[A] - szary - Zafirka szarego 1.8 2003 r
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Dzisiaj w końcu się zebrałem i wyeliminowałem denerwujące stukanie. Wymieniłem stukające łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora
Jeszcze stary łącznik na samochodzie
Porównanie starych gum z nowymi
Więcej zdjęć nie mam bo padł mi telefon, ale mogę powiedzieć że nowe gumy są z Febi a łączniki plastikowe z Lemfordera
Jeszcze stary łącznik na samochodzie
Porównanie starych gum z nowymi
Więcej zdjęć nie mam bo padł mi telefon, ale mogę powiedzieć że nowe gumy są z Febi a łączniki plastikowe z Lemfordera
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Fajna robota
Odnośnie gum to oby wytrzymały jak najdłużej. Ja w swojej byłej wymieniłem na podróby i po roku na przeglądzie pan powiedział że znowu są do wymiany. Założyłem ori i potem już do końca było ok
Odnośnie gum to oby wytrzymały jak najdłużej. Ja w swojej byłej wymieniłem na podróby i po roku na przeglądzie pan powiedział że znowu są do wymiany. Założyłem ori i potem już do końca było ok
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
fredas, no troszkę w szczególności na była jakaś większa hopka to dochodziło nie dość że pukanie łącznika to jeszcze skrzeczenie całego drążka
chabretti, opatentowałem sobie wymianę to mogę co roku wymieniać
Wojti, zamienniki zamiennikami ale polskie drogi też mają w to swój wkład
A może przerabiał któryś z szanownych forumowiczów temat rozpórki kielichów do ZA
chabretti, opatentowałem sobie wymianę to mogę co roku wymieniać
Wojti, zamienniki zamiennikami ale polskie drogi też mają w to swój wkład
A może przerabiał któryś z szanownych forumowiczów temat rozpórki kielichów do ZA
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2016, 18:23 przez szary, łącznie zmieniany 1 raz.
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Tu się zgodzę z Tobą że to co idzie na pierwszy montaż jest lepsiejsze.szary pisze:chabretti, z doświadczenia wiem że nawet oryginalna część nie będzie miała takiej wytrzymałości jak ta która jest montowana podczas pierwszego montażu w fabryce
Ale wymieniałbyś co dwa lata