Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Danielemil4 pisze:Ten alternator był już robiony dwa lata temu.
A masz zaśniedziałe klemy ??? Możliwe ,że jest słaby kontakt na zgrzewach przewodu łączącego alternator z klemą Spróbuj podłączyć przewód o podobny przekroju od alternatora do aku i po dopaleniu auta sprawdź ładowanie musi byś około 14.1-14.5 V . ( najpierw naładuj akumulator )
Jednocześnie skłaniał bym się ku regeneracji alternatora , gdyż po odpaleniu z przewodów Twoje auto chodziło dopóki nie wyssało resztek prądu z akumulatora ...
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, 08:32 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie zastanawiałem się nad tym czy wszystko jest w porządku z przewodem ale nie mam kanału. Aku wlasnie sie laduje marketowym prostownikiem (mam nadzieję że da radę) i w poniedziałek jadę do machera
Ja z swojej wczoraj wyciągnąłem altek, dzieki instrukcji z forum, nie było łatwo ale się udało.
Samo odkręcenie to pikuś za to przy dostępnym miejscu trzeba się nieźle nagłowić nad wyciągnięciem altka.
Przy odkręcaniu przewodów zapomniałem o odłączeniu akumulatora i zrobiłem zwarcie na kablach do altka, stąd moje pytanie czy coś mogło ulec uszkodzeniu, jakiś bezpiecznik lub przekaźnik?
Nowy altek dostanę w sobotę w cenie 850 złociszy, czy w czasie przestoju mogę mieć odłączony akumulator?
Czy możesz? Musisz !!!! Kolego odłącz aku póki nic nie spaliłeś bo skoro Ci tam wiszą przewody to za chwile możesz mieć niezły pożar auta. Odłączaj aku i nic sie nie przejmuj o ile przeowdy Ci sie nie zespawały to nie powinno być tragedii. Podstawa to rozłączenie aku przed demontażem czegokolwiek..
Rozgrzeszony pisze:pytanie czy coś mogło ulec uszkodzeniu, jakiś bezpiecznik lub przekaźnik?
Powiem Ci że lubisz sporty extremalne... Grzebiąc przy elektryce podstawą jest odpięcie akumulatora
Podczas zwarcia mogło się nie uszkodzić nic , a mogło nawet dojść do uszkodzenia najważniejszych podzespołów elektronicznych ECU, CIM , itp. ... Mam nadzieję, że ta pierwsza opcja ...
Witam, kluczem oczkowym założonym na śrubę od rolki. Przynajmniej ja tak robię w moim silniku, ale z tego co widziałem to w twoim zasada działania napinacza jest taka sama.
Alternator wymieniony, wszystko chodzi jak ta lala, przyznam że miejsca na wyciągniecie go jest bardzo mało, najlepiej odkręcić filtr paliwa wraz z obudową od podszybia, mocowany na trzech śrubach i przesunąć go maksymalnie ile się da w prawą stronę.
Cześć
Czy ktoś z Was zamienił alternator DENSO na BOSCH-a ?
Niby różnią się ilością wyjść z tyłu (DENSO ma 3 a BOSCH 2)
Do czego to 3 wyjście ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam mam problem z tym błędem pojawiał się on sporadycznie przed regeneracją alternatora a w związku z późniejszym coraz słabszym ladowaniem i wyciem łożysk zregenerowałem kompleskowo i dalej od czasu do czasu się zaświeci kontrolka ładowania z tym błędem p0621 po odpaleniu auta ponownie znika. Ładowanie 14,3 V czyli ok przedtem było słabe koło 13 V
Ktoś coś pisał o kabelku wzbudzenia że może mieć przerwę tylko gdzie on idzie ma ktoś jakiś schemat jak go przebadać ??
Pojawiają się jeszcze opinie że może byc źle regenerowany altek przez zły regulator ale najpierw chce sprawdzić to wzbudzenie bo to tańsze. Elektromechanik mówi że na pewno nie altek. Prosze o pomoc