Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Najlepiej ta listwe, ktore pewnie lezy na kolektorze, sciagnac, aby nie wyskakiwal blad, bo jak zablokuje sie listwa, blokuje silniczek, ktory nimi steruje i wywala blad. Oczywiscie, ze bez troche gorzej sie zbiera przy nizszych obrotach, gdy normalnie sie przymykaja.
Zatem kolektor do roboty Kolega jabolkg jak wyżej koledzy pisali zapewne pomoże--- tu konkretny link http://kolektorycdti.zafriko.pl/ Warto zaznaczyć ze to autorskie rozwiązanie i wyprobowane na sobie i kilkuset osobach minimum
gackowo pisze:Słuchajcie, ZGASŁA KONTROLKA. Zafcia idzie jak burza. Jest jednak małe ale.... Ten błąd 2075 dalej jest.
to oznacza ze blad jest w pamieci, ale nie wystepuje...
najlepiej by bylo podpiac pod kompa zeby to potwierdzic - wtedy powinno wyjsc czy blad jest aktywny czy nieaktywny, skasowac go i sprawdzic czy sie nie pojawi ponownie...
ja bym jeszcze poczekal nie spieszyl sie z tymi kolektorami
MieHor pisze:
P2279 Nieszczelność w układzie wlotowym
lub
P2279 - Wykryto nieszczelność w układzie wlotu powietrza
ja bym od tego zaczal, czy nie ma jakiejs dziurym jakiejs nieszczelnosci na dolocie, skasowal wszystkie bledy i zobaczyl co sie dzieje...
klapy najdrozsze wiec lepiej wyeliminowac najpierw wszysto co tansze...
to ja się dziś umawiam do innego mechanika i niech to sprawdzi. Jaka frajda z jady dziś rano mnie spotkała. Ale stres pozostał czy się nic nie zaświeci. Dzięki za kontakty, na pewno skorzystam bo 5 patoli to wole wydać na paliwo
No to jestem po naprawach (mam , nadzieję, że na dłuższy czas). Wymienili mi ten DPF. Sam kabelek nie był najdroższy ale ładnie ze mnie zdarli za robociznę. No trudno. Ale do jabolkg zachowam namiary na wypadek niemca.
Póki co wszystkim dziękuje za pomoc i porady.
W fakturze jest wymiana DPF. Wiem tylko, że to jakiś kabelek a inne błędy które były przy okazji wykasowali. No zobaczymy na ile to wystarczy. Może to jakiś kawałek od tego właściwego DPF-a, się nie znam?? No najważniejsze że wszystko gra, tylko lać ON i w drogę. A szykuje mi się na ten rok kilka dużych wyjazdów więc już nie przewiduję awarii.
------------------scalono-------------------
tylko ciągle zapominam, żeby samej sprawdzić "pedałami" czy jest jakiś błąd. Może jak wyjdę popo to zobaczę
Ostatnio zmieniony 13 maja 2010, 14:55 przez gackowo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie kabelek, tylko przewód elastyczny do czujnika ciśnienia DPF-u ....jeśli już!!! . ,a jeśli koniecznie kabelek to, tylko do czujnika temp. DPF-, ale to jest rzadkie uszkodzenie.