Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Turbina wróciła z naprawy została zregenerowana(uszczelniona, wyważona i etc), koszt 700 zł.
Nowa uszczelka pod kolektor założona, nowy przewód do chłodzenia turbo założony.
Mam kolejny problem, przystąpiłem do wymiany osłony przegubu wewnętrznego po rozebraniu okazało się że są tylko 4 kulki na 6. Raczej tak nie powinno być?
Przegub wymieniony na nowy. Auto już prawie ogarnięte, zostało jeszcze rozebrać drzwi z tyłu lewe i prawe i sprawdzić elektrykę od ponoszenia i opuszczania szyb.
Na później zostało wymienić uszczelniacz w pompie olejowej, ale to przy kolejnej wymianie oleju.
Dzisiaj wyszedł kolejny problem auto wyrzuciło błąd p1106, po wizycie u mechanika okazało się że padł map sensor, czekamy na nowy.
Jutro auto trafia do zakładu na założenie gazu.
PostWysłany: Wczoraj 22:58 Temat postu:
Sprawdź kable w przelotkach drzwiowych, typowa dolegliwość zafiry
Kable już naprawiłem na samym początku jak auto trafiło do mnie. Ciekawi mnie czy przez spięcie na kablach nie poszły silniczki ale to dopiero będzie wiadomo jak zdejmę boczki.
Auto już naprawione duże podziękowania za poradę koledze ryba1. Winowajcą okazał się czujnik doładowania przy turbinie.
Auto dziś odebrane z montażu instalacji LPG. Koszt 3000 zł.
Autko zostało także potraktowane fluidolem tzn: progi, drzwi i inne zakamarki.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2016, 20:51 przez Skasowany użytkownik 21943, łącznie zmieniany 2 razy.