[A] gRZENIU - Z20LET , Zafira A OPC, 192 PS,2002 ArdenBlau
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Zosia po hamowni i znów małe rozczarowanie .... Ale to za chwię ...
Ogólnie Zośka dostała przed programem
- Airbox z 1.9 cdti
- silikony z Fmic
- cały nowy dolot o średnicy 57 mm
- dowpipe 2,75"
- intercooler Fmic
i wyszło 196,6 Ps i 270 Nm
A po programie wyszło 216 Ps i 360 Nm więc Zosia otrzymała :
- nowe świece zapłonowe
- cewkę Beru
- nowy rozrząd Ina z pompą wody Hepu
- uszczelniacze zaworowe ( wymiana bez zdejmowania głowicy)
i teraz klops ....
więc zrobiłem i zapytałem skąd taka strata , bo miało być lepiej ... I niestety nie doczekałem się konkretniej odpowiedzi
Więc dalej pozostaje studiować o Z20LET i konsekwentnie dążyć do upragnionych 280Ps
Ogólnie Zośka dostała przed programem
- Airbox z 1.9 cdti
- silikony z Fmic
- cały nowy dolot o średnicy 57 mm
- dowpipe 2,75"
- intercooler Fmic
i wyszło 196,6 Ps i 270 Nm
A po programie wyszło 216 Ps i 360 Nm więc Zosia otrzymała :
- nowe świece zapłonowe
- cewkę Beru
- nowy rozrząd Ina z pompą wody Hepu
- uszczelniacze zaworowe ( wymiana bez zdejmowania głowicy)
i teraz klops ....
więc zrobiłem i zapytałem skąd taka strata , bo miało być lepiej ... I niestety nie doczekałem się konkretniej odpowiedzi
Więc dalej pozostaje studiować o Z20LET i konsekwentnie dążyć do upragnionych 280Ps
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2016, 10:25 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 2 razy.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
i sie pewnie nie doczekasz.chociaż NM masz dobrygRZENIU pisze: i zapytałem skąd taka strata , bo miało być lepiej ... I niestety nie doczekałem się konkretniej odpowiedz
ja to mam już za sobą.masz pytania wal tel.gRZENIU pisze:i konsekwentnie dążyć do upragnionych 280Ps
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
ryba1, Ogólnie z Nm jestem zadowolony , ale nie wiem czemu tak mało Ps wskakuje ...
Ps. Odnośnie pytań to odezwę się na PW...
Ogólnie plany dalsze na mody są podobne jak u Michała ( wampir11111 ) :
- wałek rozrządu X20XEV
- regulowane koło rozrządu
- wydajniejszy kolektor ssący
- wydech 2,5" Mega Flow
- turbo i wtryski z LEH-a
- no i nowy program
ale to mody na później , jak uzbiera się konkretna kwota
Ps. Odnośnie pytań to odezwę się na PW...
Ogólnie plany dalsze na mody są podobne jak u Michała ( wampir11111 ) :
- wałek rozrządu X20XEV
- regulowane koło rozrządu
- wydajniejszy kolektor ssący
- wydech 2,5" Mega Flow
- turbo i wtryski z LEH-a
- no i nowy program
ale to mody na później , jak uzbiera się konkretna kwota
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2016, 10:42 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
z tego bym zrezygnował a jak nie to z kolektora.gRZENIU pisze: - wałek rozrządu X20XEV
- regulowane koło rozrządu
- wydajniejszy kolektor ssący
do listy dorzuć sprzęgło bo seryjne długo nie wytrzyma.trzeba jeszcze przepływkę LEH-a
teraz zerknąłem na wykres.totalnie jest skopany.NM leci na łeb na szyjegRZENIU pisze:ryba1, Ogólnie z Nm jestem zadowolony , ale nie wiem czemu tak mało Ps wskakuje ...
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Bo na 280KM nie trzeba tego dawać.wgrywa gotowy program i śmiga.ja jeszcze dalem hybrydę LEH-a żeby cos dal ten kolektor.LER ma dwumase a LET zwykle.w wolnej chwili zrobiw foto jak u mnie sprzęgło wyglądało po sezonie użytkowaniawampir11111 pisze:Krzysiek czemu niedawalbys kola walka i kolektora Sam masz u Siebie kolo i walek
Powiedz jeszcze czy sprzedlo w LET jest takie samo jak w LER