Chip tuning 1,9 CDTI - wymiana doświadczeń

Boxy, chiptunning, tuning itp.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
wesolys
Mieszkaniec
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2010, 15:41
Imię: Sławek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Zafira Tourer
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A14NET
Gender:

#226 Post autor: wesolys »

witam chciałbym zwiększyć moc w swojej zafirze w firmie V-tech w Bydgoszczy czy ma ktoś z kolegów doświadczenia z tą firmą i może wyrazić swoje zdanie z góry :piwo:

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#227 Post autor: Wojti »

Nie polecam .Jak chcesz to polecam BRK TUpadły k/Inowrocławia zaledwie 45 min z Bydgoszczy :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

wesolys
Mieszkaniec
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2010, 15:41
Imię: Sławek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Zafira Tourer
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A14NET
Gender:

#228 Post autor: wesolys »

dzięki Wojti jutro będę do nich dzwonił

wesolys
Mieszkaniec
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2010, 15:41
Imię: Sławek
Lokalizacja: Włocławek
Auto: Zafira Tourer
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A14NET
Gender:

#229 Post autor: wesolys »

witam odwiedziłem BRK Tupadły po hamowni okazało się że auto już miało wgrane nowe oprogramowanie moc 152km 349 nm także kasa zaoszczędzona :D

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#230 Post autor: Wojti »

Dobry wynik :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Skasowany użytkownik 6483

#231 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Panowie mam pytanie. Mam nowe całe sprzęgło i skrzynie po regeneracji i myślę o podniesieniu mocy. czy ktoś wie może o jakieś dobrej firmie tuningowej w mojej okolicy? mam na myśli rejon dawnego woj. kaliskiego.

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#232 Post autor: Wojti »

Polecam BRK w Inowrocławiu 155 km od Ciebie :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Skasowany użytkownik 6483

#233 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Dzieki Wojti. Wezme to pod uwagę , zadzwonie do nich i się dowiem co i jak :piwo:

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#234 Post autor: Sumik »

U nas na śląsku jest kilka firm. Jedna znajduje się w Dąbrówce Małej. Kilku znajomych było tam na programach i najwięcej udało się wycisnąć 197km i coś ponad 400 nm. Koszt z usunięciem DPFa i zaślepieniem EGR to jakieś 1800 zł.

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#235 Post autor: rafant4011 »

Sumik pisze:najwięcej udało się wycisnąć 197km
Kolega miał fiata multiple 1.9jtd czy jakoś tak i zrobił sobie 190KM, ok fajnie, ale sprzęgło zmieniał dwa razy w miesiącu... po dwóch miesiącach, wrócił do coś koło 150...

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#236 Post autor: Wojti »

Rafał zgadza się bo to Fiat :lol:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6706
Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#237 Post autor: rafant4011 »

Wojti pisze:Rafał zgadza się bo to Fiat :lol:
A tam nie ma dwumasy? :mysli:

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#238 Post autor: paweldm »

Nie tyle kwestia mocy, co momentu.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2407
Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#239 Post autor: Sumik »

Jest normalny dwumas. Ale ten musiał być słabej kondycji. Znajomy wydmuchał taką moc na nowym dwumasie i jeździ do dzisiaj, to już prawie 3 lata.

Awatar użytkownika
paweldm
Zafiromaniak
Posty: 946
Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
Imię: Paweł
Lokalizacja: GST (pomorskie)
Auto: Peugeot 308SW
Model: P308
Oznaczenie silnika: A20DTH

#240 Post autor: paweldm »

Ważne jest jak się korzysta z osiągów. Dwu mas nie lubi obrotów poniżej 1500.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHIPTUNING i TUNING”