 Post autor: Anony Mous »

gackowo pisze: Wymienili mi ten DPF
:) dpf kosztuje kilka tys. złotych :)

Woytas

#41 Post autor: Woytas »

gackowo pisze:Wymienili mi ten DPF
może zregenerowali ?? lub usunęli?? :D

gackowo

#42 Post autor: gackowo »

W fakturze jest wymiana DPF. Wiem tylko, że to jakiś kabelek a inne błędy które były przy okazji wykasowali. No zobaczymy na ile to wystarczy. Może to jakiś kawałek od tego właściwego DPF-a, się nie znam?? No najważniejsze że wszystko gra, tylko lać ON i w drogę. A szykuje mi się na ten rok kilka dużych wyjazdów więc już nie przewiduję awarii. :driver:


------------------scalono-------------------

tylko ciągle zapominam, żeby samej sprawdzić "pedałami" czy jest jakiś błąd. Może jak wyjdę popo to zobaczę
Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 14:55 przez gackowo, łącznie zmieniany 1 raz.

imalas

#43 Post autor: imalas »

Nie kabelek, tylko przewód elastyczny do czujnika ciśnienia DPF-u ....jeśli już!!! .:lol: ,a jeśli koniecznie kabelek to, tylko do czujnika temp. DPF-, ale to jest rzadkie uszkodzenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”