[B] - Sumik - Zafira B OPC - 2.0 T, 241KM - 2007r.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Zapraszam na wyprzedaż garażową. Wspomóżcie kolegę w zbiórce funduszy na kolejne mody
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=317940#317940
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=317940#317940
Ostatnio zmieniony 16 sie 2016, 17:38 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Zapraszam na kolejną wyprzedaż
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=22886
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=22886
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Jak już kiedyś pisałem mam problem z kierownicą. Chodzi o jej stan, a dokładniej o nici które w jednym miejscu się przetarły i teraz prują się po całości.
Tak samo wygląda gałka zmiany biegów.
Gdzie nie pojechałem spytać o wymianę nitki/ponowne przeszycie, to powiedzieli że albo się nie da, albo że muszą wszystko obszywać na nowo. Ceny od 200 nawet do 500zł. Wszędzie tylko chcieli wyrwać kasę. Jeden gość powiedział że się da że nie ma problemu, ale chciał uziemić mi auto na prawie 2 tygodnie bo mówi że ma dużo roboty i że robiłby to po godzinach...
W takim samochodzie takie detale powinny być dopracowane tak więc dzisiaj w końcu znalazłem chwilkę żeby podjechać do pasmanterii i zakupiłem potrzebne rzeczy
Nici oczywiście w kolorze ArdenBlau (szkoda ze musiałem kupić szpulę 1000m no ale ok, przyda się )
Jak tylko dojechałem do domu to od razu poszedłem do auta żeby sprawdzić jak to będzie szło. Powiem Wam że nie będzie łatwo ale efekt powinien być zacny. Chcę zastosować szew krzyżykowy (taki stosują w Jaguarach czy też w Bentleyach).
Oto małe preludium tego co będzie jak skończę:
Akurat tak wypada że w przyszłym tygodniu nie muszę jeździć autem do pracy to ściągnę gałkę i kierownicę i będę dziergał
I w sumie na tym etapie prac mam już pytanie :p Da się ściągnąć samą gałkę czy trzeba wyjmować cały lewarek ??
Tak samo wygląda gałka zmiany biegów.
Gdzie nie pojechałem spytać o wymianę nitki/ponowne przeszycie, to powiedzieli że albo się nie da, albo że muszą wszystko obszywać na nowo. Ceny od 200 nawet do 500zł. Wszędzie tylko chcieli wyrwać kasę. Jeden gość powiedział że się da że nie ma problemu, ale chciał uziemić mi auto na prawie 2 tygodnie bo mówi że ma dużo roboty i że robiłby to po godzinach...
W takim samochodzie takie detale powinny być dopracowane tak więc dzisiaj w końcu znalazłem chwilkę żeby podjechać do pasmanterii i zakupiłem potrzebne rzeczy
Nici oczywiście w kolorze ArdenBlau (szkoda ze musiałem kupić szpulę 1000m no ale ok, przyda się )
Jak tylko dojechałem do domu to od razu poszedłem do auta żeby sprawdzić jak to będzie szło. Powiem Wam że nie będzie łatwo ale efekt powinien być zacny. Chcę zastosować szew krzyżykowy (taki stosują w Jaguarach czy też w Bentleyach).
Oto małe preludium tego co będzie jak skończę:
Akurat tak wypada że w przyszłym tygodniu nie muszę jeździć autem do pracy to ściągnę gałkę i kierownicę i będę dziergał
I w sumie na tym etapie prac mam już pytanie :p Da się ściągnąć samą gałkę czy trzeba wyjmować cały lewarek ??
Ostatnio zmieniony 20 sie 2016, 13:16 przez Sumik, łącznie zmieniany 3 razy.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Oj zejdzie...
Wczoraj zabrałem się za demontaż. Nie chciałem ryzykować uszkodzeniem gałki podczas ściągania tak więc wyjąłem cały lewarek:
Wczoraj męczyłem się z usuwaniem starej nici. Dzisiaj juz przysiadłem na poważnie do obszywania... Niestety nie udało się takim szwem jak chciałęm, ponieważ w pewnym momencie dziurki po porzednim szyciu rozjeżdżają się i szew się krzywi. Nie wygląda to estetycznie... A przecie ma być ładnie
Postanowiłem ściągnąć skórę z kierownicy i obrzycić brzegi tak jak było fabrycznie.
Potem przejechać seryjnym szwem jednak nie co 2 ścieg tylko co każdy żeby było gęściej. Powiem Wam że roboty co nie miara. Zrobiłem dopiero 2/3 kierownicy. Ale efekty już widać
Mnie się podoba W sumie o taki efekt mi chodziło.
Co do gałki niestety tutaj już grubszy temat. Prubowałem delikatnie zdemontować skórę ale klej jest tak mocny, że skóra pęka. I teraz nie mam pojęcia jak to przeszyć
Jak skończe jutro kierownicę to będę walczył z gałką biegów. Wiem jedno. Po tym jak wygląda kierownica, wiem że nie odpuszczę
Wczoraj zabrałem się za demontaż. Nie chciałem ryzykować uszkodzeniem gałki podczas ściągania tak więc wyjąłem cały lewarek:
Wczoraj męczyłem się z usuwaniem starej nici. Dzisiaj juz przysiadłem na poważnie do obszywania... Niestety nie udało się takim szwem jak chciałęm, ponieważ w pewnym momencie dziurki po porzednim szyciu rozjeżdżają się i szew się krzywi. Nie wygląda to estetycznie... A przecie ma być ładnie
Postanowiłem ściągnąć skórę z kierownicy i obrzycić brzegi tak jak było fabrycznie.
Potem przejechać seryjnym szwem jednak nie co 2 ścieg tylko co każdy żeby było gęściej. Powiem Wam że roboty co nie miara. Zrobiłem dopiero 2/3 kierownicy. Ale efekty już widać
Mnie się podoba W sumie o taki efekt mi chodziło.
Co do gałki niestety tutaj już grubszy temat. Prubowałem delikatnie zdemontować skórę ale klej jest tak mocny, że skóra pęka. I teraz nie mam pojęcia jak to przeszyć
Jak skończe jutro kierownicę to będę walczył z gałką biegów. Wiem jedno. Po tym jak wygląda kierownica, wiem że nie odpuszczę
Ostatnio zmieniony 22 sie 2016, 23:18 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Dzisiaj niestety musiałem spowrotem skłądać auto bo miałem wyjazd. Tak więc nie porobiłem do końca tego co chciałem. Ale na szczęście kierownica już skończona i można ją było zamontować:
Fajnie to wyszło. Teraz widać że nitka jest troszkę za jasna ale jak się delikatnie przybrudzi to będzie idealnie
Co do gałki to musiałem ją zamontować żeby móc się poruszać. Jutro znowu demontaż i przystępuję do nierównej walki. Jak narazie gałka prowadzi 1-0.
Mam w zestawie zakrzywione igły do zadań specjalnych to może coś jutro podziałam.
Przy okazji kilka dni temu udało się zakupić wałki od XEV-a. Dzisiaj zawinąłem na pocztę i wysłałem kółko do modyfikacji do Unit Racing. Troszkę długi termin realizacji (koniec września początek października) ale ok. Nie pali się. Chłpaki dzięki za namiary.
Dodatkowo udało mi się namierzyć fajną firmę w Dąbrowie. Mają dość duży wybór akcesoriów tuningowych. Udało się zamówić regulator ciśnienia paliwa. Przyda się do późniejszego strojenia
To chyba tyle z dnia dzisiejszego
Fajnie to wyszło. Teraz widać że nitka jest troszkę za jasna ale jak się delikatnie przybrudzi to będzie idealnie
Co do gałki to musiałem ją zamontować żeby móc się poruszać. Jutro znowu demontaż i przystępuję do nierównej walki. Jak narazie gałka prowadzi 1-0.
Mam w zestawie zakrzywione igły do zadań specjalnych to może coś jutro podziałam.
Przy okazji kilka dni temu udało się zakupić wałki od XEV-a. Dzisiaj zawinąłem na pocztę i wysłałem kółko do modyfikacji do Unit Racing. Troszkę długi termin realizacji (koniec września początek października) ale ok. Nie pali się. Chłpaki dzięki za namiary.
Dodatkowo udało mi się namierzyć fajną firmę w Dąbrowie. Mają dość duży wybór akcesoriów tuningowych. Udało się zamówić regulator ciśnienia paliwa. Przyda się do późniejszego strojenia
To chyba tyle z dnia dzisiejszego
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, 23:01 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.