Tu znajduje się test podobnego 'wynalazku' :>Bajzel pisze:Co sądzicie o tym rozwiazaniu:
http://allegro.pl/chiptuning-opel-zafir ... 24909.html
Chip tuning 1,9 CDTI - wymiana doświadczeń
Moderator: Mariusz
-
- Mieszkaniec
- Posty: 229
- Rejestracja: 10 sie 2013, 22:25
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Skoda Superb Kombi
- Model: TDI
- Oznaczenie silnika: CFGB
- Gender:
- Kontakt:
Odkopie trochę Firma znana i specjalizująca się głównie w TDI. Opinie podzielone ale raczej górna półka Polskiego chiptuningu o bardzo dużym doświadczeniu.marek pisze:Witam .Czy któryś z Forumowiczów usuwał DPF w firmie Master's Tuning z Piaseczna ? Jakie macie opinie o tej firmie ? Ile u nich kosztuje usunięcie DPF w Oplu Zafira 1.9 CDTI ?
- Tygrysek3005
- Bywalec
- Posty: 133
- Rejestracja: 28 sty 2015, 13:07
- Lokalizacja: Końskie
- Model:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
pewnie gotowiectomek evo pisze:Czemu u Ciebie ten wykres taki pofalowany?
po wykresie raczej musi się jeszcze podszkolićTygrysek3005 pisze:Młody, konkretny widać, że zna się na rzeczy.
-
- Przeglądacz
- Posty: 76
- Rejestracja: 09 cze 2016, 23:07
- Imię: przekus
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Ja mam pytanie mam zamiar wgrać nowy soft do swojej zafiry B (100km) trapi mnie jedno pytanie. Wiem, że wszystko zależy od stanu autka, ale czy jest jakaś wartość którą dla bezpieczeństwa lepiej nie przekraczać?
Wole mieć 10 kucy mniej i mniej martwić sie o autko jeżeli to wpływa bardzo na jakieś podzespoły.
Wole mieć 10 kucy mniej i mniej martwić sie o autko jeżeli to wpływa bardzo na jakieś podzespoły.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 229
- Rejestracja: 10 sie 2013, 22:25
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Skoda Superb Kombi
- Model: TDI
- Oznaczenie silnika: CFGB
- Gender:
- Kontakt:
Program powinien być przede wszystkim napisany z głową i indywidualnie pod konkretne auto. Maksymalny moment obrotowy nie powinien być zbyt nisko - optymalnie ok. 2,5 tys. obrotów a nawet ciut wyżej. Zbyt wysoki moment przy niskich obrotach (poniżej 2 tys. ) skraca żywotność całego układu przeniesienia napędu łącznie ze sprzęgłem i kołem dwu masowym. Za duże i źle dobrane ciśnienie doładowania może powodować problemy i skrócić żywotność turbiny. Za duże ciśnienie na szynie też nie jest dobre. Tuner ma przede wszystkim z głową dobrać te parametry (i szereg innych) i skonfigurować odpowiednio kilka map a co wyjdzie to wyjdzie. W jednym aucie przy "lajtowym"programie może wyjść tyle co przy innym na hardcorowym. Nie liczą się maksymalne wartości ale odpowiednio namalowane kreski na wykresie.
Bardzo dobrze ogarnia te silniki Cinek z Cinsoft-u. Nie masz tak bardzo daleko podobnie jak do Rogala z Wa-wy czy nawet do chłopaków z Compsportu (B-Biała).
Bardzo dobrze ogarnia te silniki Cinek z Cinsoft-u. Nie masz tak bardzo daleko podobnie jak do Rogala z Wa-wy czy nawet do chłopaków z Compsportu (B-Biała).
-
- Przeglądacz
- Posty: 76
- Rejestracja: 09 cze 2016, 23:07
- Imię: przekus
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Hej wycieli mi DPF zisie podkręcili na niecałe 150km iii no właśnie ........
........ dostałem informacje, że turbina zapowiada się do regeneracji łyka olej i autko kopci(tylko na postoju) sama w sobie moc trzyma.
Jeszcze dali małą nadzieję, że mógł się po tym DPFie(który był bardzo zawalony) jakiś syf dostać do turbiny i sprawdzą czy się wypali jednak nie widzę tego jasno.
Moje pytanie "Możliwe, że jak był DPF to nie było widać jak turbina kopci, czy mogło się coś wydarzyć przy tych zabiegach, a nie chca się przyznać?"
........ dostałem informacje, że turbina zapowiada się do regeneracji łyka olej i autko kopci(tylko na postoju) sama w sobie moc trzyma.
Jeszcze dali małą nadzieję, że mógł się po tym DPFie(który był bardzo zawalony) jakiś syf dostać do turbiny i sprawdzą czy się wypali jednak nie widzę tego jasno.
Moje pytanie "Możliwe, że jak był DPF to nie było widać jak turbina kopci, czy mogło się coś wydarzyć przy tych zabiegach, a nie chca się przyznać?"
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Twoje pytanie pasuje pasuje bardziej Tu http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=14118 ale,
możliwe, przecież DPF odpowiada za czystość spalin, co się z tym wiąże że jak go wyciąłeś to teraz to co zostawało Ci w DPF-ie i go zapychało wydostaje się do atmosfery.
Tego nie wiem...
możliwe, przecież DPF odpowiada za czystość spalin, co się z tym wiąże że jak go wyciąłeś to teraz to co zostawało Ci w DPF-ie i go zapychało wydostaje się do atmosfery.
Kod: Zaznacz cały
czy mogło się coś wydarzyć przy tych zabiegach, a nie chca się przyznać?
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, 13:36 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1983
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
przekus, 1-sze pytanie ile auto ma przebiegu
raczej mało realneprzekus pisze:że mógł się po tym DPFie(który był bardzo zawalony) jakiś syf dostać do turbiny
jakby nie było KAT trochę tłumi spaliny i kopcenie.raczej zdiagnozowali co Cię czeka czyli regeneracjaprzekus pisze:"Możliwe, że jak był DPF to nie było widać jak turbina kopci, czy mogło się coś wydarzyć przy tych zabiegach, a nie chca się przyznać?"
-
- Przeglądacz
- Posty: 76
- Rejestracja: 09 cze 2016, 23:07
- Imię: przekus
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Autko ma teraz 153k przebiegu (mam nadzieje że realnego)
No nic czyli czeka wydatek kolejnych paru stówek. No ale takie życie taniej kupisz drożej zrobisz
EDIT:
Dodaje wykres z CHIP TUNINGu opinie mile widziane
Co do dymienia wygląda na grubszą sprawę
Ogólnie dymi mi teraz na postoju gdy silnik jest mocno rozgrzany i to tak po minucie może dwóch postoju, pod obrotami nic nie widać, ale to już myknę w dział silników co by tutaj nie spamować.
No nic czyli czeka wydatek kolejnych paru stówek. No ale takie życie taniej kupisz drożej zrobisz
EDIT:
Dodaje wykres z CHIP TUNINGu opinie mile widziane
Co do dymienia wygląda na grubszą sprawę
Ogólnie dymi mi teraz na postoju gdy silnik jest mocno rozgrzany i to tak po minucie może dwóch postoju, pod obrotami nic nie widać, ale to już myknę w dział silników co by tutaj nie spamować.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, 21:54 przez przekus, łącznie zmieniany 3 razy.