[A]- robert1979gl - Zafira A 2.0 DTI 2004r
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Bez pomocy mojego wuja by się nie obyło
Nie jest to trudne tak tylko wygląda
Najważniejsze to mieć szynę i wyciąg do silnika
Nie obyło się bez strat przy wkładaniu połamałem troszkę obudowę wentylatora ale to detal
Po około 600 km zaczęło zaśmierdzieć ropą przyczyna szybko zlokalizowana za słabo dokręcony jeden przewód paliwowy
Nie jest to trudne tak tylko wygląda
Najważniejsze to mieć szynę i wyciąg do silnika
Nie obyło się bez strat przy wkładaniu połamałem troszkę obudowę wentylatora ale to detal
Po około 600 km zaczęło zaśmierdzieć ropą przyczyna szybko zlokalizowana za słabo dokręcony jeden przewód paliwowy
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
przez weekend trochę się podziało przy aucie mało bo jestem po operacji i lekarz zabronił się męczyć ale musiałem zrobić przednie światła bo nietrzymany zaczepy. Założone reperaturki oryginalne gm. Poprzedni włascicel nie powinien wkładać do niego swoich rąk. I nareszcie zrobiłem sobie dwa światła przeciwmgielne z tyłu. I kolejne co mnie załamało nie mam kabelka do tempomatu. Jutro jak nie bedzie boleć i nie będą siły to auto wraca na garaż muszę troszkę z rudą powalczyć przed zimą
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
kolejny tydzień kolejne naprawy
Miała być tylko wymiana czujnika świateł wstecznych.
Ale okazało się ze umarła osłona przegubu zewnętrza i przy okazji wymieniłem sworzeń wahacza bo był jeszcze oryginalny nitowany i nadawał się już do wymiany.
I po raz kolejny oddalił się zakup elektrycznych szybek na tył a mam takie fajne upatrzone na olx w dobrej cenie nawet chyba jeden z kolegów z forum sprzedaje ale cóż bezpieczeństwo ważniejsze jak wygoda
Miała być tylko wymiana czujnika świateł wstecznych.
Ale okazało się ze umarła osłona przegubu zewnętrza i przy okazji wymieniłem sworzeń wahacza bo był jeszcze oryginalny nitowany i nadawał się już do wymiany.
I po raz kolejny oddalił się zakup elektrycznych szybek na tył a mam takie fajne upatrzone na olx w dobrej cenie nawet chyba jeden z kolegów z forum sprzedaje ale cóż bezpieczeństwo ważniejsze jak wygoda
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
kolejny strzał w plecy dziś zafir trafił do doktora zobaczmy co mu jest.
Może jak nie klękła pompa wtryskowa to go sprzedać i pomyśleć o czymś innym
Tylko szkoda tyle włożonej pracy i kasy
Ale jak to nie pompa wytryskowa to co znowu czekać aż ona kleknie już sam nie wiem
jak miałem dużo zapału do tego auta to zaczynam go coraz bardziej tracić
Choć spalanie mam małe bo na poziomie 6 litrów
ale już w tym roku na naprawę poszło około 2200 bez robocizny
Może jak nie klękła pompa wtryskowa to go sprzedać i pomyśleć o czymś innym
Tylko szkoda tyle włożonej pracy i kasy
Ale jak to nie pompa wytryskowa to co znowu czekać aż ona kleknie już sam nie wiem
jak miałem dużo zapału do tego auta to zaczynam go coraz bardziej tracić
Choć spalanie mam małe bo na poziomie 6 litrów
ale już w tym roku na naprawę poszło około 2200 bez robocizny
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 13:38 przez robert1979gl, łącznie zmieniany 1 raz.
- skit_an
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2016, 15:43
- Imię: Michał
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Auto: Mercedes S500 Coupe
- Model: C140
- Oznaczenie silnika: M119
- Gender:
Ja na układzie paliwowym tego silnika w mojej omedze zęby zjadłem. Pisz co ci się dzieje to może coś podpowiemrobert1979gl pisze:kolejny strzał w plecy dziś zafir trafił do doktora zobaczmy co mu jest.
Może jak nie klękła pompa wtryskowa to go sprzedać i pomyśleć o czymś innym
Tylko szkoda tyle włożonej pracy i kasy
Ale jak to nie pompa wytryskowa to co znowu czekać aż ona kleknie już sam nie wiem
jak miałem dużo zapału do tego auta to zaczynam go coraz bardziej tracić
Choć spalanie mam małe bo na poziomie 6 litrów
ale już w tym roku na naprawę poszło około 2200 bez robocizny
Moja była:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
w obudowie filtra paliwa robi się wielki bąbel powietrzna jak ostatni sprawdzałem to pompa zasala paliwo z obudowy filtra i wypiła do połowy obudowy filtra paliwo i zgasną silnik. Jak zalałem do pełna obudowę ropą to znowu na chwilę zapaliła i tak samo było. Przewód z baku do filtra drożny. nie chiałem dalej męczyć pompy Jedyne co obstawiam to obudowa filtra paliwa. Ale stało mi się to pod pracą i auto stoi u mechanika wczoraj mieli się do niego dobierać i nie mam żadnej informacji. Gdyby to było pod domem to zacząłbym od wymiany obudowy filtra lub o ringów na pokrywce do filtra. ZA pracuje 40 km od domu
- skit_an
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2016, 15:43
- Imię: Michał
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Auto: Mercedes S500 Coupe
- Model: C140
- Oznaczenie silnika: M119
- Gender:
A czyściłeś kiedyś bak? Mi to wygląda jakby on nie mogl zassać paliwa z baku. U mnie było tak że smok był tak brudny z niby paliwo ciągnął ale musiała pompa zrobic takie podcisnienie za uszczelki pod obudową filtra padały jak muchy:) Sitko od smoka po wyjęciu wyglądało jak mały czarny lizak
Ostatnio zmieniony 10 lis 2016, 08:22 przez skit_an, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja była:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... comment-20
Moja aktualna:
http://forum.omegaelite.pl/index.php?/t ... e-by-skit/&